Gonzolaz Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Mye som skjer fort ja, Perez ble offisielt vaar nye president kl. 00.01 i dag, og bare for noen timer siden ble Pellegrini ny trener. Er veldig positiv til alt som har skjedd naa, spesielt at Valdano har mer makt. Er ogsaa spent paa Pellegrini som trener, som til tross for det lille Villarreal laget med mye mindre penger har hatt storre CL suksess enn Real Madrid. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Kaka deal done! Velger å holde meg rolig og nøktern til denne saken, og tror ingenting før vi hører noe offisielt fra både Real Madrid og Milan. Uansett, for alle som sier detter er tullenyheter, så er det Cadena SER som først meldte denne saken, og de er kanskje en av de mest seriøse og pålitelige nyhetskildene. Hvis dette skulle stemme, er det ikke første gang Cadena treffer riktig. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 tipper han treffer riktig som vanlig. og et bra kjøp synest eg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan kan han dra hvis dette stemmer da? http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8078735.stm Merkelig av mannen. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Som sagt, jeg velger å være skeptisk til hele tingen, selv om mange allerede tar det for gitt at Kaka er Real Madrid spiller. Hva folk sier i media setter jeg lite tro på, kun tidligere i går sa Pellegrini at han ikke var på vei til Madrid og at ingen hadde kontaktet han. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan kan han dra hvis dette stemmer da? http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8078735.stm Merkelig av mannen. Ja, for den har vi aldri hørt før Men enn så lenge er det jo bare på ryktestadiet, og en skal være forsiktig med å ta noe for god fisk før det er offisielt. Men at man er nærmere nå enn noen gang er vel ikke akkurat noen hemmelighet. Perez fikk jo Galliani til Madrid to dager etter innsettelsen, nekter å tro at de diskuterer golf og CL-finalen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Herregud for en kveld " Faren til Kaka er i Madrid. Avtalen er klar. Det er ingen i Madrid. Kaka er Real Madrid-spiller. Kaka vil bli i Milan. Kaka er klar for 68€. Chelsea byr på Kaka." Kommer til å bli en laaang natt. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Galliani er i hvert fall Madrid, hvorvidt Kakas far er det er en annen sak Tror det blir noen lange dager jeg. Endret 2. juni 2009 av Higuain Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2638387.ece Håper ikke dere får Kaka, men vi Kanskje det er en del av Ancelotti sin plan, ta med seg Kaka, aah håper det, dere kan få Deco av oss Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Blant alt media sirkuset har vi fått noen flotte nyheter som jeg tror vil glede mange. Ruben De la Red, en av Real Madrid sine mest lovende ungdomsprodukter, som besvimte på banen for syv måneder siden, spilte en vennskapskamp og scoret et mål som innbytter, og skal visstnok være klar til å spille for klubben igjen. http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/...-playing-return Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da har Chelsea gått ut og sagt at alt snakk om kjøp av Kaká fra dems side bare er BS. Så da står det mellom Real Madrid og Milan, blir uten tvil en spennende sommer. Herlig at De la Red ser ut til å komme seg igjen. En lovende ung gutt. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det trenger ikke bety så mye, stoler like lite på ledere og spillere som på media. Allikevel er jeg 99% sikker på at Kaka ikke vil velge Chelsea, om han ikke blir i Milan tror jeg Madrid er mye mer aktuelt Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) til dere som har lest den de la red historien, han ble byttet inn for å ta ett straffespark for og så bli tatt av banen igjen etterpå.. så man vet fortsatt like lite når det gjelder tilstanden hans.. Rubén de la Red blev indskiftet af Bernd Schuster i det 29. minut, da han blev sat på banen for at omsætte et straffespark til mål og han blev straks efter udskiftet igen. galliani har visstnok bekreftet at kaka er solgt + at kaka hadde sagt til noen av brasil kamperatene at han gledet seg til å komme til el madrid.. ser lovendes ut ihvertfall.. Endret 4. juni 2009 av MiKA77 Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har ikke fått med meg hvordan målet kom eller hvor mye han spilte, men nederst i artikkelen står det jo følgende: "After seven months, the latest round of examinations gave De la Red the all-clear and he will now be able to become a member of Manuel Pellegrini's squad next season." Det ser jo unektelig ut som han er på vei tilbake? Og det er bra, jeg verdsetter han i hvert fall som de beste midtbanespilleren i Madrid, etter Lass. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Håper ryktene om Silva stemmer. Hadde vært bra om både han, Kaka og Ribery kom til oss i sommer. Men forlåpig er jo alt bare rykter... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvor mye penger har dere å bruke egentlig? Det må jo være snakk om et enormt transferbudsjett. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Totalt mener jeg at madrid har 230 millioner € som kan brukes til kjøp. Leste det ett sted, men husker ikke hvor og det er vel veldig usannsynlig at klubben vil bruke så mye penger. Endret 5. juni 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg regner med at du mener 230 millioner euro og ikke 2,3 milliarder, men det tilsvarer jo ca 2 millarder NOK. Hvis dere har så mye så er det helt ekstremt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 230 millioner ja. Jeg som blandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå