Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjipt å miste 2 veldig gode spillere. Spesielt Robben, jeg likte veldig godt det han kunne skape frempver på banen med sin hurtighet. Og nå mister vi den gode kjemien mellom han Higuain:/

 

Jeg har en følelse på at VDV går også over, og vi får Ribery. Men man vet aldri hva Perez kan finne på.

Lenke til kommentar
dere får ikke ribery denne sesongen, det sa bayern for lenge siden

 

 

Tja, vi sitter på litt andre forhandlingskort nå som Bayern faktisk har en god erstatning i Robben, men tror ikke han kommer i år, selv om jeg ikke blir overrasket om det kommer et bud på han fra Madrid, så får vi se hva Bayern gjør. De må uansett kanskje selge han mye billigere neste sommer.

 

Nu vel, kamp i morgen, yay! Troppen ser slik ut:

 

Goalkeepers: Casillas, Dudek

Defenders: Marcelo, Albiol, Metzelder, Garay, Arbeloa

Midfielders: Gago, Lass, Guti, Drenthe, Granero, Xabi Alonso

Forwards: Raul, Higuain, Benzema, Kaka, Cristiano Ronaldo

 

Laget er egentlig en no-brainer, med tanke på hvordan vi har spilt denne sesongen:

 

Casillas

Arbeloa - Albiol - Metzelder - Marcelo

Lass - Xabi

Kaka

Ronaldo - Benzema - Raul

 

Deportivo er alltid et vrient lag å spille i mot, vi spilte jo mot de på første dag sist sesong, og tapte 2-1, men da var det på bortebane. Lagspillet sitter ikke helt, men tipper vi vinner på individuelle presentasjoner, kollektivet kommer nok etterhvert, ser lovende ut.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Utrolig skuffende salg av Robben, men tror nok det skal gå bra for det. Kan hende vi mangler en potensiel matchvinnertype nå da. Tror på seier mot Deportivo, de er ikke like gode mot oss når de er borte.

 

Kaka, Benzema, Higuain, Ronaldo, + flere andre er ikke nok matchvinnere? Vi må vel være realistiske, Robben er ALT for god for å slite benk, noe han nok hadde gjort store deler av denne sesongen, vi så jo hvordan Pellegrini formet laget i pre-season, nesten alltid Robben på benk, fort det samme i ordentlige kamper. Nei, jeg er skuffet over at Sneijder og Robben dro, men dette er nok best for begge to, selv om de ville bli værende og kjempe for plassene sine...

 

MEN, det hadde vært en hyggelig overraskelse med Higuain fra start i morgen, selv om jeg tviler litt.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
dere får ikke ribery denne sesongen, det sa bayern for lenge siden

 

 

Tja, vi sitter på litt andre forhandlingskort nå som Bayern faktisk har en god erstatning i Robben, men tror ikke han kommer i år, selv om jeg ikke blir overrasket om det kommer et bud på han fra Madrid, så får vi se hva Bayern gjør. De må uansett kanskje selge han mye billigere neste sommer.

 

ja det er sant. ribery går nok uansett til neste sesong. men bayern sa i værtfall at di var villig til å la ribery råttne på benken uansett om di tapte penger på det eller ikke. dette var da etter det sto i media at ribery hadde sagt at det var real madrid eller ingenting for han.

 

Bayern har jo handla masse spillere i år, med ideen å bygge opp rundt ribery, hadde vært utrolig rart vist di solgte han nå, serlig når Robben alerde har kommet uten noe bytte handel.

Lenke til kommentar
Vi mistet i det minste en. Robben kunne vært en som kommer i andre omgang og scort på et raid. Ville heller benka Raul oftere for å la Robben spille.

 

Ja, er enig i at Robben heller skulle spilt enn Raul, eller kanskje Higuain? Det interessante er at hvis vi hadde hentet Ribery, så ville han nok klare å benke Raul, noe som selvfølgelig er litt ironisk med tanke på at Robben er nærmest like god som Ribery, yngre enn Ribery er han også.

Lenke til kommentar
På sitt beste mener jeg Robben er omtrent bedre enn Ribery, i det minste offensivt. Ribery jobber vel mer for laget totalt, og passer kanskje sånn sett inn i nye Madrid. 1 sesong å vente er litt lenge.

 

 

Ja, Ribery er en mye bedre lagspiller, noe som ville passet oss bedre. Jeg mener at Ribery er bedre enn Robben. Ikke mye, men som helhet, litt. Men det er ikke verdt å bytte de hvis vi må vente en hel sesong. Syntes egentlig Bayern gjorde en god deal her.

Lenke til kommentar

Jeg syns også Ribery er en bedre spiller enn Robben. Mer uforutsigbar, bedre lagspiller og mer stabil. Men Robbens toppnivå er ekstremt bra, og han er en annen spillertype. Ribery blir fort likt det vi allerede har, mens Robben var en mann som kunne komme inn og gi laget noe annet. Om jeg hadde fått velge mellom de to spillerne hadde jeg valgt Ribery, men jeg tror ikke han evt. kommer før neste sommer, og jeg vil se hvor mye Robben vil bli savnet og hva prisen blir før jeg gjør meg opp en mening. Men det er trist å se Robben forlate, han har gitt oss mye bra ;)

 

Nå er det ikke mange timene igjen. Antar at laget som spilte mot RBK spiller i dag også, men det kommer vel ikke som noe sjokk at jeg heller vil se Higuain fra start enn Raul... Tipper 3-0 i dag, spillerne vil være tente på å bevise når det gjelder, og Depor skal man slå hjemme.

Lenke til kommentar

Godt defensivt arbeid fra Deportivo, de scorer på frispark og vi sliter å komme igjennom, hehe, klassisk Real Madrid - Deportivo kamp, visse ting forrandrer seg aldri.

 

Men vi burde ha scoret flere; Garay, Ronaldo, Raul og Benzema kunne alle puttet på gode sjanser de hadde.

 

Stilling; 2 -1 til Real Madrid, mål av Raul og Ronaldo (Straffe)

Lenke til kommentar

Slutt, 3-2 til Real Madrid

 

Ja, hva skal man si? Offensivt begynner det å se bra ut, til tider flott, men vi er utrolig ineffektive. Defensivt er det nesten ikke noe å si på, det er ofte elendig, men slik har det alltid vært i Real Madrid, + at stopperne våre aldri har spilt sammen og er 22 og 23 år, når Pepe og Ramos kommer tilbake blir det nok bedre, tror jeg... Arbeloa får ballen utrolig mye, men klarer ikke å gjøre mye med den. Lassana er fantastisk som alltid, Kaka er god, Ronaldo til tider brilliant og til tider usynlig. Benzema traff stolpen to ganger og er uheldig. Grei første liga kamp fra hele laget.

Lenke til kommentar
Slutt, 3-2 til Real Madrid

 

Ja, hva skal man si? Offensivt begynner det å se bra ut, til tider flott, men vi er utrolig ineffektive. Defensivt er det nesten ikke noe å si på, det er ofte elendig, men slik har det alltid vært i Real Madrid, + at stopperne våre aldri har spilt sammen og er 22 og 23 år, når Pepe og Ramos kommer tilbake blir det nok bedre, tror jeg... Arbeloa får ballen utrolig mye, men klarer ikke å gjøre mye med den. Lassana er fantastisk som alltid, Kaka er god, Ronaldo til tider brilliant og til tider usynlig. Benzema traff stolpen to ganger og er uheldig. Grei første liga kamp fra hele laget.

ja er fornøyd med kampen.. markering i feltet har aldri vært vår sterke side nei.. men synes alt i alt at vi spilte en bra kamp.. til tider fantastisk men ellers bra.. gleder meg til neste kamp samt cl..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...