Elyas Machera Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Helt grei god kamp dette. Pent av Guti, og en mål av Raul som er så godt som identisk som det ene hans mot betis. 4 poengs forskjell, setter press på barca nå, så får vi bare håpe at lillebror fikser biffen i morra. Skjer ikke. Patetico har en fin tendens til å legge seg paddeflate og gi Barcelona lekestue når det tjener Real Madrid mye at de seirer Joda, men de slo jo iallefall Barca 4-2 på hjemmebane ifjor. Kan i det minste håpe på det samme Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Atletico ble jo knust i høst, så det ser ikke helt bra ut. Barcelona er jo i mye dårligere form nå men jeg tror nok de vinner med ett mål eller kanskje uavgjort. Ikke noe bedre, Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) 2-2 mellom Atletico og Barca nå Barca ledet 2-0 men lillebror kom tilbake i andre omgang. får håpe det holder seg eller at de hvite og røde kan lage ett mål til. Og der scorte Henry Forlan svarer og det er 3-3 Aguero har scoret 4-3 ! Der vant Atletico og nå er vi bare 4 poeng bak Bærsja. Da ser det ganske lyst ut igjen og vi har nok store sjanser for å vinne serien. Dette blir spennende! Endret 1. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Tatt igjen 8 poeng de siste 3 kampene, nå er jeg skråsikker på at vi tar gullet Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Fytte satan for en helsjuk kamp. Dæven døtte jeg er helt, ja. Helt herlig. Atletico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 WHAT? Høres ut som en syk kamp, gratulerer dere uansett. Tror dette kan følge samme mønster igjen der dere vinner La Liga og vi vinner PL; fordi jeg er ganske sikker på at vi gjør jobben våres i år iallefall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hvor mange poeng er det opp nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Og Real skal vel møte dem en gang i ligaen? Dette blir jevnt! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jepp, det skal de. Helt sykt at Barca spiller 1 uavgjort også 2 tap på rad mens Real har vunnet alle i den tiden. Taper Barca neste kamp og vinner Real deres kamp, er det faen meg 1p mellom de. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Må bare håpe at At. slår real neste helg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Ti stille med deg, taper Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Helt grei god kamp dette. Pent av Guti, og en mål av Raul som er så godt som identisk som det ene hans mot betis. 4 poengs forskjell, setter press på barca nå, så får vi bare håpe at lillebror fikser biffen i morra. Skjer ikke. Patetico har en fin tendens til å legge seg paddeflate og gi Barcelona lekestue når det tjener Real Madrid mye at de seirer Sa du no? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Herregud, har vært på helgetur til Wales og vært kuttet vekk fra fotballverdenen i tre dager, så kommer jeg hjem akkurat nå og får finne ut at Barcelona har tapt nok en kamp og vi vant mot Espanyol! For en deilig nyhet. Alle sa at vi var helt ute av tittelracet, men nå er vi tilbake! Endret 2. mars 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Noe annet er ikke å forvente når United vinner PL. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Helt grei god kamp dette. Pent av Guti, og en mål av Raul som er så godt som identisk som det ene hans mot betis. 4 poengs forskjell, setter press på barca nå, så får vi bare håpe at lillebror fikser biffen i morra. Skjer ikke. Patetico har en fin tendens til å legge seg paddeflate og gi Barcelona lekestue når det tjener Real Madrid mye at de seirer Sa du no? Hehe, jeg ble mildt sagt sjokkert. Glad for at jeg tok grundig feil hvert fall. Eklingen Aguro ble litt mindre ekkel i helga (Hatet er der fortsatt, bare i litt mindre grad ) Noe annet er ikke å forvente når United vinner PL. Nei, den statistikken der er egentlig veldig skremmende. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Kamp klokka 8 i kveld? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, samtidig som Barca - Bilbao. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Har mirakuløst nok klart å gå glipp av omgangen. Ossen var spillet? Fortjent med 0-1? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Veldig bra mål av Atletico, ikke heeelt fortjent men er ikke så ufortjent heller. Barca vinner 2-0, må snues dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå