Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ronaldo gjorde det bra med tanke på at han vært borte i 8 uker, scoret nesten.

 

"I'm tired because I am not yet 100 per cent. In fact, it's almost like starting from scratch but I'm sure that I can return to being the player I was before injury, scoring goals, playing good matches and helping the team" - AS

 

 

Men nå er det El Clasico som gjelder, håper se denne oppstillingen.

 

....................................Iker

 

Sergio Ramos......Pepe........R.Albiol(Garay).......Arbeloa

 

.......................Lass............X. Alonso

 

Ronaldo...................Kaka.....................Marcelo

 

.......................Higuain

 

 

Håper bare ikke dette er så alvorlig.

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/...-barcelona-game

Endret av mrk0
Lenke til kommentar

Kampen mot Zurich var ganske kjedelig, men likevel, jobb well done.

 

Håper dette laget i clasico:

 

Casillas

Ramos - Pepe - Albiol (?) - Arbeloa

Xabi - Lass

Ronaldo - Kaka

Benzema - Higuain

 

Marcelo inn for Ronaldo etter pausen, Ronaldo er vistnok ikke helt klar for 90 minutter enda, selv om det er Barcelona er det ikke noen grunn til å risikere han, sesongen er lang, ingen krise om vi taper mot Barcelona kontra slik det var i fjor, fint at vi er forran før El Clasico.

Lenke til kommentar

Hadde likt å se denne i en kamp.

 

-------casillas

Ramos-Pepe-Albiol-Marcelo

 

Lass-------Alonso-------Gago

 

Ronaldo--------------Kaká

---------Higuaín

 

Hvor da lass og gago fungerer som bikkjene til Alonso. Begge disse to er flinke til å vinne ballen ( alonso også). Og Alosno kunne fått flesteparten av ballene og strødd de rundt. Hvertfall mot Barca så er det viktig å bryte de på midten, gjør man det så er ofte alves nede på tur og da kan det bli rom. Som jeg tror, Ronaldo og Kaká kan utnytte ganske så bra.

Lenke til kommentar

Mer enig med Eivicious sin lagoppstilling, vi trenger defensiv kvalitet fremfor offensiv masse. Ronaldo, Kaka og Pipita kan alle gjøre det avgjørende og holder i massevis.

Dog er jeg ikke enig i selve oppstillingen, Marcelo og Ramos er to veldig offensive backer, og mtp at vi har nok med kraft der fremme, ville jeg heller prioritert en defensiv back-type, Arbeloa. Er forsåvidt enig med at Gago er det beste alternativet, men han er ingen bikje akkurat. Men siden han er defensiv strukurert så er han å foretrekke.

 

Jeg har liten tro på seier her, veldig liten. Dog skal man aldri se bort ifra litt Ronaldo eller Pipita magi, der tror ihvertfall jeg nøkkelen vår ligger.

 

Dog er det som noen har nevnt her tidligere, ingen krise om vi taper mot Barca (...Iforhold til La Liga) - For jeg har stortro på Ligagull i år.

Lenke til kommentar

Med Marcelo som venstrebeck kan Barcelona gjøre stor skade på den siden. Jeg foretrekker Arbeloa.

 

Hvis vi trenger defensiv kvalitet fremfor offensiv så tror jeg dette ville ha vært bra..

 

Casillas

Albiol - Ramos - Garay - Arbeloa

Lass - Alonso - Pepe

CR9 - Higuain -Kaka

 

 

Jeg vil gjerne se Albiol spille på høyre, fordi hvis Ramos prøver å angripe, vil vi bli utsatt, itillegg er Ramos veldig god som midtforsvar. Og Pepe som defansiv midtbane spiller, Pellegrini prøvde det i preseason og han gjorde jobben sin bra.

Det som er farlig med Barcelona er at hvis de får plass så er de dødelig, og med denne oppstillingen kan vi stenge plasse og samtidig gjøre jobben vanskeligere for xavi og iniesta i midten.

Lenke til kommentar

Når man spiller mot Barcelona vil det alltid være midtbanen som er veien til suksess eller nederlag. Tar man ut Xavi er en del gjort, men backene må holde følge med kantene. Det skal ikke mange sjanser til før det blir mål. Kan nok hende det vil vært lurest å spille en slags 4-3-3/ 4-5-1 formasjon så man får kontrol på midten. Noe lignende Eivo eller mrk0 foreslo.

Lenke til kommentar

Bare en time igjen til kamp nå, dette blir i og for seg den store testen for Pellegrini's mannskap. Må si jeg liker den offensive tankegangen til Chileneren, trodde faktisk han skulle være mer forsiktig rundt det strategiske foran denne kampen (Dog, ikke noe ala Schuster :p ).

 

Selv om jeg har minimal tro på seier, så forventer jeg en innsats, en vilje fra laget. Selv om disse kampene stort sett enten blir fantastiske eller grusome for oss, så må vi vise styrke iforhold til å ikke dette helt sammen (..Som vi tidligere har gjort).

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...