ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Får dessverre ikke sett nå Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Meget god førsteomgang, men vi kunne sluppet inn noen billige mål. Satser på økt ledelse i andre omgang. Lenke til kommentar
almond Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ser på jeg. Noe annet - For de som tror vi er ute av cupen, så er sånne tap som det siste egentlig ikke så uvanlig, det har skjedd før med mange storlag, så kommer de tilbake og vinner med stor nok margin. Edit: haha kult av higuain, latterlig forsvar. Endret 7. november 2009 av Carlba Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva skjer. 3-2 nå :S Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Sånt kan skje når man spiller med ti mann. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jepp, sånt som kan skje når vi mister Ramos og når atletico har spillere som Forlan og Aguero. Men vi vinner fortjent 3-2. Herlig å se Higuain score out of nowhere:p Lenke til kommentar
almond Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, teit av Ramos når man leder med 3 mål. Likte ikke utbyttet av Higuain heller, tror han kunne bidratt enda mer her. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Typisk at vi skulle dominere hele kampen, for så å falle sammen de siste 15-20 minuttene. Likevel fortjent seier, alltid deilig å ta 3 poeng fra lillebror Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Gjorde det jo bra mot getafe med 10 mann, så burde klare det her og. Men tror uansett det var en tabbe å sette innpå Raúl som ensom spiss. Han har ikke fart og når du er alene mot 3 stk så er det jæævelig kjekt å ha en med fart. Syntes det var en greit første omg patetico skapte nesten ingenting og jeg syntes man hadde god kontroll. Slutten av 2 omg derrimot ble alt for nervepirrende for min del. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 jeg ville ha latt higuain være på banen som enslig spiss. byttet Benzema med Metzelder. byttet Kaka med van der vart. Gago... imo er dårlig.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Favorittlaget mitt i Spania er Real,men jeg synes det er litt morsomt når et lite lag som Alcoron greier slå ut et gigantisk lag som Real.Gir litt krydder i den ordinære fotballverdenen Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Igrunn sant det Corey. Personlig klarer jeg ikke bry meg no spesielt over at vi ryker ut (kanskje det har noe med at mw2 kom ut ). Skal selvfølgelig ikke skje, hvertfall ikke tape 4-0. Laget trenger mer tid, og tid håper jeg spillerne og ikke minst Pellegrini får. Lenke til kommentar
almond Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ut i fra kampen kan man jo si at 3. div i spania er bedre enn tippeligaen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vargas til Real? Synes dette bare blir helt feil, itilegg er han nesten ubrukelig for hovedstadslaget, men han blir også fantastisk dyr, ihvertfall med Corvino bak roret (...Forhåpentligvis har sistnevnte forlatt skuta for en bedre klubb ). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tror Vargas kunne vært en god venstreback for Real Madrid, så fremt han skulle blitt satset på og ikke sitte som reserve. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Venstreback? Begynner å bli lenge siden han spilte der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, men jeg likte/liker han best der og linken din nevner at Real Madrid ønsker å styrke backen. Han er jo absolutt habil som vingback. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nja, han er ingen nevneverdige defensive kvaliteter, bortsett fra knallhard jobbing og sterke taklinger. Det så vi spesielt i Catania, feilplassert flere ganger og rusende 1 mot 1. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Syntes det er relativt bortkastet å hente Vargas, som Giallorossi sier, han er ikke så god defensivt. Det er jo hele problemet til Marcelo, men han er god nok i angrep. Skal laget ha en ny venstreback så trenger de noen som er god både defensivt og offensivt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Roberto Carlos ville jo spille gratis for RM. Nå vet jeg ikke om han er så god lenger da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå