MiKA7 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Mulig at jeg stikker innom litt hyppigere framover hvis det dukker opp noen interessante diskusjonsemner. Vet forresten noen her om det er et nytt kampsystem i CL i år? På Uefa sine sider står det nemlig at åttendelsfinalene spilles over fire dager, altså at det bare er to kamper pr dag. Ved mindre jeg husker feil, ble vel alle kampene spilt over to dager før. 16og17 feb samt 23og24.. returmatchene 09og10mar samt 16og17mar.. http://www.uefa.com/competitions/ucl/fixtu...0029/index.html jøss du har rett.. tenkte ikke over det.. var 4kamper før ja når du sier det.. Endret 10. januar 2010 av MiKA77 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Vil også benytte denne muligheten til å briefe med at jeg kom på TV sist gang jeg var i Madrid, noe dere kan se her. Haha, konge. Du har vel ikke tillfeldigvis mulighet til å laste opp det bildet? Herlig bilde. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Vi har spilt som en sekk med dritt i hele kampen, selv om vi har blitt snytt for et straffespark (Granero ble felt/tråkket på) og en totalt meningsløs offside-avblåsning (Pipita var sikkert en meter på rett side). Uansett, bytte Fabregas for Pipita? Jeg er ihvertfall ikke interessert. I samband med C.Ronaldo er det han som gjør alt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Higuain skal ikke dra noen steder. Basta. Har ikke fått stt kampen, men for 2-0. Hvorfor ble VdV byttet ut så tidlig? Endret 10. januar 2010 av Sindre :) Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Higuain skal ikke dra noen steder. Basta.Har ikke fått stt kampen, men for 2-0. Hvorfor ble VdV byttet ut så tidlig? ble skadet i venstrebeinet når han gikk hardt inn i en duell.. fikk en god smell der.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvordan var kampen i dag, hvis noen fikk sett? Var opptatt med bursdagsselskap her, så fikk bare tittet innom i ny og ned, og da virker det som om det var Madrid-dominanse i hvertfall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Elendig. Blottet for kreativitet i laget og massive pasningsfeil. Vi er sykelig avhengig av både Ronaldo og Pipita i dag. Pedro legger på til 5-0, og har dermed skåret like mye som oss. Endret 10. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Fikk ikke sett kampen i går, var ute å reiste, men fornøyd med 2-0 mot et Mallorca lag som har spilt bra i år og står overraskende høyt på tabellen. Fikk sett Higuain målet, og det var flott det, samt fint Granero mål, men utifra youtube highlighten så det ut som om at vi burde ha hatt flere mål. Nuvell Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Higuain skadet i 3 uker Kjedelig, nå får iallefall Benzema sjansen sin. Endret 12. januar 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er egentlig ikke så veldig trist over at Higuaín har blitt skada. Har lyst til å se franskmannen få spille litt også. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dumt at Higuain blir skadet når han er i form, men det er heldigvis ikke like ille når Benzema kan steppe inn. Har jo Raul på benken også så skal ikke bli noe problem. På midten kan det bli litt verre med M. Diarra borte, Xabi skadet og VDV skadet. Da har også Gago muligheten til å vise seg frem. Granero får vel også kanskje sjansen litt mer i denne perioden også. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Nå vet vi ikke enda hvor lenge Xabi kommer til å være skadet, har ikke fått noen offisielle nyheter fra rm.com enda angående han. Eventuelt så kan Gago steppe inn å spille sammen med Lassana. Ramos er også tilbake neste helg. Ikke så alt for ille skader, vi virker å ha god nok dekning over hele laget. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dekningen er en grunn til at vi kan vinne i år. I fjor var det nesten skummelt selv med full tropp pga. for like og manglende spillertyper. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hehe, skal vi tro google translate så har den kristene tro spredd seg til resten av laget. Om det er en god ting er vel usikkert. klikk på meg Kan forresten også ta med at Iker Casillas vant prisen; "årets beste keeper" 09. Dette for andre året på rad. Ikke dumt. Endret 12. januar 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Valdano skal ha snakket med Canales' far om en overgang til Madrid ifølge AS. De var vel omtrent enige om at vi skulle betale en liten slump til Racing, så skulle han bli der ett år til på utlån. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Canales er jeg meget positiv til, virker som en veldig lovende midtbanespiller, målene hans mot Sevilla var begge flotte og Canales er utrolig rolig, noe som er imponerende for en så ung spiller. Mål 1 Mål 2 Endret 14. januar 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg håper det ikke er slik vi skal fortsette, 2 i stolpen før minuttet er gått fra Atletic. Forøvrig vanvittig slapt av Garay, helt hinsides at han ikke jager den siste avslutningen i stolpen. Og i det jeg skriver dette har Atletic selvsagt gått opp i 1-0, igjen, hvor er forsvaret? Har sagt det før og sier det igjen, det er rett og slett for dårlig i nåværende form. En rusende Pepe, av-og-på Garay og en Albiol som fortsatt har mye å gå på, er alt annet enn klasse. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ingen god kamp. Klarte ikke å sette sjangsene ei heller å sentre passninger. Fikk til noen fine kombinasjoner, men kampen var preget av mange feilpassninger og surr. Nei uff og fy. Spillet må løftes mange hakk før neste kamp. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 leser på skysports at guti ønsker seg bort fra real madrid. vil helst til Inter Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvis det stemmer så vil jeg bare si at jeg er takknemlig for hva han har gjort for klubben, og ønsker han lykke til i en ny klubb. Så kan Canales få hans plass i laget etter ett år til hos Racing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå