Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11 nå tror jeg, samt at han har mange flere i andre sammenhenger som Copa del Rey og CL. Er for tiden toppscoreren vår i alle konkurranser, mens Higuaín er toppscorer i La Liga.

Fantastisk kamp fra alle, Marcelo imponerer stort på kanten, håper han får spille mer der. Faubert who? Higuaín, til tross for 0 scoring, hadde også en flott kamp og er grunnen til 3 av scoringene.

Lenke til kommentar
Tror Real Madrid fortsatt kan være med å kjempe om gullet til slutt. Forspranget til Barca ble jo litt mindre i helga.

Usikker på det, selv om Barcelona skulle miste 10 poeng til så er det jo fortsatt ikke sikkert at Real Madrid klarer å ta ledelsen, en gang må jo vi tape/spille uavgjort igjen.

Lenke til kommentar

Vi leder 2-0 mot Betis etter 20 min, dere. Vi er gode for tiden, lover bra foran Liverpool-kampen :)

Barcelona møter Espanyol i kveld, og selv om Espanyol har vært elendige bruker slike derbymatcher ofte å by på overraskelser. Jeg tror på uavgjort på Camp Nou i kveld og drømmer om at luka er nede i åtte :)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Jepp, den er på hjemmebane. De første 25 minuttene har vi stått for fantastisk angrepsfotball. Etter en start med mange seire, men litt dårlig uttelling og knepne resultater ser laget til å være virkelig på gang for tiden. Pottetett bakover, en god duo med Lass og Gago på midten, og farlige spillere på kantene. Robben er skadet, men Marcelo storspiller i hans fravær. Higuain er god som vanlig, Raul er i form, og Huntelaar har scoret i de to kampene han har fått fra start.

Lenke til kommentar

3-0 nå. Huntelaar igjen! Joda, Robben spiller, men Marcelo har tatt hans plass i de to siste kampene, og gjør det glimrende! Han og Robben på hver sin kant kan funke meget bra, og jeg håper brassen spiller i stedet for Sneijder på Bernabeu!

3-1, Oliveira :(

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...