ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ehh.... old news? Stream det går i eller? har ikke det en gang Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Renato 2-1! Fantastisk innlegg, dårlig av Raul som mister sin mann. Fortjent som faen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ehh.... old news? Stream det går i eller? har ikke det en gang Ser du ikke på en slik toppkamp? Du går glipp av noe her. Må jo finne en måte å se en slik kamp på om du er Real-supporter, spør du meg! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeg har prvød, det skal jeg love deg, men finner aldri noe som fungerer. Hverken fra iaqgoals, rojadirecta, justin.tv, ustream eller ved hjelp av veetle og sopcast. Endret 4. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 funker med sopcast her. tc47 har rett.. du går virkelig glipp av noe her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du finner alltid noe om du prøver hardt nok Sindre, trust me. Uansett 5 min igjen, og Sevilla har vært klart best. Kaka har vært, vel, basically - shite... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Å herregud, trodde Ramos puttet der jeg. Hadde vært for mye. Ganske fortjent seier til Sevilla. Gøy kamp! Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 veldig bra og underholdende kamp, selv om Real tapte :| Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Heldig resultat for Real Madrid med tanke på kampbildet, det er alt jeg kan si. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fult fortjent seier til Sevilla, og det gjør meg lite igrunn. Sevilla er et supert lag i storform. Madrid har ikke funnet helt formen, selv om resultatene tilsier noe annet. Trenger litt tid på å samspille seg, håper bare Perez & co ikke kaster ut folk bare fordi man får litt i mot seg. Kanskje tapet vekker opp folk litt, får noen til å ta litt tak, savnet det i denne kampen. Raul bare løp rundt, Marcelo solgte seg billigere enn gratis, Kaka får til lite men syntes ikke han gjør så mye galt som mange skal ha det til. Mister ballen en del ganger, men kunne fått til mye bra, og hadde mange bra forsøk, men dessverre så var ikke noen andre med på notene. Skjønner forresten ikke helt hvorfor Benzema ble tatt av istedet for Raul. Menmen, tar det med knusende ro, og bare venter til etter jul, da tror jeg sakene kommer. Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/spania/be...id-2942769.html Ganske enig med Benzema men så e jo Raul legende, å alle legenda må spela på Real Madrid. Benzema og Higuain på topp mye bedre! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du ikke har skjønt det så er det den Katalanske avisa Sport som har funnet på hele "historien", så har tv2 kopiert den. Sannsynligheten for at det er sant er omtrent 0%. Den samme avisa har skrevet dritt om Madrid får uten at det har hatt noen rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Higuain starter visstnok for Argentina i kveld, hyggelig det for han, fint om han setter et mål eller to i kveld. Endret 10. oktober 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Higuain og Benzema scoret i kveld, hyggelig. Ronaldo skadet seg for Portugal, typisk.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Higuain og Benzema scoret i kveld, hyggelig. Ronaldo skadet seg for Portugal, typisk.. Det første du skrev er nra Fikk du med deg hvor alvorlig Ronaldo sin skade er? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 nra? Ryktes at Ronaldo er ute i 15 dager, altså mister han Valladolid, Milan og Sporting Gijon. Ikke så alt for vanskelige kamper, men håper han er klar til Milan, føler meg aldri trygg mot topplag, selv om de er i begredelig form. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 15 dager? Leste at han skulle være borte i 4 uker jeg?? http://www.siste.no/fotball/article4637984.ece Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Som jeg sa, ryktes, og det viste seg å være verre enn man trodde. 3-4 fire uker stemmer ja. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva slags lag tror folk vi ser i morgen? Pellegrini sa at han kanskje hviler Kaka og Higuain pga landskamper. Cristiano Ronaldo, Van Nistelrooy, Guti, Metzelder og Gago er alle skadet. SQUAD LIST Goalkeepers: Casillas, Dudek Defenders: Ramos, Pepe, Arbeloa, Marcelo, Albiol, Garay, Drenthe Midfielders: Diarra, Lass, Granero, Kaka, Van der Vaart, Xabi Alonso Forwards: Raul, Higuain, Benzema Casillas Ramos - Pepe - Albiol - Marcelo Lass - Xabi Kaka - Granero Raul - Benzema Kanskje vi får en overraskelse med Van der Vaart inn fra start i stedet for Kaka? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kanskje noe lignende det du skrev eller at man kjører 3 offensivt på midten og 1 på topp. Hadde bare vært fint at VdV fikk sjansen i stedet for Kaka, når det bare er Valladolid som er motstanden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå