Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Real Madrid - olympiacos 0-0

 

mål: ingen

 

Tverleggerskudd: Hugain ( tror jeg)

 

Rettelse: Van Nistelrooy med tverliggerskudd. Sneijder hadde også en i stolpen via en motspiller etter en corner.

 

Syns forøvrig Real spillte til tider elendig i går. Olympiakos bør være et lag man skal slå både borte og hjemme. Det ble utrolig lite offansiv kraft med både Gago og Diarra på midtbanen. Savnet sårt en Guti i storform.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han sier jo også at han har lyst til å avslutte karrieren i Madrid, det er jo skit bra hvis det skjer :D

 

Han er bedre enn både Ronaldinho og C.Ronaldo til å drible etter min mening

 

Husker du denna?

 

er det ikke robinho emnet er? du la jo med film av roberto carlos

 

Kan hende jeg gjorde det litt dumt men det var meningen at det var Carlos i filmen. Jeg lagde avsnitt så dere skulle skjønne At det handlet om noe nytt. Lurte på om det er noen som husket det målet eller har sett det før

Lenke til kommentar
Han sier jo også at han har lyst til å avslutte karrieren i Madrid, det er jo skit bra hvis det skjer :D

 

Han er bedre enn både Ronaldinho og C.Ronaldo til å drible etter min mening

 

Husker du denna?

 

er det ikke robinho emnet er? du la jo med film av roberto carlos

 

Kan hende jeg gjorde det litt dumt men det var meningen at det var Carlos i filmen. Jeg lagde avsnitt så dere skulle skjønne At det handlet om noe nytt. Lurte på om det er noen som husket det målet eller har sett det før

 

har sett det før ja

Lenke til kommentar

Murcia - Real Madrid 1-1

Egentlig elendig kamp. Får ikke mye framover. Stikkpassningene som egentlig skal gjennom til Ruud og Raul er for dårlige. Sjapt mål av Robinho(igjen). Hjelper lite når de andre skorer fra corner. Robben og Higuain byttes men får ikke vist seg. Alt i alt kjedelig.

 

Katalanerne vant kampen sin..

Lenke til kommentar
Murcia - Real Madrid 1-1

Egentlig elendig kamp. Får ikke mye framover. Stikkpassningene som egentlig skal gjennom til Ruud og Raul er for dårlige. Sjapt mål av Robinho(igjen). Hjelper lite når de andre skorer fra corner. Robben og Higuain byttes men får ikke vist seg. Alt i alt kjedelig.

 

Katalanerne vant kampen sin..

 

Håper dette var ett engangstilfelle. Hvis Villarel vinner er de ett poeng foran

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...