Torstein Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Villa signert for Real Madrid?? kanskje Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Villa signert for Real Madrid?? kanskje Vært Spekulert mye om det i mediene den siste uken, og jeg håper det stemmer. Han og Higuain sammen på topp hadde blitt en dødelig duo. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg såg på World Sport på CNN nå i sted og der sa de at han ville gikk til real madrid for $50 mill eller noe. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Virker som han nærmer seg veldig nå. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 fy faen. skummelt lag real setter i sammen nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det gjelder bare å få drillet det sammen. Håper Pellegrini får to sesonger på seg, siden man kan ikke forvente at kjemien skal være på topp før jul i det minste. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Blir skummelt. Får de drillet lag ordentlig, blir det skumlere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Pellegrini før aldri to sesonger på seg hvis laget ikke vinner noe. Det vil nok forventes at Real Madrid skal gjøre rent bord allerede i kommende sesong. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sykt lag real får nå altså. Forundrer meg ikke om de vinner serien neste år. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det bekreftet av David Villa skal til Real Madrid? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tviler da det i dag er rykter om at The Boss kan ta han fra Real. - La Liga raid Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Heller Man Utd enn Barcelona hvert fall. Tror nok Villa fort blir Real Madrid-spiller uansett, men jeg håper virkelig ikke at vi hiver oss på en budrunde og havner oppi prisklassen der. Han er så absolutt god nok til å forsvare en slik prislapp, men ikke når man allerede har Higuaín. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hørt no rykter om hvem skal forlate klubben?Alle dutch people? Og good daamn dere får et sykt lag, bare håper det funker Endret 15. juni 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Heller Man Utd enn Barcelona hvert fall. Tror nok Villa fort blir Real Madrid-spiller uansett, men jeg håper virkelig ikke at vi hiver oss på en budrunde og havner oppi prisklassen der. Han er så absolutt god nok til å forsvare en slik prislapp, men ikke når man allerede har Higuaín. Du kan nok vente at om SAF vil ha inn en spiss, og Villa er i hodet hans, nekter jeg å tro at han gir opp. Dessuten vil nok ikke RM strekke seg veeeldig mye lenger nå finansielt. Men såklart, har sett før at SAF kan feilberegne under kjøp når det kommer til det finansielle og sikre seg, men i år TRENGER han. Sier bare dette for å roe ned RM folka littegranne, så de ikke tar heelt av her, United er faktisk ikke så svake økonomisk heller PrettyBoy: Er snakk om at de skal kvitte seg med Huntelaar og Arjen Robben. Arjen Robben og Heinze er det snakk om i bytte mot Xabi Alonso fra pool. Huntelaar virker det som om er satt en usedvanlig lav prislapp på. Kilde Endret 15. juni 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Men om Villa selv vil bli i Spania, er det en annen ting. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ... det er det, og det virker som om det er det Villa selv ønsker, og da er det jo kun tre reelle muligheter egentlig. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fins det troverdige kilder som tilsier dette? Isåfall forstår jeg... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Madrid lukter på Zlatan, blir bare bedre og bedre det her,. Gleder meg til å møte dere i CL finale Skal grille dere hehe.. Edit: Regner med at D.Villa signerer for Madrid, visst han drar til Manu så blir jeg bitter ,. Endret 16. juni 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Madrid lukter på Zlatan, blir bare bedre og bedre det her,. Syns de skulle ha veeeeldig mye for han - Zlatan like mye verdt som Kaká og Ronaldo tilsammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå