Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Anyway, Ronaldo... 4 mål på 2 & 1/2 kamp er meget bra, selv om de var litt billige i dag. Han kunne lett fått tre-fire mål i dag, men frisparkene var ikke i nærheten av det beste han fikk til, terroriserte Zurich, skapte mange sjanser for både Raul og Kaka, Raul skulle satt den ene han fikk. Flott pasning fra Ronaldo også på 3-0 målet. Veldig positivt. Guti har også vært frisk, flott mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter med følelsen at det ikke er umulig at Ronaldo scorer 40 mål i en sesong igjen.

Tja, vanskelig å si, han tar jo straffer og hvis han får litt mer skru på frisparkene sine kan det fort bli 35+ mål. Men sier meg veldig fornøyd med førstesesongen hvis han scorer 25 mål.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Her er målene fra i kveld, i god kvalitet.

Se straffesituasjonen. Jeg trodde at det var klar straffe, men jeg så på en stream som hakket veldig mye. Det var ikke straffe, Iker var ikke i nærheten av spilleren en gang (fra den første kameravinkelen ser det slik ut), slikt er utrolig irriterende. Kommer noen til å granske dette, slik som med Eduardo? Det kan du banne på at de ikke gjør, og denne er enda klarere enn Eduardo sin.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får Champions League jakker (Adidas) som de Real Madrid varmet opp i går? Altså denne: HER

I klubbversjonene? (Bayern München/Real Madrid/andre lag som har Adidas som sponsor) De var utrolig fete, helst norsk side, men er takknemlig hvis noen finner den på en engelsk side som sender til Norge.

Lenke til kommentar

Holder på å jobbe med Dine11 og vil egentlig bare spørre om noen har lyst til å bidra med Real Madrid? Trenger en til å sette full squad. Dette finner man gjerne ved å søke på "lag-navn wiki" på google og dermed bla litt ned så kommer hele squad-listen opp, og dermed sette det opp som vist under. :)

Quoter meg selv fra tråden:

Husk, det er veldig viktig at denne malen følges, for jeg skal ikke sitte å putte inn dette manuelt, det skal leses av et script før det automatisk settes inn i databasen:

Lag-navn | LAND
-----

DRAKTNR | Fornavn | Etternavn | Visningsnavn

Så hvis jeg f.eks. skulle lagt til United da, så ville det blitt slik:

Manchester United | ENG
-----

1 | Edwin | van der Sar | EvdS
2 | Gary | Neville | G. Neville

osv.

Og legg gjerne med en FM-facepack samt link til klubblogo i god oppløsning hvis du finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...