ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Veldig redd for og tror vi taper til helga... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som veit hvor i Oslo man kan få kjøpt en Real Madrid drakt, helt orginal med ekte skrifttype på ryggen til en rimelig pris? Vil anbefale å bestille fra nettet. Du kan få det på fotballshop for en ca 600-700 kr, men de har bare Cronaldo og Kaká-trykk. Litt "risky" med tanke på størrelse når man bestiller på nett, men utvalget er mye bedre, og billigere. Da Ronaldo og egentlig også Kaka er uaktuelle på drakta så får det bli bestilling over nettet. Har egentlig en bursfdagsønske å dra over 11 april på attenårsdagen for å se El Clasico, men biletter der er vel så og si umulig å få uten å betale halve årslønna. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bli medlem på realmadrid.no. Da får du ikke så altfor dyre billetter, men da må det først være 5 personer som reiser nedover. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det da 5 personer fra Realmadrid.no som må reise over, eller går det hvis jeg bestiller 5 biletter? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er jeg ikke helt sikker på. Vanligvis er det slik at man får maks 2 billeter per medlem, og man kan få flere hvis det er ledige billetter Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva slags priser er det de operer med da? Billigste jeg har funnet (selv mot kjipe lag så vel som mot AC milan i Champions League) er ca 35-40 euro. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vet ikke. Du får kontakte dem selv å spørre. http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=11522 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nesten blemme her, trodde at Deportivo kampen var i morra siden det står oppført på realmadrid.no at kampen er 31.01. Heldigvis så en kompis det så da er jeg lar for kamp. Desverre tror jeg det blir tap, med hele 8 spillere ute kan dette bli vanskelig. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Laget vi stiller med i kveld: Casillas; Arbeloa, Sergio Ramos, Albiol, Marcelo; Xabi Alonso, Granero, Guti, Kaká, Benzema y Raúl Har en dårlig følelse, men tror vi kan vinne, er fortsatt et godt lag, og Deportivo har flere viktige spillere ute. Ser uavgjort som mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Gonzolaz: Hvorfor har du satt tråden som "Løst"? On-T: Kan bli tøft uten Ronaldo, blir i hvert fall en jevn kamp. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er redd vi har noen som klarer å putte i kveld. Forsvaret skal være bra nok til å holde unna Deportivo, men er redd for at Arbeloa og Marcelo kan svikte litt. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Gonzolaz: Hvorfor har du satt tråden som "Løst"? On-T: Kan bli tøft uten Ronaldo, blir i hvert fall en jevn kamp. Skulle trykke på "svar nå" knappen, men fulgte ikke helt med og trykket på "løst" knappen, vet ikke hvordan jeg skal fjerne den Det som preger laget mest nå er at vi verken har Ronaldo eller Higuain, med en av de hadde jeg vært sikrere på seier. Frykter frispark og corner, sist kamp på Riazor endte 2-1, hvor begge av målene til Deportivo kom fra frispark. Tipper det er dette de satser på i år også, kan bli mye stanging fra Madrid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Skulle trykke på "svar nå" knappen, men fulgte ikke helt med og trykket på "løst" knappen, vet ikke hvordan jeg skal fjerne den Bare å fjerne [Løst] fra emnetittelen, så er det egentlig fikset. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Så enkelt ja Raul som kaptein i kveld, det er lenge siden sist. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 GRANERO EL PIRATA!!!!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Yes, yes! Hvordan var putten? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Granero scoret med hodet, dårlig forsvarsjobb av Deportivo, Madrid har hatt kontroll så langt. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Kommer innlegg, blir headet bakover, litt kommunikasjonssvikt hos Deportivo, Granero kommer på bakerste og legger den pent neddi hjørnet med hodet. Guti har forøvrig vært veldig slurvete så langt. Hvis dere ikke er så heldige å ha Canal+ så anbefaler jeg Veetle http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4b6477517c454 EDIT: Raúl et par millimeter fra å skore. EDIT: HERREGUD RAÚL. Sitter med en god følelse nå, er madrid-dominanse. Endret 30. januar 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) To kjempebom fra Raul...... Endret 30. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå