El Fantasma Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Real Madrid - olympiacos 0-0 mål: ingen Tverleggerskudd: Hugain ( tror jeg) Rettelse: Van Nistelrooy med tverliggerskudd. Sneijder hadde også en i stolpen via en motspiller etter en corner. Syns forøvrig Real spillte til tider elendig i går. Olympiakos bør være et lag man skal slå både borte og hjemme. Det ble utrolig lite offansiv kraft med både Gago og Diarra på midtbanen. Savnet sårt en Guti i storform. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Samba, Robinho! Real Madrid 4 - 3 Mallorca 1 - 0 Robinho 11' 1 - 1 Varela 13' 2 - 1 Robinho 16' 2 - 2 Varela 36' 2 - 3 Güiza 57' 3 - 3 Raúl 62' 4 - 3 Van Nistelrooy 72' Skudd: 14 - 7 Skudd på mål: 5 - 4 Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 noen som har lest fotball nyheten på NRK idag eller? det er det dummeste transfer ryktet jeg noen gang har hørt om http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.4051728 så leser jeg like etterpå på realmadrid.com http://www.realmadrid.com/articulo/rma44424.htm Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 noen som har lest fotball nyheten på NRK idag eller? det er det dummeste transfer ryktet jeg noen gang har hørt om http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.4051728så leser jeg like etterpå på realmadrid.com http://www.realmadrid.com/articulo/rma44424.htm Er det en ting som aldir kommer til å hende så er det at Casillas forlater Real Madrid. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Ja, og dessuten tror jeg vertfall at han ville gått til en større klubb en Tottenham, når han har fått tilbud fra Manu, men uansett San Casillas blir i Madrid Resten av Carrieren er jeg 99,999.... sikker på. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Robinho kommer til å bli stor. Større en det er nå. En smakebit av fremtiden fra landskamp /*-*\ Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Han sier jo også at han har lyst til å avslutte karrieren i Madrid, det er jo skit bra hvis det skjer Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Han sier jo også at han har lyst til å avslutte karrieren i Madrid, det er jo skit bra hvis det skjer Han er bedre enn både Ronaldinho og C.Ronaldo til å drible etter min mening Husker du denna? Endret 16. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Han sier jo også at han har lyst til å avslutte karrieren i Madrid, det er jo skit bra hvis det skjer Han er bedre enn både Ronaldinho og C.Ronaldo til å drible etter min mening Husker du denna? er det ikke robinho emnet er? du la jo med film av roberto carlos Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Han sier jo også at han har lyst til å avslutte karrieren i Madrid, det er jo skit bra hvis det skjer Han er bedre enn både Ronaldinho og C.Ronaldo til å drible etter min mening Husker du denna? er det ikke robinho emnet er? du la jo med film av roberto carlos Kan hende jeg gjorde det litt dumt men det var meningen at det var Carlos i filmen. Jeg lagde avsnitt så dere skulle skjønne At det handlet om noe nytt. Lurte på om det er noen som husket det målet eller har sett det før Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Har sett målet før, savner den lille brassen Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Han sier jo også at han har lyst til å avslutte karrieren i Madrid, det er jo skit bra hvis det skjer Han er bedre enn både Ronaldinho og C.Ronaldo til å drible etter min mening Husker du denna? er det ikke robinho emnet er? du la jo med film av roberto carlos Kan hende jeg gjorde det litt dumt men det var meningen at det var Carlos i filmen. Jeg lagde avsnitt så dere skulle skjønne At det handlet om noe nytt. Lurte på om det er noen som husket det målet eller har sett det før har sett det før ja Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Murcia - Real Madrid 1-1 Egentlig elendig kamp. Får ikke mye framover. Stikkpassningene som egentlig skal gjennom til Ruud og Raul er for dårlige. Sjapt mål av Robinho(igjen). Hjelper lite når de andre skorer fra corner. Robben og Higuain byttes men får ikke vist seg. Alt i alt kjedelig. Katalanerne vant kampen sin.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Murcia - Real Madrid 1-1Egentlig elendig kamp. Får ikke mye framover. Stikkpassningene som egentlig skal gjennom til Ruud og Raul er for dårlige. Sjapt mål av Robinho(igjen). Hjelper lite når de andre skorer fra corner. Robben og Higuain byttes men får ikke vist seg. Alt i alt kjedelig. Katalanerne vant kampen sin.. Håper dette var ett engangstilfelle. Hvis Villarel vinner er de ett poeng foran Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Villareal spilte uavgjort så El Madrid leder fortsatt Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Real Madrid ligger under 2-1 mot Werder nå... EDIT: Der ble det 3-1, Madrid spiller elendig nå Endret 28. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Gool RVN 3-2 nå, fortsatt litt tid igjen Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Tap 3-2 mot Werder... Liker ikke denne utviklingen, med dette spillet kommer vi ikke langt i år heller! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 [Nå må Schuster ta noen grep her! Hvorfor bruker han Higuain på kanten f.eks eller bytter Robinho som faktisk spilte litt bra. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Real Madrid ligger under 2-1 mot Werder nå... EDIT: Der ble det 3-1, Madrid spiller elendig nå antar at du har sett kampen siden du sier de spilte dårlig, må du betale får og ha den kanalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå