ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Så klart. De som spiller for Barca og så klart div. andre. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Skulle akkurat til å si det.. Digger Arjen, men sånn er det, håper vi får Ribery. Noen gode spillere dere ikke vil ha? Hehe, jeg kan skjønne at det virker litt sånn, ja, at ingenting er godt nok, men ideen er at vi solgte Robben nå (til lavpris vel og merke) for å kjøpe Ribery neste sesong, derfor skaper det visse forventninger. Uansett, med dagens tropp er det ikke mange spillere jeg egentlig kunne tenkt meg, den eneste jeg virkelig vil ha er vel Mata. Endret 29. august 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvorfor ga vi ikke han sjansen i stedet for å selge, eller i det minste solgte med tilbakekjøpsklausul? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hvorfor ga vi ikke han sjansen i stedet for å selge, eller i det minste solgte med tilbakekjøpsklausul? Mata? Pedja. Capello. Dagens ledere ville aldri latt Mata slippe slik. Endret 29. august 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
almond Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hvorfor ga vi ikke han sjansen i stedet for å selge, eller i det minste solgte med tilbakekjøpsklausul? Mata? Pedja. Capello. Dagens ledere ville aldri latt Mata slippe slik. Eller snakker du om Robben, Sindre? Endret 29. august 2009 av Carlba Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Eller snakker du om Robben, Sindre? Tenkte han snakket om Mata med tanke på at han nevnte tilbakekjøpsklausul, noe som nok hadde vært uaktuelt for Robben. Gikk litt igjennom gamle innlegg for å se hva vi syntes om signeringen av Lass i januar, og entusiasmen var ikke akkurat der. For en ekstrem positiv overraskelse han har vært. Kom akkurat på, at neste helg er det internasjonale kamper, noe som betyr at det er hele to uker til neste seriekamp. Irriterende, nå som det akkurat har begynt. Endret 30. august 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tenkte på Mata Tror han kunne passet godt inn i laget vårt i dag. Valencia gjorde et knallkjøp der. Lass har vel kanskje vært det beste kjøpet vårt innen de siste par tre sesongene. Mannen fortsetter å imponere, og han har bevist at han også kan score på langskudd. Med Pepe og Ramos tilbake, tenker jeg at laget nærmest har stålkontrol mot de fleste, i det minste mot de mindre lagene. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Tenkte på Mata Tror han kunne passet godt inn i laget vårt i dag. Valencia gjorde et knallkjøp der. Lass har vel kanskje vært det beste kjøpet vårt innen de siste par tre sesongene. Mannen fortsetter å imponere, og han har bevist at han også kan score på langskudd. Med Pepe og Ramos tilbake, tenker jeg at laget nærmest har stålkontrol mot de fleste, i det minste mot de mindre lagene. Ja, erger meg over Mata, spesielt når jeg ser at Barcelona er interessert i han, er glad han ble i Valencia i år. Vi ser en hel ny dimension av Lass i år, ikke bare det defensive som vi vet er bra, men også at han kan leke playmaker, og kler nr. 10. Litt morsomt at, over hele preseason og kampen i går har Kaka og Ronaldo prøvd seg på mange skudd fra distanse, men ikke fått det til og scoret enda. Lass har prøvd seg to ganger på to kamper, og traff på begge. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Lass syns jeg er helt utrolig god for dere. for et kjøp, hadde aldri trud at han skulle bli så dominerende. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Lass er vel på mange måter den mest komplette spilleren jeg har sett i Madrid hvert fall Husker folk sammenlignet han med Makélélé, men teknikken hans er jo hav bedre, samtidig som han vinner det meste. To langskudd har gått i kassa på de to siste kampene også, tenk hvis han nå begynner å score mål Nei, hittill er han den ærefulle tiertrøya verdig Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Ja, måtte Lassana bare fortsette slik, vi får se mot større motstandere, men det virker som i preseason og denne kampen at han tar enda et steg videre fra det han viste i fjor. Ganske utrolig at han bare er 24 år gammel, likevel har han erfaring fra både Chelsea og Arsenal fra før, tror dette har mye å si, samt den faste spilletiden han fikk i Portsmouth. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Overgangsvinduet stenger vel ved midnatt i morgen, men likevel har vi ikke klart å selge Van der Vaart. Tottenham er interessert, siden Modric er skadet, håper de går for han. Torres skal også være på vei til Atletico eller Getafe, noe jeg ikke er så positiv til, har egentlig veldig mye sans for den middelmådigheten av en back. Lurer på hva som skjer om Van der Vaart ikke blir solgt før tiden går ut, får han da nok en sjanse til å bevise hva han kan? Lenke til kommentar
almond Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Lurer på hva som skjer om Van der Vaart ikke blir solgt før tiden går ut, får han da nok en sjanse til å bevise hva han kan? Håper jeg virkelig han gjør, bli satt inn istedenfor Guti f.ex. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Lurer på hva som skjer om Van der Vaart ikke blir solgt før tiden går ut, får han da nok en sjanse til å bevise hva han kan? Håper jeg virkelig han gjør, bli satt inn istedenfor Guti f.ex. Nja, jeg tar heller Guti og Granero forran Van der Vaart. Tipper vi får se et bud på Ribery i dag, waste of time, Bayern selger ikke nå. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Offisielt: Van der Vaart blir i Real Madrid Offisielt: Real Madrid har signert Joselu fra Celta de Vigo ! 19år gammel. what up? Endret 31. august 2009 av mrk0 Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Offisielt: Real Madrid har signert Joselu fra Celta de Vigo ! 19år gammel. Blir lånt ut igjen til Celta, var ment for Castilla. Skjønner ikke hva vi skal med unge spisser, de har vi da mange av, heller unge offensive midtbanespillere eller vinger burde bli satset på. Vi får se om Joselu klarer å komme seg inn på a-laget neste sesong. Og Van der Vaart blir ja... veldig overraskende, var vel den jeg forventet skulle forsvinne først av Nederlenderne, sammen med Drenthe Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Blir ingen Ribery på kjøpetlaget, verken nå eller neste år skal man tro Ribery. Ribéry: "Sé desde hace más de un mes que seguiría en Múnich" En declaraciones al web germano TZ, el galo arroja la toalla y no ve opciones de recalar esta campaña en el Madrid. Además, alaba la presencia de Robben en el conjunto muniqués. Ribéry seguirá en el Bayern de Múnich esta temporada. En declaraciones publicadas por la página web alemana TZ, el francés respondió a un periodista del sitio confirmando que no se irá este año: "¿No ves que estoy muy cómodo aquí, que soy feliz?". Sobre el interés del Real Madrid por atarle para esta campaña, el galo fue categórico: "Sé desde hace más de un mes que seguiría en Múnich". "Robben es una gran ayuda" El web germano habla de que Ribéry atraviesa por un nuevo estado de ánimo tras la llegada de Arjen Robben. El francés vuelve a estar feliz y, como ejemplo de su situación, hablan de que vuelve a correr los cien metros en 10.9 segundos. Todo lo atribuyen a la llegada del holandés, del que Ribéry dice: "Es una gran ayuda". El galo destacó el gran partido de Robben: "Me gustó mucho, estoy satisfecho con la asociación que formamos. Antes del partido era pesimista y pensaba que sería más difícil vencer al Wolfsburgo, pero con él fue más sencillo". Kilde: Marca via Web TZ (Tyskland) Endret 31. august 2009 av The Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kjørte gjennom oversetter og så ikke noe om neste år, men det hadde gledet meg og alle andre som liker å se Bundesliga i ny og ne om han ble neste år også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bayern Munchen kan bli farlig i PL i år. Robben, Ribéry og Gómez lukter det svidd av. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bayern Munchen kan bli farlig i PL i år. Robben, Ribéry og Gómez lukter det svidd av. Tviler sterkt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå