becks23 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bra at Higuain får sjangsen på landslag, var vell på tide. Men.. noen som vet hvilket kanal kampen idag går på? Er ganske sikker på at den går på viasat sport Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Real Madrid To Wear Sponsorless Shirts Against FC Zurich Hm, deilig å se rene drakter uten sponsorlogo for en gangs skyld, håper på grei kamp i kveld, 3+ mål hadde vært flott. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Marca melder dette laget: Casillas - Drenthe, Pepe, Albiol, Arbeloa - Lass, Xabi - Kaká, C.Ronaldo - Raúl, Higuaín Syntes ikke det er verdt å sjanse på Albiol siden han hadde en skade for litt siden, men kanskje greit å få inn litt samarbeid mellom han og Pepe, siden de forhåpenligvis skal spille mye sammen denne sesongen. Drenthe også en liten overraskelse. Fint å se at Higuain får nok en sjanse etter en ganske dårlig kamp sist, Benzema får mer en nok sjanser i år skal jeg tro. Edit: Fy helvete for en stemning i Zurich! Endret 15. september 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Dere får holde meg oppdatert med store sjanser og mål. Finner ingen streams eller sider lignende VG live som fungerer nå. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 ROOOOOOOOOOONALDOOOOO!!!!! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 wohooo SYYYYK gåll Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) omg.. fant en stream, så ble plutselig svart men lyden ble igjen. hørte bare OOOO ROONALDOOO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOL beskirv målet? Endret 15. september 2009 av mrk0 Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 RAUUUUUUUUUL!!!!!! EL REY!!!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Omtrent hver gang jeg får sett kamper så er det en kjedlig drittkamp (med Rosenborg som untak), og når jeg ikke får sett blir det målfest Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 HIGUAIN!!!! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) MADRID! MADRID! MADRID! MADRID!!! 3-0 til pause, flott resultat, mål av Ronaldo (Frispark!), Raul (Higuain med assist), Higuain (Raul med assist) Hyll Zurich, de er ikke redde for å spille mot Real Madrid, det er tydelig, går i angrep, er fryktløse, og FOR en hjemmefans, stemningen er elektrisk, men bortefansen er også flotte, kontrer med å chante Madrid! Madrid! Madrid! Hele laget gjør det bra, utennom Drenthe, hm. Kaka dominerer, så forsvinner en stund, så dominerer, litt opp og ned. Ronaldo er god, bruker lagkammeratene sine bedre enn før, scorer et flott mål fra frispark. Lassana er også god, INGEN tar fra han ballen. Flott at Higuain fikk årets første mål, i CL ikke mindre. GLEDER MEG til 2. omgang. Endret 15. september 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Så målene på viasat fotball nå. Så og høres ut som en flott kamp, SOM jeg gjerne skulle sett Fint at Higuain kommer i form igjen og at Raul fortsatt presterer Endret 15. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Forøvrig, som jeg skrev, vi spiller uten bwin.com på drakta, og de svarte CL bortedraktene uten logo er ufattelig fine, skulle ønske vi aldri spilte med sponsorlogo... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Som i gamle dager med rene drakter. Er enig med at det er noe helt annet og mye finere enn å ha sponsor, men pengene sponsoren gir er vel viktigere. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Van Nistelrooy i oppvarming! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Får håpe gamlefar scorer. Er jo vanligvis god i CL Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vi må fortsatt forbedre oss på dødballer, den var farlig nær. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Alonso klarer selvfølgelig å skade seg selv når han takler en annen spiller... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Han gikk av banen selv, tror ikke det er for ille. Gago inn for Xabi nå. Endret 15. september 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå