Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På blokka mener jeg at vi har ett sterkere lag en Barcelona, vi har i det minste en større bredde nå. Blir laget samkjørt nok er jeg sikker på at vi er hakket bedre enn Barca.

 

Tomhel du glemte Higuain. Rart at han ikke har fått noen landskamper for Argentina. Han og Robben sammen i fjor gjorde at vi vant kamper. Utifra pre-season hvirker det som om Barca er i dårligere form enn i forrige sesong, men det endrer seg fort når kampene starter.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Barcelona har Dani Alves/Maxwell/Abidal på backene, her er de rett og slett bedre enn Real Madrid etter min mening. Dani Alves er verdens beste back. Stoppere vil jeg ikke gå innpå, men jeg synes både Barcelona og Real Madrid har gode stoppere begge to, men Barcelona har nok bedre bredde i Milito, Pique, Puyol, Caceres og Marquez. Yaya Toure, Iniesta og Xavi er bedre enn noen midtbane Real Madrid kan stille (Kaka, Sneijder, Gago osv.). Messi mot Ronaldo er forholdvis likt styrkemessig, Ronaldo er mer komplett, Messi er en bedre dribbler. Zlatan er bedre enn Benzema/Higuain/Raul/Van Nistelrooy. Robben er hakket bedre enn Henry selv om Henry er en bedre målscorer.

Barcelona er også mer samspilt enn det Real Madrid er og fungerer bedre som et lag. Casillas er den soleklart beste keeperen, verdens 2. beste keeper.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Selv syntes jeg Zlatan er verdens mest oppskyrtte spiller.

Syntes nå at bredden på midten vår er bedre med Kaka, Sneijder, Granero, Alonso, Lass, Gago, Guti. M. Diarra og VdV spiller mest sannsynlig for en annen klubb neste sesong.

 

Det er kun på backplassen at Barca er hakket bedre, men det spørs om ikke Marcelo tar steget videre denne sesongen, og Drenthe har vist mye possetivt i sommer.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Alonso og Kaka på høyde med Xavi, Iniesta og Toure. Ramos er skarpere enn Abidal og Maxwell, men muligens hakket bak Alves. Zlatan er den beste spissen, men Real har bredden. Real har også imo bedre vinger.

Lenke til kommentar

Real Madrid har nok det beste laget på papiret ja. Men første 11'eren til begge lag, så mener jeg Barcelona fremdeles er sterkest.

 

Real Madrid har den klart beste keeperen, men jeg mener vi har et bedre forsvar. Med Alves, Puyol, Pique og Abidal/Maxvell som nok blir de "faste" denne sesongen.

 

I tillegg så mener jeg vi har en bedre midtbane med Iniesta, Toure og Xavi, som alle er noen av verdens beste i sin posisjon, i tilegg har disse spilt sammen nå en veldig god stund, og samspillet der er flere hakk foran det Real Madrid kan vise til.

 

Offensivt har Barcelona Zlatan, Henry og Messi. Offensivt har nok Real Madrid endel bedre bredde en vi har i Barcelona, men første 11'eren vår er fremdeles bedre synes jeg.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er enig i at Barcelona fortsatt har en bedre første 11’er, syntes Real Madrid pdd har bedre bredde i laget. På stopperparet syntes jeg Pepe og Albiol er bedre enn Pyuol og Pique, Pyoul er litt over the top, men Pique er en utrolig god stopper. Marcelo er kanskje det største spørsmålstegnet i første 11’eren, men tror han kan ta enda flere steg i år. Syntes ikke Lassana, Xabi og Kaka står spesielt tilbake for Xavi, Iniesta og Toure.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hvorfor ikke?

 

La oss si at skulderen til Nani er mer fucked enn forventa, også er han ute i 1 mnd, hvem skal ta den andre vingplassen da? Park? Rooney? han nye? Giggs? Nei, vi hadde hatt godt av Robben, vi spiller såpass mange kamper i løpet av sesongen at 40 kamper på hver spiller (Nani, Robben og Valencia) er realistisk. Pri 1 er derimot en sentral midtbanespiller. Gjerne Sneijder. Forbanna scoop til £13. Nederlendere er bra underpriset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...