Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere resultatet blir i kveld? Håper selv på og tror at vi kan vinne kampe med 2 mål. Raul og Higuain kan bli veldig avgjørende. Fortsetter de med god form lager de minst ett mål hver. Lass og Gago må vinne ballene på midten og forsvaret må henge sammen som om det var en gjenstand lagd av Macgyvers tape.

Lenke til kommentar

Tror vi vinner, Ramos har virkelig fått fart på laget og det funker i alle ledd. Med Marcelo og Robben på kantene og Higuaín og Raúl på topp skal Liverpool få mye å bryne seg på.

Jeg er også veldig innstilt på at Pepe klarer å stoppe Torres, men et lite glipptak og den sitter. Casillas og Pepe kan ikke gjøre som i helga mot Betis. Da har vi to baklengs på no time.

Jeg ser for meg en kamp der vi kommer til å kjøre på, spille langs bakken og la Liverpool-spillerne løpe i mellom. Dersom det ikke resulterer i et tidlig mål tror jeg Liverpool fort bryter og putter. Og da er vi fortapt. Vi må kjøre på i hundre og prøve å få den tidlige scoringen. Jo lengre Liverpool får ligge bakpå og være kompakte desto mer nervøse blir vi.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Pass på Scouser-flaks i kveld, det er CL. Kan hende dere spiller sesongens beste kamp og fortsatt taper 1-2 i kveld. You never know. Liverpool + CL = lucky winners.

Lykke til, håper så jævlig at dere tar Liverpool.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...