Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt, 4 – 0 til Real Madrid

 

Greit resultat dette her, mye sitter. Kaka var litt borte i dag, men han var konge i Tyskland, så jeg er ikke så alt for bekymret. Higuain hadde flere gode sjanser, burde scoret. Benzema har hatt en veldig god pre-season, flott å se, begge mål var av ypperst klasse. Banens beste var Lassana.

Lenke til kommentar
Ronaldo på dårlig dag er bedre enn Guti på sin beste synes nå jeg, ikke noe særlig fan av Guti.

 

Jeg mener få spillere i verden har høyere maksnivå enn Guti, problemet er bare at få har lavere bunnivå enn han også. Ingen i Madrid er bedre enn Guti på sin beste, og C. Ronaldo på en dårlig dag er hvert fall ikke det ;)

 

Men det var en grei treningskamp. Kaká og C. Ronaldo skuffer litt, og det gjorde også Robben da han kom inn etter inhoppet han hadde i Tyskland. Pipita burde også scoret, men i likhet med Robben tar han mange initiativ. Raúl er jo ellers ekstremt mye borte som vanlig, men får scoringen sin. Syns egentlig fem av seks alternativer til den offensive fireren skuffet i går. Benzema er 100% sikker, og siden verken Pipita eller Robben grep sjansen i veldig stor grad blir nok startoppstillingen den samme mot Deportivo.

 

Det positive i går var sentrallinja og hele forsvarsfireren. De har god kommunikasjon med hverandre og Casillas, utfyller hverandre bra og virker solide. Selv med flere skader skal man klare å mønstre et bunnsolid forsvar, andrevalg som Garay og Arbeloa var gode i går, og de spiller vel fort mot Deportivo begge to.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Deilig kamp i går. Kunne gjerne blitt flere mål, men fikk bevist nivåforskjell på de beste lagene i de forskjellige ligaene i europa. Diarra er gull verdt. Benzema beviser nok også at han er et knallkjøp. Tviler på at Ronaldo scorer like mye som i Manchester, men han fikk jo vist at han er en lagspiller i går og at han fortsatt kan drible. Moromst å se nå Prica blir driblet på rumpe-stumpen av en av våre forsvarere ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...