Havard_92 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tipper at Madrid kjører kampen hele veien og aldri får hull på byllen, og Pool får 0-1 ved en merkelig straffe i det 87'ende minutt Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Merkelig straffe signert Gerrard rett før slutt eller et kranglemål av Kuyt er vel egentlig ganske sannsynlig ja Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Tror Pepe, Cannavaro, Ramos og Lass vil gjøre en god kamp defensivt. Skal bli vanskelig å komme seg forbi Lass sentralt og forsvaret generelt. Akilleshælen vår Heinze kan bli avgjørende i dette oppgjøret. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Stygge Sport prøver å skape ustabilitet for Real Madrid (For de som ikke vet, Sport er en avis som støtter Barcelona) Begynner de å kjenne presset? Endret 22. februar 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Det var bare latterlig. Tar man sånt seriøst fortjenere man å få en kule mellom øya. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Selvfølgelig er det latterlig, men også litt morsomt, virker veldig desperat fra Sport, er nok bitre etter tapet mot Espanyol. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Hva tror dere resultatet blir i kveld? Håper selv på og tror at vi kan vinne kampe med 2 mål. Raul og Higuain kan bli veldig avgjørende. Fortsetter de med god form lager de minst ett mål hver. Lass og Gago må vinne ballene på midten og forsvaret må henge sammen som om det var en gjenstand lagd av Macgyvers tape. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Tror vi vinner, Ramos har virkelig fått fart på laget og det funker i alle ledd. Med Marcelo og Robben på kantene og Higuaín og Raúl på topp skal Liverpool få mye å bryne seg på. Jeg er også veldig innstilt på at Pepe klarer å stoppe Torres, men et lite glipptak og den sitter. Casillas og Pepe kan ikke gjøre som i helga mot Betis. Da har vi to baklengs på no time. Jeg ser for meg en kamp der vi kommer til å kjøre på, spille langs bakken og la Liverpool-spillerne løpe i mellom. Dersom det ikke resulterer i et tidlig mål tror jeg Liverpool fort bryter og putter. Og da er vi fortapt. Vi må kjøre på i hundre og prøve å få den tidlige scoringen. Jo lengre Liverpool får ligge bakpå og være kompakte desto mer nervøse blir vi. Endret 25. februar 2009 av Higuain Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Pass på Scouser-flaks i kveld, det er CL. Kan hende dere spiller sesongens beste kamp og fortsatt taper 1-2 i kveld. You never know. Liverpool + CL = lucky winners. Lykke til, håper så jævlig at dere tar Liverpool. Endret 25. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Det som er verdt å bemerke seg er at Torres aldri har putta mot oss får, i hvert fall ikke i seriesammenheng. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Har han ikke et mål på fjorten kamper? Mener å ha lest det, tror han har scoret én gang. Mot Barcelona puttet han derimot helt vilt. Statistikken vil nok vise 16-1 om to uker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Lykke til, folkens. Håper dere knuser Pool, men som tc47 sa, har bassenget masse flaks i CL. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Nå er jeg bare et stort nervevrak her. Tipper fortsatt 3-1, og Raul og Casillas som "machvinnere". Noen må forresten lære fjørtoft å utale Bernabeu, ikke Bernabø. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Noen må forresten lære fjørtoft å utale Bernabeu, ikke Bernabø. Det er ikke det eneste han sliter med. I går sa han Arsenal Stadion, Mikael Carrick og Patrik Evra. Dette var kun noe av det latterlige han sa. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Diarra med en helt grei takling og en ekkel takling av Aurelio på Robben, men begge gikk i fordel Liverpool allerede. Grr. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Var snakk om Europas beste dommer for tiden sa kommentatorene? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 SUPER redning Casillas. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Ehm, det var da ikke så veldig offside på Higuain, Carragher sto jo i linje, eller? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Så ganske klar ut på reprisen synes jeg, dessverre. Fort opp, og fort ned igjen i stemningen her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Faen, var jo ikke offside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå