Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller Man Utd enn Barcelona hvert fall.

Tror nok Villa fort blir Real Madrid-spiller uansett, men jeg håper virkelig ikke at vi hiver oss på en budrunde og havner oppi prisklassen der. Han er så absolutt god nok til å forsvare en slik prislapp, men ikke når man allerede har Higuaín.

Lenke til kommentar
Heller Man Utd enn Barcelona hvert fall.

Tror nok Villa fort blir Real Madrid-spiller uansett, men jeg håper virkelig ikke at vi hiver oss på en budrunde og havner oppi prisklassen der. Han er så absolutt god nok til å forsvare en slik prislapp, men ikke når man allerede har Higuaín.

Du kan nok vente at om SAF vil ha inn en spiss, og Villa er i hodet hans, nekter jeg å tro at han gir opp. Dessuten vil nok ikke RM strekke seg veeeldig mye lenger nå finansielt. Men såklart, har sett før at SAF kan feilberegne under kjøp når det kommer til det finansielle og sikre seg, men i år TRENGER han. Sier bare dette for å roe ned RM folka littegranne, så de ikke tar heelt av her, United er faktisk ikke så svake økonomisk heller :)

PrettyBoy: Er snakk om at de skal kvitte seg med Huntelaar og Arjen Robben. Arjen Robben og Heinze er det snakk om i bytte mot Xabi Alonso fra pool. Huntelaar virker det som om er satt en usedvanlig lav prislapp på.

Kilde

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Madrid lukter på Zlatan, blir bare bedre og bedre det her,.

Gleder meg til å møte dere i CL finale :p Skal grille dere hehe..

Edit: Regner med at D.Villa signerer for Madrid, visst han drar til Manu så blir jeg bitter :angry: ,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...