Gonzolaz Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Trenger vi egentlig en ny spiss? Saviola forlater oss garantert til sommeren, men da har vi fortsatt Higuain, Raul, Van Nistelrooy og Huntelaar, nok med gode spisser der, selv om Huntelaar fortsatt må bevise mer, selv om han har scoret en del mål til nå. Skal vi selge en spiss for å få inn en ny så må det vel være Van Nistelrooy, vil heller ha Higuain som er fremtiden, og Huntelaar kan ikke selges før neste vinter. Selv om jeg liker Van Nistelrooy veldig godt, så ser jeg heller Higuain fortsette. Det vi trenger mest er en venstreback, en ving og en kreativ midtbanespiller. For tiden fungerer verken Sneijder eller Van der Vaart, men det kan jo være at vi spiller feil system. Ledelsen må først bestemme seg for hvilket system de vil kjøre neste sesong, så kjøpe spillere som passer til det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 2-0 seier i helga. Mål av Robben og Raul. Så ikke kampen, men det skal ikke ha vært overbevisende spill. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 var egentlig ganske jevn kamp. så for meg at dere skulle få noen mål i mot. van der vaart bomma vel på mål, nesten fra streken hehe Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 var egentlig ganske jevn kamp. så for meg at dere skulle få noen mål i mot. van der vaart bomma vel på mål, nesten fra streken hehevar er dårlig kamp som vanlig av Madrid ja, men vil si at seiern var fortjent, rutinen viste seg å være avgjørende igjen. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var nok en fortjent seier ja. Men det var helt sykt at Valladolid ikke puttet på 0-0. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Salgado drar til sommeren. Som artikkelen sier var han en av verdens beste becker i sine glansdager. Husker kamper med han fra rundt 2002. Gjort mye bra for klubben og er en ekte klubbspiller. Ønsker han lykke til videre Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Lykke til Salgado. Selv i disse dager, når han får spille, så gir han alltid 100%, men har ikke de egenskapene han en gang hadde. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 1-0 seier til oss i kveld. Fint mål av Marcelo og en kjempebrøler fra Ramos. Av det jeg fikk sett ble jeg ikke spesielt imponert av og laget virket ikke spesielt godt organisert. Slik som situasjonen er nå er 2. plass mest sannsynlig Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kjipt med Sneijder skade på overtid. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Real Madrid med 12 spillere på banen? :O Klikk! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Real Madrid med 12 spillere på banen? :O Klikk! Haha! Sjekk spilleren løper med fuglen vekk i hånda. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Måtte drøye tiden så vi var sikre på seier Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 WOOOHOO, Higuain pælmern i krysset på overtid av overtid Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 SYKESTE! Albin scorer faen meg sju min før slutt etter massivt Real-press, Guti utligner tre min senere. Så får Getafe straffe og Pepe rødt, Getafe-spillern driter seg ut og Pipita kliner til på overtid. TYPISK REAL MADRID! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Herregud jeg tåler ikke slike kamper, FANTASTISK av Higuain, Real Madrid viser igjen at det ikke er over før det er over! Nå blir det vel flere kamper uten Pepe, men vi viser Barcelona at de fortsatt må kjempe om gullet! HALA MADRID!!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Vant vi eller uavgjort? Hvor mye? Glemte hele kampen Endret 21. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Vi vant 3-2, to mål av Higuain, Guti på frispark. Higuain sitt andre kom to-tre minutter på overtid! Samt at Getage fikk straffe som Casillas reddet, og Pepe fikk rødt kort og blir nok utestengt en stund for ganske skittent spill. Endret 21. april 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hva faen er galt med Pepe. Sitter å ser på tv2sporten.no. Det er totalt usportslig og burde straffes med minst to kamper og det hadde vært passende med en bot også. Noe som er utrolig synd da det snart er El Classico. Endret 21. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Vel, slik jeg så det prøvde Pepe og sparke ballen, mens spilleren på bakken var i veien, men usmaklig var det likevel, blir nok 3-5 kamper utstengelse. Nåja, Pepe spilte ikke siste El Clasico heller. Verre er det at Higuain må stå over Sevilla kampen denne helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå