Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Anyway, Ronaldo... 4 mål på 2 & 1/2 kamp er meget bra, selv om de var litt billige i dag. Han kunne lett fått tre-fire mål i dag, men frisparkene var ikke i nærheten av det beste han fikk til, terroriserte Zurich, skapte mange sjanser for både Raul og Kaka, Raul skulle satt den ene han fikk. Flott pasning fra Ronaldo også på 3-0 målet. Veldig positivt. Guti har også vært frisk, flott mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter med følelsen at det ikke er umulig at Ronaldo scorer 40 mål i en sesong igjen.

 

Tja, vanskelig å si, han tar jo straffer og hvis han får litt mer skru på frisparkene sine kan det fort bli 35+ mål. Men sier meg veldig fornøyd med førstesesongen hvis han scorer 25 mål.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Her er målene fra i kveld, i god kvalitet.

 

Se straffesituasjonen. Jeg trodde at det var klar straffe, men jeg så på en stream som hakket veldig mye. Det var ikke straffe, Iker var ikke i nærheten av spilleren en gang (fra den første kameravinkelen ser det slik ut), slikt er utrolig irriterende. Kommer noen til å granske dette, slik som med Eduardo? Det kan du banne på at de ikke gjør, og denne er enda klarere enn Eduardo sin.

Lenke til kommentar

Holder på å jobbe med Dine11 og vil egentlig bare spørre om noen har lyst til å bidra med Real Madrid? Trenger en til å sette full squad. Dette finner man gjerne ved å søke på "lag-navn wiki" på google og dermed bla litt ned så kommer hele squad-listen opp, og dermed sette det opp som vist under. :)

 

Quoter meg selv fra tråden:

 

Husk, det er veldig viktig at denne malen følges, for jeg skal ikke sitte å putte inn dette manuelt, det skal leses av et script før det automatisk settes inn i databasen:

 

Lag-navn | LAND
-----

DRAKTNR | Fornavn | Etternavn | Visningsnavn

 

Så hvis jeg f.eks. skulle lagt til United da, så ville det blitt slik:

 

Manchester United | ENG
-----

1 | Edwin | van der Sar | EvdS
2 | Gary | Neville | G. Neville

osv.

 

Og legg gjerne med en FM-facepack samt link til klubblogo i god oppløsning hvis du finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...