Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Guti utelatt fra troppen ja. Da er det vel gnisninger mellom han og Pellegrini tenker jeg. Bra at han hives ut da i så fall. Spillere som Guti, Casillas og Raul har altfor mye makt, og trenger å få seg en lusing dersom de prøver seg.

 

Man har vel flere spillere tilgjengelig enn på lenge. Ingen C. Ronaldo, men han er snart tilbake. Tror laget reiser kjerringa og slår til med en kjempekamp i morgen. Jeg håper i hvert fall det, vi trenger ikke mer uro nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vi har hatt mange skader, men de fleste har vært ganske korte, bare Garay og Ronaldo som er ute nå. Av de mindre lagene i La Liga er det Getafe jeg er mest redd for, skaper alltid mye problemer, men alltid veldig underholdende. Fjorårets kamp var jo nærmest legendarisk, ikke minst på grunn av straffen, Pepe og det fantastiske andre målet til Higuain.

 

http://www.youtube.com/watch?v=b3iQLDir38A

Lenke til kommentar

Noen som så kamp i dag?

 

Flott med fortjent seier, selv med en spiller mindre, elendig av dommer å gi rødt der, Higuain er tilbake i gammel form med to mål, han herjet i andre omgang! Kaka virket frisk, skapte mange sjanser. Ble veldig lite framover de siste 15 minuttene, men det var vel pga utvisningen og ledelsen, så det er forståelig.

Lenke til kommentar

Slutt på kamp, 2-0, Higuaínx2. Rødt kort til Albiol.

 

Er førnøyd med kampen, syntes Kaká gjør det bra i dag. Og syntes at Madrid vikrer trygt. Noe markeringsglipper osv men ellers så er jeg førnøyd. Flott at Higuaín får 2 i kassa. Satser på at han får starte mer. Benzema gjør også det ganske bra. Syntes hvertfall det er bedre å ha han på banen enn Raúl som absolutt skal løpe helt ned til 16metern for å bare løperundt. Kunne tenke meg å se rvn snart også, hadde vært noe å fått han i gammel god form.

Fint meg seier, for både oss og spesielt Pellegrini.

Hala Madrid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...