Limbeck Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jaja. Man skal vel tåle det, men det er ikke rart han reagerer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Haha. SMART av Ronaldo når kampen er vunnet. Spesielt etter han VELGER å feire sånn etter målet sitt og, så skal han vite at han må være forsiktig. Han sparket spillere etterpå hele tiden i PL i fjor, kanskje opptil 3-4 ganger. Fantastisk fotballspiller, ikke den snilleste/smarteste personen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er mulig å erte han på seg ja. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Meget bra start på kampen fra Madrid sin side, men et sinnsvakt sjangsesløseri. Så dabber det litt av, og man slipper inn 2 mål. Heldigvis klarer man å snu deg. Idiotisk av Ronaldo å få det røde, men skjønner reaksjonen hans. Nettopp kommet ut av en lang skadeperiode, formen er ikke så bra han vil. I tillegg så blir han pirka på mye i løpet av kampen, og når han får slaget i bakhodet blir det litt klikko. Forståelig nok, men også idiotisk. Kampen på Mestalla blir ikke akuratt lettere av det, får håpe Kaká blir rekker den. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 God kamp i dag. Og herlig med seier, noe som gjør at vi havner på toppen av gruppa slik at vi ikke møter verdens verste mottstand neste runde. Forhåpentligvis. (Ble ikke store kamp-referatet det her gitt, menmen, sov søtt todos) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ble første kamp i år jeg ikke fikk sett (utennom Copa kampene), var trist å ikke få sett, men topp av gruppen er uansett flott. Ronaldo nå med 12 mål på 11 kamper (to av disse som innbytter), ganske skremmende hvor god han har vært forran mål. Allerede 6 mål på tre kamper fra start i CL. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ble første kamp i år jeg ikke fikk sett (utennom Copa kampene), var trist å ikke få sett, men topp av gruppen er uansett flott. Ronaldo nå med 12 mål på 11 kamper (to av disse som innbytter), ganske skremmende hvor god han har vært forran mål. Allerede 6 mål på tre kamper fra start i CL. Det er en syk statistikk, på tross av at en del av disse har kommet på straffe(?). Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ble første kamp i år jeg ikke fikk sett (utennom Copa kampene), var trist å ikke få sett, men topp av gruppen er uansett flott. Ronaldo nå med 12 mål på 11 kamper (to av disse som innbytter), ganske skremmende hvor god han har vært forran mål. Allerede 6 mål på tre kamper fra start i CL. Det er en syk statistikk, på tross av at en del av disse har kommet på straffe(?). el madrid har hatt 3straffer i år hvor Kakà har tatt ihvertfall 1 av dem.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ok, mente at en tre-fire hadde kommet på straffe. Desto mer imponerende. Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Flott med seier og en vakker perle fra Ronaldo Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ble første kamp i år jeg ikke fikk sett (utennom Copa kampene), var trist å ikke få sett, men topp av gruppen er uansett flott. Ronaldo nå med 12 mål på 11 kamper (to av disse som innbytter), ganske skremmende hvor god han har vært forran mål. Allerede 6 mål på tre kamper fra start i CL. Det er en syk statistikk, på tross av at en del av disse har kommet på straffe(?). Av de 12 målene er 1 straffe, 3 frispark og resten åpent spill. Ronaldo og Kaka har delt på straffer i år, Kaka har tatt to, scoret begge, Ronaldo har tatt to, scoret på en. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nice mål av Ronaldo der. Menneh: Se filmen hos Youtube Få Ronaldo til å lage et sykere mål enn det, og.... BRAINFREEZE. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Får desverre ikke med meg kampen i kveld, men syntes dette er den mest åpne kampen av alle de laget har spilt. Har både stor tro på tap og på seier, men tipper uavgjort. Laget: Goalkeepers: Casillas, Dudek Defenders: Arbeloa, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Albiol, Garay, Marcos Alonso Midfielders: Gago, Diarra, Lass, Drenthe, Xabi Alonso, Van der Vaart, Granero Forwards: Raul, Benzema, Higuain Morsomt at Marcos Alonso får være med til Mestalla, ung og lovende venstreback. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har ikke akkurat oppdatert meg på Castilla spillerne, men er det noen andre lovende der utenom Marcos Alonso? Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har heller ikke vært så oppdatert på Castilla spillerne, men jeg tror målvakten Adan er ganske lovende. Blir spenende kamp ikveld, kan gå begge veier. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Overaskende bra 1omg, personlig ble jeg hvertfall overasket. Pepe ut med skade nå, holdt seg til kneet og hadde veldig vondt. Ryker han så frykter jeg CL og ligaen ryker og. Får håpe det bare er en liten skade som gjorde fryktelig vondt og at han ikke blir ute mer enn 2-3 uker. Amen. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 2-3 greier oss helt fint uten Kaka og CR9. Mål av: Higuian 2, Garay 1. El Pipita<3 Håper det går bra med Pepe, om han blir ute lenge så mister vi en viktig mann i forsvaret. Men jeg må si at Garay fyller støvlene til Pepe veldig bra. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Åhh herlig kamp. Hadde personlig ikke spesielt tro på seier i dag, men pokkern det gikk En liten spillervurdering: Casillas, hadde ikke dagen på de to målene til valencia, ellers nokså stabil. Higuaín, setter to mål og er generelt god gjennom hele kampen, for en spiss vi har, gledeer meg til fremtiden. Benzema, herlig forarbeid på det andre målet og en av hans beste kamper i Madrid imo. Selvom han ikke skorer så gjør han mye og gjør det bra. Marcelo, herlig å se på han spille når han får det til, god defensiv og offensiv. Pepe, veldig god før skaden, løper fra Villa og styrer hele forsvaret. Ryktes om et 3-6 månedes skadeavbrekk for han nå. Får håpe at de finner ut at dette bare er tull, og at vi får han tilbake, pronto. Garay; gjør det bra i sitt innhopp, mange gode involveringer og et mål, hvem skulle trodd det? Ble litt mindre bekymret over pepes skade når jeg så han spille i dag. Lass, jobber bra som vanlig vinner mange viktig baller, men mister også noen, men generelt god. Alonso, egentlig helt vanlig, herlig god, deilig å se han spille. Vaart, meget positiv spør du meg, jobber og jobber og gjør det bra, gjør seg fortjent til mer spilletid. Arbeloa, gjør det greit, noen enkelte dårlige passninger men også noen gode involveringer. Midt på treet. Ramos, gjør det bra, ser ut som han har mye selvtillit. Finter seg oppe fix og fancy, det liker jeg. Mister dog ballen noen ganger når han gjør dette. Albiol, gjør også sakene sine i dag, glipper litt på det første målet, men ellers bra. Alt i alt, fornøyd og viktige 3 poeng. Endret 13. desember 2009 av Eivicious Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Marcelo var i fyr og flamme idag.Har alltid lurt på hva han gjør i Real Madrid,men idag beviste han hvorfor. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 hører rykter om at Pepe har brukket ankelen og kan være ute i minst 6 mnd :s Faen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå