Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strømmer inn nyheter om at Sneijder er klar for Inter nå. Syntes det er ganske synd, egentlig, selv om klubben er nødt til å kvitte seg med noen, men har vært en stor fan av Sneijder, skulle uansett helst sett han dra til Manchester United enn Inter, hvis han absolutt skulle dra.

 

goal

gazzetta

 

Håper uansett han ender med å ikke dra.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Ja, vi får se, men to spillere MÅ jo ut. Van der Vaart er garantert, men den siste er jeg ikke sikker på, den eneste jeg kunne tenke meg å ikke ha nå fra spillerstallen er vel M. Diarra, men han er jo samtidig kvalitetsdekning for Lass. Ikke lett å si.

 

Håper vi kommer i gruppespill eller på et tidspunkt møter Chelsea eller Arsenal. Bor i London området, så i et slik tilfelle blir det kamptur. Har sannsynligvis ikke råd eller tid til å dra nedover til Spania, utennom kanskje til påsken. Skal uansett prøve å spare.

Lenke til kommentar

Gruppe C:

AC Milan (Italia)

Real Madrid (Spania)

Marseille (Frankrike)

Zürich (Sveits)

 

Ikke så verst det her, AC Milan er ikke det de en gang var, fortsatt en trussel da. Marseille skal man heller ikke se ned på.

 

Resten av gruppene:

 

Gruppe A:

Bayern München (Tyskland)

Juventus (Italia)

Bordeaux (Frankrike)

Maccabi Haifa (Israel)

 

Gruppe B:

Manchester United (England)

CSKA Moskva (Russland)

Besiktas (Tyrkia)

Wolfsburg (Tyskland)

 

Gruppe C:

AC Milan (Italia)

Real Madrid (Spania)

Marseille (Frankrike)

Zürich (Sveits)

 

Gruppe D:

Chelsea (England)

Porto (Portugal)

Atletico Madrid (Spania)

APOEL Nicosia (Kypros)

 

Gruppe E:

Liverpool (England)

Lyon (Frankrike)

Fiorentina (Italia)

Debrecen (Ungarn)

 

Gruppe F:

Barcelona (Spania)

Inter (Italia)

Dinamo Kiev (Ukraina)

Rubin Kazan (Russland)

 

Gruppe G:

Sevilla (Spania)

Rangers (Skottland)

Stuttgart (Tyskland)

AFC Unirea Urziceni (Romania)

 

Gruppe H:

Arsenal (England)

AZ Alkmaar (Nederland)

Olympiakos (Hellas)

Standard Liege (Belgia)

 

Endret av Carlba
Lenke til kommentar

Ja, da er det offisielt, Sneijder har dratt til Italia for å spille for Inter. Blir rart å se han spille sammen med Eto'o. Lykke til i Inter Sneijder, bank Barcelona i CL!

 

Ser også ut som Robben snart forlater oss... vel, ingen av disse skulle spille fra start, men benken vår er blitt svekket en del. Rykter om at klubben legger inn et bud + Van der Vaart for Ribery, noe jeg tror de sikkert gjør, men tviler på at det går igjennom. Liker uansett ikke å miste Robben, som jeg har hatt stor sans for.

Lenke til kommentar
Leste på VG eller noe for 2 dager siden at Robben var klar for Bayern? 250 mill eller noe.

Dette var altså bare bs?

 

 

Det var nok ikke bs, men mer rykter, men VG er veldig ofte raske fram med overskrifter som "Sneijder klar for Inter", for så å vise i artikkelen at han egentlig ikke er det, enda uansett. Men nei, Robben er klar for Bayern nå, får nr. 10 der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...