Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Robben og Ronaldo på hver sin kant med både fart og gode skudd, Kaka til å fordeler baller og Higuain, Benzema/Raul på topp så blir det en dødelig kombinasjon. Og ikke minst med Granero i back up. De har vist flere fine kombinasjoner i de siste pre-seasonkampene.

Siden Dortmund ble slått 5-0 burde det nesten bli to siffra mot Rosenborg.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel egentlig om vi skal spille med to vinger eller to spisser. Etter pre-season er det nesten klart at Robben må spille, har gjort masse bra og scoret flotte mål. Samtidig, så har både Benzema, Raul og Higuain gjort seg fortjent til å spille fra start, så blir vanskelig dette. Skulle jeg rangert hvordan de har gjort det i pre-season, ville jeg sagt 1. Benzema (3 mål, 4 assist), 2. Raul (4 mål) 3. Higuain (3 mål). Vi har en veldig sterk tropp, da ikke bare i startsoppstillingen.

 

Ser for meg helst noe slik:

 

Casillas

Ramos - Pepe - Albiol - Marcelo

Lassana - Alonso

Ronaldo - Kaka - Robben

Benzema

 

Eventuelt spille med Benzema + Higuain/Raul på topp og Robben som jokker. Men vi har jo sett i pre-season, som mrk0 bemerker, at Higuain og Robben fungerer utrolig godt sammen, hver gang de to kommer på banen blir det mål, noe som kommer av at etter sist desember forrige sesong ble nesten alt vårt offensive spill skapt av de to. Denne rutinen kan bli veldig verdiful tidlig i sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Var det? Ronaldo, Kaka, Robben(hvorfor i helvete blir han behandla så dårlig?), Benzema, Alonso, Ramos og Casillas kan nok alle kalles top 3 i verden i sin posisjon. Benzema kan diskuteres, men han er fortsatt ung og lovende. Nå viser det jo seg at samspillet sitter. Er ganske misunnelig på at dere har Ronaldo.

Lenke til kommentar

Ja, det blir spennende å se hvordan det går imorgen.

 

ja skjønner heller ikke hvorfor RM ville selge Robben, men heldigvis har de bestemt seg for å beholde han. Med årets lag tror jeg vi har god sjanse til å ta 'The Double' : D

Endret av mrk0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...