Real-Madrid Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Nei jeg vet ikke. Real Madrid vant over Bilbao i går 1-0, mål av van nistelroy, bra vi fikk 3poeng så alle sjansenen og målene på reprise her om dagen, virket som det var god steming på tribunen også, var det Ultras Sur eller Lazio fansen? Noen som vet hvorfor Ultra sur ble oppløst, har sett bilder der de er MANGE fans(dekker hele den nedre tribunen, bak dt ene målet) men nå er de ganske få. litt flaut egentlig siden real madrid er såppass stor klubb. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Oppløst? kan vel hende at det bare var en del som ikke gadd å komme elns Det var hverfall mange der da jeg var der å så real Madrd- mallorca 17 juni, da hadde de sånn seilbåt som skled over, skiskkelig stilig Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Oppløst?kan vel hende at det bare var en del som ikke gadd å komme elns Det var hverfall mange der da jeg var der å så real Madrd- mallorca 17 juni, da hadde de sånn seilbåt som skled over, skiskkelig stilig ok, det er kanskje fler en jeg trodde ( ) . men har sett andre videoer også der de er veldig få, oppmøtet kommer vel litt an på motstanderen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) I dag fyller verdesn beste stadion Estadio Santiago Bernabéu (Chamartin) 60 år Endret 14. desember 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 I dag fyller verdesn beste stadion Estadio Santiago Bernabéu (Chamartin) 60 år Og jeg håper at den får leve i 60 år til Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 I dag fyller verdesn beste stadion Estadio Santiago Bernabéu (Chamartin) 60 år Og jeg håper at den får leve i 60 år til Den ville nok trengt litt oppussing da, men jeg håper det jeg også Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Real Madrid leder 1-0 over Osasuna mål av RVN Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Kampen endte 2-0, snejder skorte også et mål, det betyr av vi har en luke på 4 poeng til barca. Og ikke nok med det, messsi fikk en strekk og kan mest sannsynlig ikke spille El Clasico, lille julaften Endret 16. desember 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Stakkars lille Messi Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er veldig imponert av Sneijder, dere har gjort et knallkjøp der. Det er det ingen tvil om. Skulle gjerne sett han i Liverpool Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 vises Alicante-Real madrid på TV2 sport til onsdag?? noen som vet. hadde vert kult og sett flere av de som sitter på benken spille som:Drenthe,Robben,Torres,Saviola osv... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 henry er også ute mot Real Madrid Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Og vi må grtulere Robinho som har blitt far! Den siste tiden har Robinho feiret sine scoringer med vugging og ikke minst Totti-manéren; ved å stikke tommeltotten i munnen som en baby - nettopp for å hylle sitt ufødte barn. Kjæresten Vivian fødte et vellskapt barn hjemme i brasil Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Og vi må grtulere Robinho som har blitt far! Den siste tiden har Robinho feiret sine scoringer med vugging og ikke minst Totti-manéren; ved å stikke tommeltotten i munnen som en baby - nettopp for å hylle sitt ufødte barn. Kjæresten Vivian fødte et vellskapt barn hjemme i brasil Gratulerer:) Så får vi i tillegg håpe at ungen blir et like stort talent som faren:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Hva skal han kalles da? Betyr ikke Robinho egentlig "Lille Robson" Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Alicante- Real Madrd 1-1 Trengte ikke vinne denne igrunn. Mange har Barca i hodet, vi spilte med sånn halveis B-lag, Alicante har sikkert forbredt seg til denne kampen i uker... Vi tar dem jo på hjemmebane. Sist gang spilte vi 1-1 borte mot Ejica, så vant vi 5-1 på Bernabeu. Gleder meg til El Clasico Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 er det noen her på forumet som skal eller skjenner noen som skal på Barca-Real Madrid?? noen som vet om det pleier og være mange Ultras fra madrid som reiser til barcelona på de kampene? Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Rart åssen desse toppspilleran kan ha kjæreste samtidig som det puler rundt, kan d ha no med pengesekken d har i banken Ialfall Go RM Håper oss tar Barca i år. Endret 21. desember 2007 av Spillguru Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Så ble det AS Roma i februar da. Håper den gode statistikken mot italienske lag fortsetter Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Så ble det AS Roma i februar da. Håper den gode statistikken mot italienske lag fortsetter trokke det skal bli noe problem med Roma, ikke det jeg har sett fra de i det siste. klarer ikke å slå juniorene til Man u på hjemme bane engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå