Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så elendig gressmatta til Espanyol er.

 

Underholdende, om noe nervepirrende omgang, mye dårlig, men når pasningene sitter og det blir litt fart kommer sjansene, det er bare for lenge imellom de. Vi gir fra oss ballen for lett. Kudos til Granero, fint mål. Marcelo føler jeg har vært veldig stødig.

Lenke til kommentar

Herlig med 3-0 på bortebane mot Espanyol, ingen enkel kamp. Vi er heldige som kommer oss ut av 1. omgang 1-0, men i 2. andre omgang vinner laget komfortabelt, grei kontroll, ikke fantastisk angrepsfotball akkurat, men vi tar sjansene våre. Granero og Guti er gode, Kaka er ikke helt topp men får to målgivende etter flott arbeid, Ronaldo med fint innhopp, flott at han fikk mål som ikke var straffe. Arbeloa, Marcelo og forsvaret generelt gjør en god jobb i dag.

Lenke til kommentar

Nei, jeg syntes Kaka gjorde mye feil, mistet ballen ofte, spilte seg inn i trange situasjoner. Men så er dette hva som viser til en klassespiller, han spiller kanskje ikke bra hele kampen, men klarer likevel å skape avgjørende sjanser.

 

Her er målene fra i går.

 

Sjekk det herlige samspillet på første mål, flott og presis pasning fra Xabi, Granero snur, vender, sender ballen til Kaka, 1 touch, Kaka gir det til Granero som skyter knallhardt. Slik vil vi ser mer av. Mål to og tre er likefult flotte.

Lenke til kommentar

Troppen som skal til Zurich:

 

Goalkeepers: Casillas, Dudek, Adan

Defenders: Marcelo, Pepe, Albiol, Metzelder, Arbeloa

Midfielders: Gago, Lass, Guti, Drenthe, Granero, Xabi Alonso, Kaka

Forwards: Raul, Benzema, Cristiano Ronaldo, Higuain, Van Nistelrooy

 

Egentlig så bryr jeg meg ikke om hvem som starter, ut i fra de to siste kampene kan alle i troppen forsvare en plass fra start, spesielt mot mindre motstand som Zurich. Albiol har vist en mindre skade, så håper han spares til neste ligakamp.

Lenke til kommentar

Kunne godt sett Nistelrooy og Granero ja, spesielt piraten, men har heller lyst til å se Marcelo, den gutten har virkelig imponert, vil se han så mye som mulig i år og at han får så mange kamper som mulig så han kan bli enda bedre. Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg at Xabi hviles og Gago får en sjanse.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Er så spent på Marcelo at jeg vil se han spille så mye som mulig, Drenthe kan spille mot Xerez, syntes CL troppen burde være blandet med de beste og de som er på kanten av førstelaget, litt som i går. Hadde vært flott med et lag som dette: Casillas; Arbeloa, Garay, Pepe, Marcelo; Gago, Lass; Granero, Ronaldo; Raul, Van Nistelrooy. Ramos kan få litt matching når vi spiller Xerez. For å være ærlig er ikke Zurich og Xerez to lag jeg er spesielt redd for, viktig å spare nøkkelspillere til Villarreal borte. På samme uke spiller vi også Marseille og Sevilla, ingen lette kamper det.

Lenke til kommentar

Diego Maradona To Finally Provide Real Madrid's Gonzalo Higuain With Argentina Call-Up - Report

 

Fint at Higuain kanskje snart endelig får sjansen sin på det Argentinske landslaget, men denne likte jeg ikke:

According to reports from Ole, the reason why Higuain hadn't been given an opportunity with the national team up until now is because he doesn't get along with both Gabriel Heinze and Fernando Gago.

 

Er det virkelig så ille mellom Higuain og Gago, ikke bra siden de er lagkammerater, men er de ikke mer profesjonelle en dette, at de ikke en gang kan spille på samme landslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...