tc47 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) For å være helt ærlig så tror jeg ikke Barca taper nå. De klarer seg alltid på en eller annen måte. Og se der ja, Puyol prøver å få en Espanyol spiller utvist for ingenting. De er desperate her, Barca. Fortsatt 6-1 på Bernabeu? Endret 21. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Fortsatt 6-1 på Bernabeu?ja, kjedelig andre omgang! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Jaja, kanskje det har noe med CL kampen som kommer opp på onsdag å gjøre. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Mulig det, men er typisk at det blir slapt på slutten når Madrid leder mye stang av Huntelaar! Endret 21. februar 2009 av Havard_92 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Hey, samme med United. Men det som er morsomt er at det har vært sånn at hvis dere vinner La liga, så vinner vi PL. Og nå så det ut som Barca skulle vinne La Liga og vi PL, og det stemmer jo bare ikke. Siden dette skjer i dag, er jo dere ikke helt ute av gullspillet og vi leder ganske komfortabelt i PL. Hvem vet, kanskje det samme mønsteret fortsetter i år og. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Hehe, til slutt kommer nok Madrid tilbake ja og mønsteret fortsetter Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Herlig med en sånn seier. Hunterlaar fikk vel vist seg ordentlig fram nå og? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) 89.40 nå i Barca kampen. Står fortsatt 1-2. EDIT: 3 min lagt til. Gudjohnsen bommer på en god sjanse! EDIT 2: It's over! Første seier til Espanyol siden 1982 på Camp Nou! Sykt, bare 7 poeng mellom dere nå. Who knows? Lykke til mot Scousers ihvertfall. Endret 21. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Ahaha! Fantastisk dag, fra 12 til 7 poeng på to runder, hvis vi vinner neste møte mot Barcelona trenger vi bare komme 4 poeng nærmere. Håpet lever fortsatt! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Om dette fortsetter er det ikke lenge til vi har tabelltoppen! Fortsatt 14 kamper å ta igjen 7 poeng på, tror det skal gå! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Noen som vet hvor kan jeg se høydepunktene fra første omgang? Er det bare meg eller ser det ut som om Higuain har fått ereksjon på bildet Endret 21. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 di laster vanligvis opp alt av highlights fra kamper http://www.fcfootballblog.com/ Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Sjekk tv2sporten.no Legges alltid ut sammendrag der. Bra kvalitet og norsk kommentator: http://www.tv2sporten.no/fotball/spania/article2580951.ece Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Kan ikke si så mye om kampen siden jeg ikke fikk sett den, men ut i fra høydepunktene jeg har sett så virker det jo positivt. Bortsett fra et par 3 keeper/forsvars feil. Heldigvis klarte jo ikke betis å skore på det, i motsettning til Espanyol. Får håpe vi drar med det positive til onsdan, og legger igjen de tabbene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Skummelt bra form dere er i før kampen på onsdag. Men jeg er alltid optimist, og har troa på at vi får inn et mål. Hvilket lag stiller dere med, sånn cirka? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Casillas, Ramos - Canna - Pepe - Heinze, Robben - Gago - Lass - Marcelo, Higuain - Raul Kanskje Sneijder inn for Marcelo, men jeg håper ikke det skjer. Han er i kanonform, og sammen med de to spissene og Robben tror jeg han kan skape utrolig mye hodebry. Liverpools svake punkt er sidebackene slik jeg ser det, og Marcelo og Robben er i stand til å sette fart og utfordre disse på det groveste. Med Sneijder må vi tre oss gjennom midten, og det er mye vanskeligere, for Liverpools sentrallinje er utrolig sterk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Nå ser jeg ikke alt for mye spansk fotball, men er ikke Snejider litt for god til å være benkevarmer? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Nå ser jeg ikke alt for mye spansk fotball, men er ikke Snejider litt for god til å være benkevarmer? nei ikke for real Endret 22. februar 2009 av JRL Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Faktisk ikke. Ja han er god, men han har ikke spilt fantastisk bra. Ikke noen form for VM-takter akkurat. Ramos har også fått flere andre spillere til å stråle mer enn det Sneijder har gjort så jeg håper også på å få se Marcelo og Robben på hver sin kant. Endret 22. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Faktisk ikke. Ja han er god, men han har ikke spilt fantastisk bra. Ikke noen for for VM-takter akkurat.Ramos har også fått flere andre spillere til å stråle mer enn det Sneijder har gjort så jeg håper også på å få se Marcelo og Robben på hver sin kant. Tipper 3-1 til Real eller 0-1 til Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå