Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Mulig at jeg stikker innom litt hyppigere framover hvis det dukker opp noen interessante diskusjonsemner. Vet forresten noen her om det er et nytt kampsystem i CL i år? På Uefa sine sider står det nemlig at åttendelsfinalene spilles over fire dager, altså at det bare er to kamper pr dag. Ved mindre jeg husker feil, ble vel alle kampene spilt over to dager før.

16og17 feb samt 23og24.. returmatchene 09og10mar samt 16og17mar..

http://www.uefa.com/competitions/ucl/fixtu...0029/index.html

jøss du har rett.. tenkte ikke over det.. var 4kamper før ja når du sier det..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har spilt som en sekk med dritt i hele kampen, selv om vi har blitt snytt for et straffespark (Granero ble felt/tråkket på) og en totalt meningsløs offside-avblåsning (Pipita var sikkert en meter på rett side).

Uansett, bytte Fabregas for Pipita? Jeg er ihvertfall ikke interessert. I samband med C.Ronaldo er det han som gjør alt.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen i går, var ute å reiste, men fornøyd med 2-0 mot et Mallorca lag som har spilt bra i år og står overraskende høyt på tabellen. Fikk sett Higuain målet, og det var flott det, samt fint Granero mål, men utifra youtube highlighten så det ut som om at vi burde ha hatt flere mål. Nuvell :)

Lenke til kommentar

Dumt at Higuain blir skadet når han er i form, men det er heldigvis ikke like ille når Benzema kan steppe inn. Har jo Raul på benken også så skal ikke bli noe problem. På midten kan det bli litt verre med M. Diarra borte, Xabi skadet og VDV skadet. Da har også Gago muligheten til å vise seg frem. Granero får vel også kanskje sjansen litt mer i denne perioden også.

Lenke til kommentar

Nå vet vi ikke enda hvor lenge Xabi kommer til å være skadet, har ikke fått noen offisielle nyheter fra rm.com enda angående han. Eventuelt så kan Gago steppe inn å spille sammen med Lassana. Ramos er også tilbake neste helg. Ikke så alt for ille skader, vi virker å ha god nok dekning over hele laget.

Lenke til kommentar

Jeg håper det ikke er slik vi skal fortsette, 2 i stolpen før minuttet er gått fra Atletic. Forøvrig vanvittig slapt av Garay, helt hinsides at han ikke jager den siste avslutningen i stolpen.

Og i det jeg skriver dette har Atletic selvsagt gått opp i 1-0, igjen, hvor er forsvaret? Har sagt det før og sier det igjen, det er rett og slett for dårlig i nåværende form. En rusende Pepe, av-og-på Garay og en Albiol som fortsatt har mye å gå på, er alt annet enn klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...