mrk0 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 fyfaen for noen redninger av casillas Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Når skal Real møte litt motstand da? Tenerife, Espanol, Xerez og alle hjemme. Villareal er dessuten oppskrytt. Villarreal er et veldig godt lag, faktisk. Real Madrid spiller borte mot Sevilla neste uke. Lenke til kommentar
almond Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Når skal Real møte litt motstand da? Tenerife, Espanol, Xerez og alle hjemme. Villareal er dessuten oppskrytt. Villarreal er et veldig godt lag, faktisk. Real Madrid spiller borte mot Sevilla neste uke. mhm, Villareal kom jo til kvarten eller semi? et par ganger i CL under Pellegrini. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Villrreal er jo et meget godt lag, og Espanyol borte spøker man ikke med. Barcelona har da hatt et tilnærmet likt kamprogram... Men nå blir det verre fremover. Terminlisten er jo så fint lagt opp. Man har møtt Villrreal, og nå er Sevilla, Sporting, Atlético, Barcelona og Valencia bortekampene fremover. Dette blir tøft, men bra at man går inn i perioden i form Gruer meg litt til Sevillakampen kjenner jeg. Vi bruker å tape der, og de har startet veldig bra. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Borte mot Sevilla, Valencia og Barcelona er vel de vanskeligste kampene vi har, men vi må ikke glemme borte mot Deportivo, som jeg håper vi klarer å vinne i år. Var egentlig litt redd for Marseille, men tror nå pga Milan tapet at det skal gå greit. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Da vant vi komfortabelt(?) 3-0 Skal se kampen nå jeg siden vi bare har Viasat 4 og Viasat Fotball hvor CL vises her i huset. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ronaldo fortsetter i lik stil og jeg er sikker på at han kan score 50 denne sesongen med nok spilletid, Ronaldo kan utvilsomt vinne gullballen igjen og hvis han klarer å vinne et VM med Portugal kan han bli husket som en av de aller aller største. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Først må jo Portugal komme seg til VM, noe jeg tviler på at de gjør. Hvis han holder skadefri, så er jeg ganske sikker på at han vil score langt over 50 mål. De svake lagene i La Liga er langt dårligere enn de svake lagene i PL. Er ikke det samme nivået på ligaen generelt heller, så hadde ikke overrasket meg litt en gang om han scorer over 50 mål. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ronaldo vil heldigvis ha flere VM/EM å spille enn det kommende i 2010. Lenke til kommentar
Fela Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Får mest sannsynlig tak i billetter til Athleitico - Real 08.11.09. Lurer på om noen vet om denne kampen er fastsatt på denne datoen eller om det er noen slags mulighet for at kampen kan bli flyttet til en annen dato. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Klokkeslett og dato blir ikke bestemt 100% før ca. 1-2 uker før kampen, men skal nok en til for at kampen blir flyttet til en annen dag. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 her Iker kåret til verdens beste keeper 2008. Fortjent imo. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 SQUAD LIST: Goalkeepers: Casillas, Dudek. Defenders: Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Albiol, Garay, Metzelder, Drenthe. Midfielders: Diarra, Guti, Granero, Van der Vaart, Xabi Alonso. Forwards: Raul, Kaka, Higuain, Benzema. til Sevilla kampen. Vi må greie oss uten Lass, CR9, Arbeloa, Gago, RVN, Metzelder. Men jeg håper vi greier å dra i land seieren alikevell. Liker ikke at så mange blir skadet :s Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Blir en tøff kamp, begge lag er i form. Håper vi spiller bra fra første minutt og ikke bare andre omgang, det er veldig vikitg mot Sevilla. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bra liv kampen nå, her kan begge vinne. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Svarte at Navas scorte.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sevilla kjører over dere her men så redder Casillas sånn så da her det jo ingenting å si. For en syk syk syk keeper Casillas er. Beste i verden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ehh.... old news? Stream det går i eller? Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 casillas<3 Ja, vi ble kjørt hardt av sevilla i første omg. Men jeg syns vi kommer tilbake nå i andre omg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå