Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør som jeg gjorde i Roma tråden, prøver meg på en presentasjon av spillerne.

 

Iker Casillas:

 

Madrid gutt. En keeper i verdensklasse, etter min menning kanskje verdens beste. Blir uansett viktig for Real Madrid.

 

Sergio Ramos:

 

Ung spiller, men er allerede blitt en viktig brikke. God hodespiller og er fryktet på døball. Kan spille både stopper og back.

 

Pepe:

 

Kom til klubben i sommer. Og er ventet en plass som midstopper.

 

Fabio Cannavaro:

 

VMs beste spiller. Ble i sommer ryktet bort fra klubben, men valgte å bli.

 

Metzelder:

 

Kom til klubben i sommer. Får tøff konkurranse om plassen på stopperplassen.

 

Salgado:

 

Rutinert back med god løpkapasitet.

 

Torres:

 

Madrid gutt. Bra løpkapasitet og god defansivt.

 

Gabriel Heinze:

 

Kom til klubben i sommer. Er en back som er god defansiv, men dårlig offensivt.

 

Robinho:

 

Stort potensiale. Stor fart og dribleferdigheter.

 

Wesley Sneijder:

 

Kom til klubben i sommer. Kan spille både kant og sentralt. Bra skuddfot.

 

Arjen Robben:

 

Kom fra Chelsea. Stor fart og målfarlig. Er mye skadet.

 

Royston Drenthe:

 

Kom til klubben i sommer. Er god teknisk og rask. Kan spille både back og kant.

 

Guti:

 

Offensiv midtbanespiller. Bra pasningsfot og bra overblikk.

 

Mahamadou Diarra:

 

Duellsterk midtbanesliter. Tror han vil spille mye i år.

 

Fernando Gago:

 

Ung midtbanespiller som kom til klubben i år.

 

Raul:

 

Madrid gutt og kaptein. Gir alltid alt og løper alltid mye gjennom en kamp. Får som regelt betalt for sin innsats.

 

Javier Saviola:

 

Ble hentet fra Barcelona. Stor fart og teknikk.

 

Rudd Van Nistelrooy:

 

Toppscorer i fjor. Blir viktig i år og.

 

Gonzalo Higuain:

 

Rask og dribleferdigheter.

 

Roberto Soldado:

 

Kom til klubben tilbake fra utlån i sommer. Scorer endel mål.

 

Godkjent presentasjon? Noen spillere jeg har glemt?

9407477[/snapback]

 

 

Glemte vel Baptista..

Lenke til kommentar
HVa tror dere egentlig om Baptista, tror dere han kommer til å få mye spilletid for Real Madrid denne sesongen?

9441056[/snapback]

 

Han må vel som alle andre kjempe om å få en plass i laget. Selv holder jeg en knapp på Guti som en offensiv playmaker. Guti har vært god i pre- season og de to første kampene. Det er som kjent i Real Madrid bare plass til en playmaker.

Lenke til kommentar
HVa tror dere egentlig om Baptista, tror dere han kommer til å få mye spilletid for Real Madrid denne sesongen?

9441056[/snapback]

 

Han må vel som alle andre kjempe om å få en plass i laget. Selv holder jeg en knapp på Guti som en offensiv playmaker. Guti har vært god i pre- season og de to første kampene. Det er som kjent i Real Madrid bare plass til en playmaker.

9448766[/snapback]

 

 

Men ossen tror dere lagoppstillinga blir nå som Robben blir klar til neste kamp mot Almeria..??.

Shuster har vel et luksusproblem når så og si alle på midtbanen stor spiller, og han nettopp har fått en spille klar Robben.

Lenke til kommentar
HVa tror dere egentlig om Baptista, tror dere han kommer til å få mye spilletid for Real Madrid denne sesongen?

9441056[/snapback]

 

Han må vel som alle andre kjempe om å få en plass i laget. Selv holder jeg en knapp på Guti som en offensiv playmaker. Guti har vært god i pre- season og de to første kampene. Det er som kjent i Real Madrid bare plass til en playmaker.

9448766[/snapback]

 

 

Men ossen tror dere lagoppstillinga blir nå som Robben blir klar til neste kamp mot Almeria..??.

Shuster har vel et luksusproblem når så og si alle på midtbanen stor spiller, og han nettopp har fått en spille klar Robben.

9455076[/snapback]

 

Kanskje noe sånt:

 

-----------------------------Casillas-------------------------------

 

S.Ramos------Metzelder-----Cannavaro--------Drenthe

 

 

---------------------------Diarra--------------------------------

 

 

---Sneijder/Robinho---Guti-------------Robben/Robinho

 

 

-----------------RvN---------------Raul----------

 

innbyttere:

 

Forsvar: Dudek,Heinze, (Salgado)

Midtbane: Gago, Robinho/Sneijder/Robben, Baptista

Angrep: Saviola, (Soldado)

 

(7-ende spiller)

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

Men ossen tror dere lagoppstillinga blir nå som Robben blir klar til neste kamp mot Almeria..??.

Shuster har vel et luksusproblem når så og si alle på midtbanen stor spiller, og han nettopp har fått en spille klar Robben.

9455076[/snapback]

 

Kanskje noe sånt:

 

-----------------------------Casillas-------------------------------

 

S.Ramos------Metzelder-----Cannavaro--------Drenthe

 

 

---------------------------Diarra--------------------------------

 

 

---Sneijder/Robinho---Guti-------------Robben/Robinho

 

 

-----------------RvN---------------Raul----------

 

innbyttere:

 

Forsvar: Dudek,Heinze, (Salgado)

Midtbane: Gago, Robinho/Sneijder/Robben, Baptista

Angrep: Saviola, (Soldado)

 

(7-ende spiller)

9456998[/snapback]

 

Schuster har sagt at han vil bruke Drenthe i en litt mer offansiv posisjon og heller bruke Heinze som venstre back.. Med drenthe og Torres som erstattere..

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Robben går rett inn på laget visst han nå er klar for kamp mot Almerìa. Tipper Schuster starter med samme lag som mot Villareal, og at Robben eventuellt får prøve seg i løpet av kampen. Byttet mot f.eks Robinho.

 

Mitt tips ;)

 

PS: Er noen som har gode tips til hvordan få tak i 4 billetter, hotell og fly til en av Reals hjemmekamper denne høsten? F.eks mot Olympiakos 24/10 eller Deportivo 28/10?

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at Robben går rett inn på laget visst han nå er klar for kamp mot Almerìa. Tipper Schuster starter med samme lag som mot Villareal, og at Robben eventuellt får prøve seg i løpet av kampen. Byttet mot f.eks Robinho.

 

9470941[/snapback]

 

Jeg tipper også at Schuster velger samme som startet mot Villarreal. Jeg tipper Robben vil komme inn i andre omgang.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at Robben går rett inn på laget visst han nå er klar for kamp mot Almerìa. Tipper Schuster starter med samme lag som mot Villareal, og at Robben eventuellt får prøve seg i løpet av kampen. Byttet mot f.eks Robinho.

 

Mitt tips ;)

 

PS: Er noen som har gode tips til hvordan få tak i 4 billetter, hotell og fly til en av Reals hjemmekamper denne høsten? F.eks mot Olympiakos 24/10 eller Deportivo 28/10?

9470941[/snapback]

 

Du burde hvertfall bestille billettene på ticketservice.com, man burde ta fly hotell og biletter for seg, det lønner seg :)

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at Robben går rett inn på laget visst han nå er klar for kamp mot Almerìa. Tipper Schuster starter med samme lag som mot Villareal, og at Robben eventuellt får prøve seg i løpet av kampen. Byttet mot f.eks Robinho.

 

Mitt tips ;)

 

PS: Er noen som har gode tips til hvordan få tak i 4 billetter, hotell og fly til en av Reals hjemmekamper denne høsten? F.eks mot Olympiakos 24/10 eller Deportivo 28/10?

9470941[/snapback]

 

Du burde hvertfall bestille billettene på ticketservice.com, man burde ta fly hotell og biletter for seg, det lønner seg :)

9472393[/snapback]

 

Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...