Giallorossi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Håper virkelig ikke Negredo forlater klubben. Selg heller Nistelrooy som er gammel og ikke har stort mer og gi. Det er ikke mange år igjen for Raul heller. Negredo kommer aldri til å få utviklet seg nok i RM. De ser fortsatt potensialet i gutten å ønsker derfor en tilbakekjøpspris - Akkurat som f.eks Granero, meget lurt for begge parter. ....Dog, ønsker jeg heller at Roma kjøper han enn å låne han - ellers er Aqui-salget totalt bortkastet! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg tror Negredo kan gå samme veien som Higuain har gjort hvis han blir i klubben. Får han starte noen kamper og får mange innhopp kan det godt hende at han utvikler seg akkurat som Gonzalo har gjort de to siste sesongene. Det hadde vært morsomt om en egenprodusert spiller hadde lykkes i klubben igjen. Får i det minste håpe at Granero gjør det bra. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Tror det er best for alle at Negredo går på lån en sesong å får spille fast. Nistelrooy er jo fortsatt en klassespiss som vi kan ha some joker, han har uansett bare ett år igjen på kontrakten. Så kan Negredo komme tilbake. Lag bekreftet: Casillas - Torres, Albiol, Garay, Drenthe - Xabi, Guti - Kaká, Raúl, C.Ronaldo - Benzema Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 1. Omgang over, 0-0. Endel kjedelig, forsvaret suger, men vi stiller jo ganske svakt der, så ikke noe overraskelse. Er litt gå-fotball tendenser, ikke så høyt tempo, noe som gjør det lettere for motstanderen å stoppe spillerne våre. Kaka har hatt flere meget gode sjanser, kunne lett scoret minst ett. Kaka og Xabi har vært best til nå. Kjenner også savnet etter Lassana. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) GOOOL! Benzema. Ronaldo skyter hardt på frispark, keeperen klarer ikke holde ballen og Benzema slår den lett inn. Ingen andre som ser kamp? Endret 15. august 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 jo, jeg ser på:] syns de kunne bytte inn Lass/Granero for Guti og Pepe inn for Garay Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 jeg ser også på Faktigst en morsom kamp med mye bra angrepsfotball, og mye dårlig forsvar. Syntes faktigst 0-1 målet er en grov keepertabbe... Man bokser ikke et så enkelt skudd redd i en motspiller på 2 meters avstand, da blir det jo mål... Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 G000L, glimrende frispark av snejder ! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Fantastisk av Sneijder! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Slutt. 2-0. Litt for lavt tempo, men mye fint, svikter litt på siste pasning og avsluttninger. Kaka imponerte, løper altid som en djevelo mot forsvarere og har flere gode skuddmuligheter. Xabi er knall, god ballkontroll, taklinger og pasninger. Fikk også stående applaus når han ble byttet ut, hyggelig. Det gir meg også ekstrem ro å ha Casillas i mål igjen. Endret 15. august 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
almond Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skjer med realmadrid.no? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Fungerer ikke for deg heller nei.... Lenke til kommentar
almond Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 realmadrid.no oppe igjen :] Real Madrid møter Dortmund onsdag kveld kl.22.00, og Pellegrini offentliggjorde tidligere troppen som reiser til Tyskland. Keepere: Casillas og Dudek. Forsvar: Pepe, Marcelo, Albiol, Metzelder, Garay, Arbeloa og Drenthe. Midtbane: Lass, Sneijder, Robben, Granero, Xabi Alonso og Kaká. Angrep: Raúl, Benzema, Higuaín og Cristiano Ronaldo. De gode nyhetene er at Marcelo er tilbake i troppen for første gang i pre-season etter å ha slitt med en skade. Sergio Ramos er enda ute med sine betennelsesproblemer, og han vil neppe få spille før sesongstart. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 God tropp vi har. Tror det blir en fin kamp, Dortmund har gode supportere så tror dette kommer til å bli en folkefest. Gleder meg. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Gleder meg til kamp i morgen, spesielt siden Marcelo er klar igjen. Drenthe har fått nok kamper nå syntes jeg. Han har vist positive tegn, men Marcelo er mye mer komplett og har sluttsproduktet, er veldig flink til å hjelpe i det offensive. Ser helst at Albiol og Metzelder starter et par kamper sammen, siden Pepe er utestengt fire kamper i La Liga. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det var da bra. Nå er nok både Negredo, Zaragoza, Madrid og jeg fornøyde Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Flott om Negredo går til Zaragoza, så kan vi hente han tilbake billig neste sesong når Nistelrooy sin kontrakt er ferdig. Nederlenderen er en mer enn god nok spiss å ha i bakhånd, Negredo hadde nok fått lite spilletid denne sesongen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 For en fantastisk kamp i Dortmund i dag. 5-0 sier sitt Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Rimelig fornøyd med denne kampen ja, men for en stemmning på stadion, sykt. Kaka var herlig, Robben hadde nok et flott innhopp. Så kampen fra 20. minutter spilt, så gleder meg til å se Granero's mål i reprise. Meget god pre-season av ungutten. Mål: Granero Robben Higuain Kaka (Straffe) Raul Endret 19. august 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå