mrk0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vi ble snytt for en straffe forrige kamp da, som kunne ha endra hele kampbildet 2-0 etter pause. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Men jeg lurer på det annulerte målet var riktig annulert? Ser Utd kampen, skjønner du, så har ikke fått/får ikke sett kampen deres i kveld. Vi ble snytt for en straffe forrige kamp da, som kunne ha endra hele kampbildet 2-0 etter pause. Ja, det er faktisk sant, vet det. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Madrid best i starten og får fortjent et mål. Så kommer Milan litt inn, og får en høyst tvilsom straffe. Deretter skorer Pato, men dommern annulerer. Skjønner ikke hvorfor, eneste jeg kan tenke meg at han dømmer for er frispark i og med at Pato har beina litt oppover ryggen til Arbeloa, men det er et veldig veldig billig frispark i såfall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe ja, det jeg hørte på Sky Sports. At det var veldig kontroversielt av dommeren, mao. feilannulert. Lucky. Men hvis straffen var feil så er det jo nesten greit nok det. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Pato og arbeloa i en duel, dommeren mente at Pato hoppet på arbeloa for å nå ballen elns. Men jeg syns den var grei. Straffen derimot syns jeg er helt feil. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Leser rundt om kring at folk har sett på tv at det er hands, så det kan hende det var det som gjorde det. Uansett, får håpe at dommern ikke dømmer bort kampen her, kan bli en bra kamp i andre omgang. Hala Madrid! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Få innpå Drenthe nå så blir det mål! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) + 1! Nå begynner jeg å bli dritt lei skuespillet til Pato... Edit: Utrolig svakt å ligge under for dette middelmådige Milan laget... Nå har vi igrunn kun to spillere vi må markere ut, Pato og Pippo! Endret 3. november 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva er det Pepe driver med der? Slipper ballen forbi, og til en mann som Inzaghi! Utilgivelig, Pepe virker utrolig usikker atm. Herlig å få inn Ruud, da veit vi ihvertfall at vi har en målgjører der oppe, for Kaka/Benzema og hele balletten triller mer ball enn de prøver med støt fremover. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jaja, da var det slutt. Resultatet var vel egentlig helt greit sett utifra spillet. Syntes det er bra de første 30 min, men etter det så slår Madrid-syndromet til og alt blir helt stillestående. Kommer i angrep, men det ender opp med at Kaka får ballen på siden av 16, og enten kommer det et innlegg, eller så går man seg fast i midten. Syntes vi er ganske gode i oppvinnigsfasen noen ganger, men syntes det blir litt for mye rom enkelte ganger. Herlig å se Lass jobbe, løper, løper, løper og løper litt til. Løper fra midtbanen bare for å presse Dida til å gjøre feil. Der har spissende noe å lære. Hadde likt å sett litt mer lagpress. Ser jo det de få gangen at når Madrid kjører på, så blir det ganske bra. Menmne, slå Zürich hjemme, så er avansemant nært. Kan bli en spennende gruppe dette. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Greit resultat i kveld egentlig. Elendig dommer, begge veier, Pato sitt mål skulle ikke blitt blåst av, men straffen var ganske diskutabel, så det går vel opp i opp. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Bekreftet lag mot Atletico: Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Garay, Arbeloa, Lass, Xabi Alonso, Kaka, Marcelo, Higuain og Benzema Tredje kamp på rad at Pellegrini setter Raul på benken, tredje kamp hvor Guti er utelatt av troppen. Liker dette med Pellegrini, mannen har virkelig baller, lar ingen av spillerne sette seg over laget, jeg bare håper det ikke blir hans nedgang. Edit: Atletico stiller forøvrig uten Aguero fra start i kveld. Endret 7. november 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har en god følelse for kampen i kveld. Fortsetter Kaka og Benzema med samme form som i første omgang mot Milan og Higuain gjør en god kamp igjen så tror jeg vi vinner komfortabelt. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Atletico's forsvar har vært ganske så elendig denne sesongen, slike kamper passer Higuain perfekt. Tror ikke jeg kan huske tap på Calderon i min tid som Real Madrid supporter, så har alltid god følelse forran disse kampene. Sist sesong Atletico slo oss på Calderon røk de ned Endret 7. november 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg liker at Pellegrini prøver Marcelo lenger fram på banen. For som venstrebeck så holder han ikke mål, han har god skudd fot og er rask så jeg syns han passer mye bedre i midtbanen. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Marcelo var veldig god mot Milan, er til tider utrolig god når han angriper. Hvis han forbedrer det defensive kan han bli en riktig god back, mener det er der han burde satses, men så lenge Ronaldo er ute er det greit å bruke han lengre oppover for å gi laget litt bredde. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg liker at Pellegrini prøver Marcelo lenger fram på banen. For som venstrebeck så holder han ikke mål, han har god skudd fot og er rask så jeg syns han passer mye bedre i midtbanen. Helt enig. Defensivt holder han ikke mål i det hele tatt. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 MARCELO!! 2-0 , bra forarbeid av Benzema. Real spiller veldig bra for øyeblikket. ingen real madrid fans som ser på kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå