Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er moro at Raúl gjør det såpass bra. :) Holder han fortsatt koken i fairplay-rekorden eller har han fått gule kort i det siste?

 

Han har ikke fått noe mere kort tror jeg. Kanskje et gult, ellers er det bare det at jeg får kort med han når jeg spiller FIFA.

Idioti og arroganse av Aragones å ikke ta med han og kanskje Guti på landslaget

Lenke til kommentar

Tror Raul fikk et gult kort litt før serieslutt, men men uansett en utrolig sportslig spiller. Det er jo helt idioti av Aragones å ikke han med han eller Guti, skjønner virkelig ikke tankegangen til den mannen :nei:

Han sa jo i en pressekonkuranse " hva har spania vunnet med Raul på laget? Ingengting" men altså hva faen har nå Spania vunnet med Aragones eller vunnet i det heletatt? Ingenting.

Lenke til kommentar
Tror Raul fikk et gult kort litt før serieslutt, men men uansett en utrolig sportslig spiller. Det er jo helt idioti av Aragones å ikke han med han eller Guti, skjønner virkelig ikke tankegangen til den mannen :nei:

Han sa jo i en pressekonkuranse " hva har spania vunnet med Raul på laget? Ingengting" men altså hva faen har nå Spania vunnet med Aragones eller vunnet i det heletatt? Ingenting.

 

Enig. Det som faktisk forundrer meg mest, er at Guti med sine prestasjoner på slutten av forrige sesong og starten i år, ikke er med! :nei:

Han er etter min mening kanskje verdens mest undervurderte midtbanespiller. Er jo ingen i Europa som er i nærheten når det gjelder f.eks antall kamper/assist!

Er forøvrig også min favorittspiller.. :whistle:

Selv om han har vært skuffet over ikke å ha blitt tatt med de siste årene, så har han selv innrømmet i flere intervju, at med de midtbanespillerne Spania har til rådighet, er kampen om plassene knallhard.

Lenke til kommentar
Syns det er moro at Raúl gjør det såpass bra. :) Holder han fortsatt koken i fairplay-rekorden eller har han fått gule kort i det siste?

 

Han har ikke fått noe mere kort tror jeg. Kanskje et gult, ellers er det bare det at jeg får kort med han når jeg spiller FIFA.

Idioti og arroganse av Aragones å ikke ta med han og kanskje Guti på landslaget

 

 

Angående fifa 08. fifa har gjort en feil synes jeg, de har jo ikke tatt med santiago bernabeu, kan ikke skjønne hvorfor de har droppet den?. den har jo alltid vert med, og litt rart de dropper den nå som real ble seriemestere ifjor..

Lenke til kommentar
Syns det er moro at Raúl gjør det såpass bra. :) Holder han fortsatt koken i fairplay-rekorden eller har han fått gule kort i det siste?

 

Han har ikke fått noe mere kort tror jeg. Kanskje et gult, ellers er det bare det at jeg får kort med han når jeg spiller FIFA.

Idioti og arroganse av Aragones å ikke ta med han og kanskje Guti på landslaget

 

 

Angående fifa 08. fifa har gjort en feil synes jeg, de har jo ikke tatt med santiago bernabeu, kan ikke skjønne hvorfor de har droppet den?. den har jo alltid vert med, og litt rart de dropper den nå som real ble seriemestere ifjor..

 

Helt håpløst. De har jo tatt med Estadio Madrid. Vet ikke om det er til Atletico eller Getafe, men av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...