Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig god kamp.

Merker at dette har gått fremover siden i sommer og det liker jeg.

Liten spillervurdering:

Casillas:

Gjør det han skal på de 2(?) skuddene han får på seg, ikke så stort mer å si i grunn.

Ramos: Er flott med offensivt, og får ikke så mey å bryne seg på defensivt men gjør det han skal. Mister ballen og slurver litt, men ellers god, og aktivt med å servere innlegg.

Garay: Gjør det bra i Pepes fravær. Husker ikke at det skjedde så mye baki der, men gjør en god jobb.

Albiol: Det samme gjelder han, gjør mye bra og har sammen med forsvaret veldig god kontroll.

Arbeloa: Må være den beste kampen jeg har sett av han. Er flott med oppover og trygg bak. Fortsett slik er du grei.

Lass: Har mange gode vinner tilbake ballen mange ganger, men har noen slurvete passninger. Bortsett fra det er han god.

Diarra: Virker trygg og god selv om han ikke har spilt så mye. Noen slurvepassninger på han og men ellers solid.

Van der Vaart: Banens beste imo. Har en fantastisk kamp, gjør masse fancy. I tillegg så får han to mål og én(?) målgivende. Fortsetter han sånn blir det tungt å benke han.

Marcelo: Enda en flott spiller. Har utviklet seg stort og passer godt inn på kanten i stedet for på backen. Herlig å se han drive framover og finte seg forbi den ene etter den andre som en liten duracell-kanin. En artig liten kar, men en forhåpentiligvis stor framtid.

C. Ronaldo: Man ser at han er i spillehumør, finter og gjør masse fint med ballen. Setter hele tiden fart mot mål i det han får ballen. Er et faremoment gjennom hele kampen, skorer også et mål. Herlig spiller.

Higuaín: Ahh denne gutten, det er klasse over han. Skorer to mål, hvorav det siste var helt utsøkt. Generelt god gjennom hele kampen, får håpe han fortsetter slik.

------

Benzema: Syntes han spiller bra de minuttene han får. Skorer også et fint mål. Liker veldig godt stilen hans. Minner meg litt om en blanding av Zidan og Ronaldo(brassen). Fikk en fin fin slutt på bursdagen sin med et mål. Gratulerer med dagen!

Raúl: Blir i grunn bare løpende rundt, har et par fine passninger men ellers ikke så mye. Litt trist å se el rey, og hvordan han har tapt seg. De minuttene han får spille føles som veldedighet. Men han er en herlig type som takler det å sitte på benken, det skal han ha.

Granero: Har et par fine involveringer og et godt skudd som dessverre sniker seg utenfor.

--------

Alt i alt, en strålende kamp. Får håpe det fortsetter slik, hele veien til Santiago Bernabeú den 22 mai.

Hala Madrid!

Lenke til kommentar

Herlig med storseier på årets siste kamp, masse positivt å ta fra kampen, men mest av alt den fantastiske formen Higuain opprettholder. 10 mål i serien nå, imponerende med tanke på at han ikke spilte mye i begynnelsen og ikke tar straffer, måtte han fortsette slik i 2010. Van der Vaart var også veldig god i denne kampen, viser hvor god tropp vi har, Vaart kan fint dekke for Kaka. Vi burde også begynne å vurdere å spille Marcelo fast som midtbanespiller, ja takk til ny venstreback i vinter.

Lenke til kommentar

De fleste av oss er vel enige om at Marcelo er/kan være en knallgod kantspiller, så han burde få spille der og ikke back. Så lenge Marcelo fortsetter å vokse seg stor i trøya som kantspiller, trenger vi kanskje ingen ving i januar og burde heller kjøpe en kvalitets venstreback som du skrev Gonzolaz. Da er laget nærme komplett med tanke på bredden i spillestallen.

EDIT: Egentlig ganske dumt at trådstarter ikke har vært på over et år, så førsteposten ikke har blitt oppdatert. Finnes det noen muligheter så andre kan endre på førsteposten? Moderator?

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Ikke at jeg har noe imot deg Eivicious (du kunne sikkert laget en bra klubbtråd), men jeg tror det er best at Gonzolaz lager den. En av de med de beste, mest informative og formulerte innleggene i tråden.

Hvis du vil og kan lage ny tråd og, oppdatere den med jevne mellomrom er det bare flott Gonzolaz ;)

Hvorfor ikke vente til dere har fått deres egen kategori? :)

Lenke til kommentar

Dette kunne jeg tenkt meg svar på, kommer det egen kategori for Real Madrid? Vi er ikke akkurat mange her, men jeg tror aktiviteten hadde gått opp hvis vi hadde egen kategori, og gjort forumet mer attraktivt for andre Real Madrid supportere i Norge (er faktisk ganske mange på vgd, men orker selv ikke å diskutere der).

Hvis egen kategori for Real Madrid er rundt hjørnet så kan vi godt fortsette med denne tråden til ny kategori kommer, har nesten laget ferdig en ny tråd, men kan vente med den til vi da får egen kategori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...