Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når skal Real møte litt motstand da? Tenerife, Espanol, Xerez og alle hjemme. Villareal er dessuten oppskrytt.

 

Villarreal er et veldig godt lag, faktisk.

 

Real Madrid spiller borte mot Sevilla neste uke.

 

 

mhm, Villareal kom jo til kvarten eller semi? et par ganger i CL under Pellegrini.

Lenke til kommentar

Villrreal er jo et meget godt lag, og Espanyol borte spøker man ikke med. Barcelona har da hatt et tilnærmet likt kamprogram...

 

Men nå blir det verre fremover. Terminlisten er jo så fint lagt opp. Man har møtt Villrreal, og nå er Sevilla, Sporting, Atlético, Barcelona og Valencia bortekampene fremover. Dette blir tøft, men bra at man går inn i perioden i form :)

 

Gruer meg litt til Sevillakampen kjenner jeg. Vi bruker å tape der, og de har startet veldig bra.

Lenke til kommentar

Først må jo Portugal komme seg til VM, noe jeg tviler på at de gjør. :p

 

Hvis han holder skadefri, så er jeg ganske sikker på at han vil score langt over 50 mål. De svake lagene i La Liga er langt dårligere enn de svake lagene i PL. Er ikke det samme nivået på ligaen generelt heller, så hadde ikke overrasket meg litt en gang om han scorer over 50 mål.

Lenke til kommentar

SQUAD LIST:

Goalkeepers: Casillas, Dudek.

Defenders: Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Albiol, Garay, Metzelder, Drenthe.

Midfielders: Diarra, Guti, Granero, Van der Vaart, Xabi Alonso.

Forwards: Raul, Kaka, Higuain, Benzema.

 

til Sevilla kampen. Vi må greie oss uten Lass, CR9, Arbeloa, Gago, RVN, Metzelder. Men jeg håper vi greier å dra i land seieren alikevell.

 

Liker ikke at så mange blir skadet :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...