Giallorossi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) David Silva i Madrid..... ....Med sin agent Godt vi gjør det vi gjør best - Shopping! Endret 19. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Tviler på at det er noe mer enn bare rykter, menmen. Madrid spilte en kamp i dag, faktisk. Mot albanske K.S Gramozi Erseke. Tjener noen mill på detta og billetteinntektene går til veldedighet. etter hva jeg har fått med meg vant vi til slutt, men kampen ble avlyst pga strømbrudd. Kaká og Benzema skorte målene. Edit: Kampen ble visstnok utsatt i over en time før andre omgang begynte. Endret 20. januar 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Mancini ønsker vistnok Gago til Man City. Ka skal ein sei om det? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ikke annet enn at den summen vi forlanger (6-10 Millioner euro) er altfor lav Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Madrid spilte en kamp i dag, faktisk. Mot albanske K.S Gramozi Erseke. Dette var en tragisk kjedelig kamp, som heller ikke ble bedre av ventetiden på nesten 2 (!) timer mellom 1 og 2 omgang. Men på mange måter er det i sånne kamper at man kan se hva man bør forbedre. Marcelo viste seg frem defensivt og hadde ingen store problemer med motspillerene. Jeg både tror og håper at det er på venstrebacken han kommer til å bli. Raul viste seg nok en gang ikke verdig en startplass på dette laget. Han var omtrent den eneste spilleren på laget som virket giret til å spille raskere enn den gå-fotballen som ble spilt, men til tross for dette var han tvers igjennom dårlig. Han var marginalt bedre enn forsvarsspillerene til motstanderlaget på det tekniske, noe som bør si litt. Dessuten bommet han på to store gigantsjanser fra 3meters hold. Den ene av disse sjansene hadde han til og med god tid til å sikte seg inn på mål. Benzema har fortsatt plasseringsproblemer. Mulig at han ikke har lært seg offsideregelen ennå . Men han hadde en fin bevegelse på målet og bedret seg på mange måter i løpet av kampen. Guti: Kampens store spiller i mine øyne. Han fortsetter storspillet fra sine innhopp i ligaen. Selv på halvt gir tråkler han seg igjennom hele motstanderlaget og serverer den ene fine pasningen etter den andre. Guti fra start mot Malaga, takk Det virker som om laget har problemer med å være gjennombruddshissige uten Higuain. Ronaldo og Kaka har potensiale til å være på Higuain sitt nivå på akkurat dette, men begge de to nevnte foretrekker klart å motta ballen lenger ned i banen. Derfor hadde det passet bra å signere Canales som har vært linket til klubben i det siste. Canales spiller visstnok som midtbanespiller på Racing, men når jeg ser hvor flink han er til å time gjennombruddsløp tror jeg han hadde passet ganske bra som en "Higuain-type-spiss"! Til slutt vil jeg bare si at jeg fant en gammel mail fra 3 år tilbake jeg hadde sendt til rm.com. Der ba jeg innstendig om at de skulle sparke Capello og ba om alternative trenere i prioritert rekkefølge; del Bosque, Lopez Caro, Juande Ramos, Michel & Pellegrini! Artig i så måte at Juande Ramos kom inn til slutt og Pellegrini er trener nå. Jeg var også stygt redd for å miste Robinho, Cicinho og Cassano da jeg følte de hadde mye fotball i seg. Jeg mente også at de sammen med Casillas, Ramos, Marcelo, Gago, Diarra og Higuain burde utgjøre stammen i laget. Synes det var gøy å lese den mailen og se at meningene mine faktisk ikke har forandret seg så radikalt på disse tre årene. Eneste jeg har forandret mening om er at jeg ville ha fjernet Diarra fra den ovennevnte listen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sergio Canales er, skal man tro spanske medier, veldig nære en overgang nå. En herlig spiller, håper han får en stor framtid i Real Madrid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Heldigvis for han selv ser det ut til at han får spille hos Santander på lån et år til. Jeg har knapt tro på at Real Madrid vil gi han spilletiden til å utvikle seg i takt med det han gjør per dags dato. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er vel nettopp derfor han blir utlånt. Det er den metoden Madrid har brukt de siste årene. Garay, Negredo, Parejo, Granero og De La Red er eksempler. Men ungdomssatsingen til klubben har ikke akkurat vært noe å skryte av nei. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da er det også bekreftet at RVN går til Hamburg SV. Ønsker han lykke til, og takk for alt. Får håpe han finner tilbake til godformen, og holder seg skadefri. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Veldig trist at Nistelrooy forlater oss, han har vært en stor favoritt, herlig målgarantist. Håper han får stor suksess og scorer mange mål i Tyskland. Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei folks. Jeg bor i Madrid og ser det meste av La Liga her nede. Skal på Santiago i kveld, det blir stas. Men jeg har et spørsmål. Jeg har fått meg en sånn HTC Hero som har google calendar, og jeg lurte da på om noen av dere vet om en link til en kalender jeg kan sette inn i google calendaren min slik at jeg kan ha full oversikt over kampene som skal komme? Alá denne, http://www.canalplus.no/premier-league-kalender, som jeg har lagt inn for Premier League, bare for La Liga altså. Takk for hjelpen! Suerte Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 FY for en scoring av Ronaldo! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Haha, typisk Ronaldo. Hører at han var syk i første omgangen, slår på nå bare for å sjekke hva som skjer også får han rødt kort for unødvendig slag. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ronaldo må virkelig lære seg å beherske seg selv litt. Skjønner reaksjonen, men det er så totalt unødvendig. Men kampen ellers; ikke så meget som skjer. Málaga litt med i starten, men så blir det etterhvert en ganske så tamt. En del passningsslurv med Alonso i hovedrollen. Neste kamp er på Riazor, så får vi håpe at "forbannelsen" brytes, selv uten Cristiane på laget. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Til helgen spiller vi årets kamp som jeg gleder meg minst til, borte på Riazor. Calderon, Camp Nou, Mestalla og San Mames er alltid steder jeg har tro på seier, men borte mot Deportivo har jeg aldri som supporter opplevd seier. Også utrolig kjedelig at vi verken har Ronaldo eller Higuain til den kampen. Nå syntes jeg det snart er på tide og snu denne statistikken mot Deportivo. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som veit hvor i Oslo man kan få kjøpt en Real Madrid drakt, helt orginal med ekte skrifttype på ryggen til en rimelig pris? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du får ikke til rimelig pris i Norge, uansett hvor du leter. Men du kan sjekke FotballShop på Ullevåll, Oslo City og Torshov Sport. Lenke til kommentar
SinRamos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har tro på at Madrid skal få sin første borteseier, på 18 år hos Deportivo på søndag ? Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har en følelse av at det kommer noen mål men det skal et godt real madrid lag til for å vinne Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som veit hvor i Oslo man kan få kjøpt en Real Madrid drakt, helt orginal med ekte skrifttype på ryggen til en rimelig pris? Vil anbefale å bestille fra nettet. Du kan få det på fotballshop for en ca 600-700 kr, men de har bare Cronaldo og Kaká-trykk. Litt "risky" med tanke på størrelse når man bestiller på nett, men utvalget er mye bedre, og billigere. Når det gjelder kampen på Riazor så vet jeg ikke helt hva jeg tror. Deportivo er i ganske så god form, mens jeg føler at Madrid ikke har det helt inne. Men laget burde uansett være godt nok til å klare det så jeg tipper at det blir en 1-2 sier til Madrid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå