Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

[Nå må Schuster ta noen grep her!

Hvorfor bruker han Higuain på kanten f.eks eller bytter Robinho som faktisk spilte litt bra.

offensivt er dt jo strålende men schuster må stramme opp i forsvar, tror nok han må bruke heinze på back istede for marcelo. marcelo er jo ikke akkuratt like strålende defansivt som offansivt. heinze er nok et par hakk bedre i forsvar en marcelo..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Real Madrid leder 2-0 over Racing nå, mål av El Rey og et selvmål

 

noen som vet hvor en kan se/ følge live Real Madrid - Partizan Beograd idag eller??

 

hva synes dere om at kanksje drenthe drar til chelsea i januar?? håper de beholder han, tror han kan bli skikkelig god om noen år, selger de han nå mister de han for alltid..

Lenke til kommentar
Real Madrid leder 2-0 over Racing nå, mål av El Rey og et selvmål

 

noen som vet hvor en kan se/ følge live Real Madrid - Partizan Beograd idag eller??

 

hva synes dere om at kanksje drenthe drar til chelsea i januar?? håper de beholder han, tror han kan bli skikkelig god om noen år, selger de han nå mister de han for alltid..

 

Den går på http://livefooty.doctor-serv.com og www.rojadirecta.com/

 

Håper han blir, han kan bli stor i Den hvite drakta

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt vitsen da Real kjøpte Drenthe. De har jo Heinze/Marcelo på venstrebacken og Robben/Marcelo på venstrekant, så hvor kommer Drenthe inn? (Mulig Real kjøpte Heinze etter Drenthe, og i så fall: hva var vitsen med det, da?) Uansett så har jeg hørt at han er mer opptatt av å feste enn å fokusere seg på fotballen. Ganske trist hvis det er sant.

Lenke til kommentar
Real Madrid leder 2-0 over Racing nå, mål av El Rey og et selvmål

 

noen som vet hvor en kan se/ følge live Real Madrid - Partizan Beograd idag eller??

 

hva synes dere om at kanksje drenthe drar til chelsea i januar?? håper de beholder han, tror han kan bli skikkelig god om noen år, selger de han nå mister de han for alltid..

 

hva stillinga i matchen?? bra kamp?? pene mål om det har blitt noen..

Lenke til kommentar

Bptista ble banenes beste

nyhet11758.jpg

 

Drenthe sier hvertfal selv at han vil bli i Madrid:

"Jeg spiller for Real Madrid, og jeg vil fortsette med dette ut hele sesongen. Jeg vet ikke hvor alle ryktene om at jeg ønsker å dra har kommet fra. Jeg har aldri snakket med Chelsea og har aldri sent noen til London for å snakke med dem på mine vegne. Jeg har en fem års kontrakt her og ønsker å fullføre den. Min drøm er å lykkes i Real Madrid."

Lenke til kommentar

2.plass lagene:

 

Allerede klare:

Liverpool

Schalke04

Olympiakos

Celtic

 

Blir klare i morgen

Rangers/Lyon

Roma

Fenerbahçe/PSV

Arsenal/Sevilla

 

Slik det er da så kan vi jo ikke måte Olympiakos. Vi vil heller ikke kunne møte Sevilla om de ender på 2.plass.

 

Da står vi igjen med Liverpool, Schalke04, Celtic, Rangers/Lyon, Roma, Fenerbahçe/PSV og Arsenal.

 

Da vil jeg ikke ha Liverpool, Lyon eller Arsenal. De andre lagene tror jeg at vi skal ta.

 

Vi har et godt tak på Roma i CL, og jeg tror at de andre lagene skal være overkommelige. Er ingen lette kamper her dog, men hjemmebanefordelen blir viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...