Pañolada Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Nei ser man det, der ble vi snytt for et mål til, har vært en del av de i løpet av sessongen nå.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Glem dere, dette er standard Liverpool i CL. Utrolig at det er onside. For et viktig mål det hadde vært. Endret 25. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Dette er like skuffende som det har vært de siste fem årene. Jeg blir selvsagt forbanna på linjedommeren, men enda mer forbanna på elleve spillere som ikke skjønner hva de skal gjøre. De vet at de møter et kynisk lag som praktiserer anti-fotball. Da må spillerne bruke styrken sin og flytte opp folk, men det skjer jo ikke. Liverpool lykkes, de skaper et oppgjør som er like drittkjedelig som Liverpools CL-kamper alltid er og har Real Madrid akkurat der de vil ha dem. At de scorer 10 min før slutt på dødball er bare oppskriftsmessig. Det irriterer meg at man ikke lærer, det er ikke lenge siden Juventus gjorde akkurat det samme. Det er ikke over, men jeg tviler på at dette går. Det positive er at spillerne forhåpentligvis vil senke skuldrene med forventingene og slippe seg løs uten noe å tape i Liverpool. I dag virket de preget og utrolig stressa utpå der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg føler for dere, you've been hit by Liverpool i CL. Linjedommeren svikter, og Heinze svikter. Du hadde rett når du sa at Heinze kommer til å bli weak point, og fy faen som han ble det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Er det nå jeg kan si: ? Jeg føler for dere, you've been hit by Liverpool i CL. Linjedommeren svikter, og Heinze svikter. Du hadde rett når du sa at Heinze kommer til å bli weak point, og fy faen som han ble det. Seff, vi suger jo alltid TC, vi har bare flaks uansett, i hver kamp, Bare tilfeldigheter at vi kommer til finaler på finaler. *Fremprovosert ironi* Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Det er faen meg ikke flaks, det er ren dyktighet, og det irriterer vettet av meg at det funker hver gang. At en spiller lager et unødvendig frispark er ikke flaks, han er en av elleve spillere utpå der, og jeg syns ærlig talt ikke han var blant de verste i dag. Blinde linjedommere kan diskuteres, men faktum er at Liverpool var best i dag og følger planen til Benítez til fulle. Null underholdning, men i fotball er det resultatet som teller. Jeg vinner heller CL med kynisme enn å ryke ut i åttendelsfinalene hvert år altså, jeg må si det. For det artigste er jo tross alt å vinne Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Liverpool vet å ta vare på situasjoner som kan avgjøre kamper. Men så har de også dommerne med seg i de fleste av kampene sine. Høydepunket mitt var Torres som ble pepet av banen. Da kom jeg på hvorfor jeg liker Real Madrid så godt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Men så har de også dommerne med seg i de fleste av kampene sine. Er det derfor vi klarer det gang på gang på gang? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Jup. Åja. Godt vi har fått oppklart det også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Liverpool spiller verdens mest feige og kjedlige fotball. Det værste er at dem er dritgode til det også. Hadde Higuain fått målet sitt hadde kampen sett helt annerledes ut. Da er jeg sikker på at vi hadde fått mer vilje og selvtillit. Heinze er en stor tosk og håper han blir solgt til sommeren. Den eneste som jeg kommer på som gjorde det ganske bra er Pepe og til dels Casillas og Cannavaro. Det var vel Higuain og Gago som glapp markeringa på målet? Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Liverpool spiller verdens mest feige og kjedlige fotball. Det værste er at dem er dritgode til det også. Ser egntlig ut som at genistrekene til Rafa bare funker i CL , når man møter topplag. I ligaen når man møter lag som fulham, stoke, så slår jo denne taktikken så feil at jeg er nødt å bruke parykk i en måned. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Liverpool klarer det nesten utenkelige, slå topplagene hvor de er det beste laget, men sliter mot de mindre lagene. Helt rart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Undervurderer de små lagene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Er vel heller det at vi ofte ikke greier å bryte ned lag som ligger dypt i forsvar i 90 minutter. Vi trenger rom for å angripe å det bruker vi å få borte i CL. Undervurderer gjør vi også, dog mer sjeldent nå denne sesongen enn tidligere tror jeg. Takk for kampen. Forventer et råere oppgjør på Anfield, med kanskje mål begge veier, men som vi går seirende ut av til slutt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Håper på seier i kveld. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Håper på seier i kveld. krysser fingra for tap til dere jeg men en bra fotball kamp er altid mer viktig for meg en resultatet Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Leder 0-2, Guti og Raul har scoret;) Litt igjen av kampen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Helt grei god kamp dette. Pent av Guti, og en mål av Raul som er så godt som identisk som det ene hans mot betis. 4 poengs forskjell, setter press på barca nå, så får vi bare håpe at lillebror fikser biffen i morra. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Helt grei god kamp dette. Pent av Guti, og en mål av Raul som er så godt som identisk som det ene hans mot betis. 4 poengs forskjell, setter press på barca nå, så får vi bare håpe at lillebror fikser biffen i morra. Skjer ikke. Patetico har en fin tendens til å legge seg paddeflate og gi Barcelona lekestue når det tjener Real Madrid mye at de seirer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå