Gonzolaz Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Rosenborg møter Real Madrid Hadde gledet meg til storoppgjør mot Milan, Kaka møter sin gamle klubb osv... skuffet. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hva i helvetten. Hva skjedde med Milan kampen? Hadde jo vært den ideale generalprøven foran liga start. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Atletico Madrid skulle spille en viktig kamp samme dagen, og de ville vist ikke ha to store kamper da, så Real Madrid måtte flytte sin, noe som ikke passet Milan. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det blir vel mer enn nok motstand i RBK tenker jeg. Hva har Kaka som ikke Sapara har. Roar Strand og Raul, Ronaldo og Skjeldbred. Kan ikke tenke meg et annet lag som matcher Real Madrid bedre. Tror det blir en bra match. RBK er vel rimelig sugne på å vise seg fram etter noen flaue tap i det siste. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Santiago Bernabeu Trophy er vanligvis den viktigste oppkjøringskampen før sesongen starter, så det burde være stort for RBK. Siden begge lag skal stille med best mulig mannskap så vil jeg tro at vi vinner med minst 3 mål, helst mer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg håper Real Madrid knuser Rosenborg og dreper selvtilliten til spillerene deres. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) http://msn.tv2sporten.no/sykkel/kak-gikk-s...nn-2854272.html Hehe, bra han ble funnet igjen da Endret 11. august 2009 av Eivicious Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 http://msn.tv2sporten.no/sykkel/kak-gikk-s...nn-2854272.htmlHehe, bra han ble funnet igjen da Haha, er det mulig Men Tallinn er en fin by, var der for et par år siden. Gleder meg litt til Rosenborg kampen nå, tror det kan bli bra hvis vi ser fult mannskap og de er nogenlunde samspillt, samtidig er det hyggelig at kampen faktisk blir sendt på Norsk tv. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Real Madrid - Real Sociedad idag kl 22.00, grei seier vil jeg tro. noen som vet om noen gode streame sider for å se kampen? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Gleder meg til kamp i dag, morsomt å spille mot Spansk motstand igjen, hyggelig for Alonso også. Håper på: Casillas Arbeloa - R. Albiol - Pepe - Drenthe Lass - X. Alonso Ronaldo - Kaka Benzema - Higuain Ramos og Marcelo skadet. Glad vi kjøpte Arbeloa. Endret 15. august 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg vil gjerne se mer av Garay, Negredo og Granero også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg vil gjerne se mer av Garay, Negredo og Granero også. Nå er vel Negredo så godt som solgt! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg vil gjerne se mer av Garay, Negredo og Granero også. Negredo er ikke med i troppen. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 er ramos alvorlig skadet? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Vet ikke, har ikke vært noen nyheter eller skriverier rundt skaden hans. Tipper det ikke er så ille, siden vi har hørt så lite. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg vil gjerne se mer av Garay, Negredo og Granero også. Nå er vel Negredo så godt som solgt! Har ikke vært skrevet noe om det den siste tiden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg vil gjerne se mer av Garay, Negredo og Granero også. Nå er vel Negredo så godt som solgt! Har ikke vært skrevet noe om det den siste tiden. Øhm, jo! Hull har nesten sikret seg han nå! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har ikke funnet noe om det på norske sider. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Velger å være forholdsvis åpen i denne saken. Negredo virker definitivt mer lysten på Roma enn Hull, men Real ønsker å selge (...med tilbakekjøpspris) istedenfor utlån (Som Roma i utgangspunktet kun er villig til å gå med på). Håper RM gir seg på dette punktet, for klubbene har tidligere hatt et relativt godt forhold seg imellom Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Håper virkelig ikke Negredo forlater klubben. Selg heller Nistelrooy som er gammel og ikke har stort mer og gi. Det er ikke mange år igjen for Raul heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå