Giallorossi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Dette hater jeg med disse toppkampene, av en eller annen grunn er det utrolig vanskelig å finne streaminger! Lenke til kommentar
almond Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 unibet er alltid et lett alternativ, hvertfall spansk fotball. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva i all verden gjør en spiller av Marcelo sitt kaliber i Real Madrid?Han har bare vært en eneste stor ballmister i hele dag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Dere har startet best iallefall, spørst om dere klarer å holde dette kjøre i 90 Minutter. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Åh,jeg hater fans som synes det er viktigere å pipe på motstanderlaget enn å synge om sitt eget! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Åh,jeg hater fans som synes det er viktigere å pipe på motstanderlaget enn å synge om sitt eget! Jeg skjønner ikke hvorfor Barca fansen piper på Ronaldo? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Åh,jeg hater fans som synes det er viktigere å pipe på motstanderlaget enn å synge om sitt eget! Jeg skjønner ikke hvorfor Barca fansen piper på Ronaldo? Ja,jeg synes også det er rart.Kommer ikke på noen logisk forklaring annet enn at han er verdens beste spiller atm,istedenfor Messi? Ser jo hva som kjennetegner en stor klubb med smålige fans når du ser Barca spør du meg.Var jo akkurat samme ståa når Man Utd møtte dem i CL-semien. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Ja, dette var absolutt ikke katastrofalt. Barcelona holder ballen, men vi skapte de beste sjansene, ganske jevnt sånn generelt, men Ronaldo burde ha satt ballen i mål på den sjansen sin. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ufortjent at vi ikke leder, men vi har bare oss selv å takke. Ronaldo burde satt sin sjanse, og Marcelo har hatt sine. 4 nokså store sjanser har vi misset totalt på, det holder ikke i lengden. Overasket over at vi klarer å være så aggresive over en hel periode, trodde det skulle komme noen slappe moments etterhvert. Nå skal sant sies at vi har vært litt heldige med Offisde situasjonene til Henry, han har vel blitt blåst av 3-4 ganger, og alle var ukorrekte - Men han var aldri i en direkte farlig situasjon (Enten så var ballen for lang eller så ble den fisket opp før den nådde den usselige franskmannen). Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hare bare sett deler av andre omgang, men det virker f*** ikke som om det er fortjent at Barca leder. Måtte ty til Drillo fotball for å klare å score. De som liksom er så stolte av spillestilen sin... Endret 29. november 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Higuain har vært en sekk med dritt hele kampen,sammen med Marcello...Du er ikke manager lenge hvis du ikke greier se det,pellegrini!!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Tarjeta Roja! Busquets Fælt så usportslige Barca fansen hvirka i dag med all pipinga mot Ronaldo Endret 29. november 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hare bare sett deler av andre omgang, men det virker f*** ikke som om det er fortjent at Barca leder. Måtte ty til Drillo fotball for å klare å score. De som liksom er så stolte av spillestilen sin... Drillo fotball? Var ett herlig innlegg fra Alvez til Zlatan som dunka den i mål! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lang ball opp mot en høy spiss er Drillo fotball Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lang ball opp mot en høy spiss er Drillo fotball Var ikke noe lang ball opp til Zlatan. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sitter på en hakkete stream og fikk ikke sett reprisa så det så ut for meg at det var lang ball. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sitter på en hakkete stream og fikk ikke sett reprisa så det så ut for meg at det var lang ball. Det var det ikke. Men er enig i at Real Madrid hadde 1 omgang, men 2 omgang er mer jevn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lang ball opp mot en høy spiss er Drillo fotball Er du blind? Det var et innlegg fra rundt 16 meter og et godt stykke ut på sida. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Få inn på Drenthe sier jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Real fortjener en utligning av det jeg har sett, som bare er de siste 15 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå