Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Tror litt av poenget er at Juande Ramos har spilt ganske solid og taktisk, og derfor har utelatt Marcelo til fordel for Heinze på grunn av erfaring og defensive ferdigheter. Heinze har vært elendig denne sesongen, har de dårligste innleggene i La Liga (og i Tippeligaen hadde han spilt der), men etter at Juande Ramos kom inn har han faktisk vært ganske solid defensivt. Må ikke glemme at Real Madrid har vunnet de seks siste kampene med en målforskjell på 11-1. Det er alle kampene i ligaen etter at vi fikk inn ny trener det, hvis man tar vekk Barcelona-kampen som nesten kan utelates i en slik sammenheng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har da ikke kjøpt Yattara og Faubert er bare på lån med oppsjon. Raul og Salgado burde få lov til å avslutte karrieren sin i Madrid etter alt det de har gjort for klubbe, to ekte madristaer. Raul er god når han er i form, men det er ikke like ofte som før. Cannavaro har da ikke vært dårlig i det siste, hele forsvaret var dårlig i første halvdel av sesongen. Jeg tror det beste for Marcelo, Drenthe og kanskje fler unge spillere er å bli lånt for å se om de kan utvikle seg mer.

Og Metzelder er absolutt en god spiller når han har fått noen matcher og er i form. M. Diarra var spilte også ganske godt før hanble skadet, men han er som sagt ikke i verdensklassen.

Saviola, Dudek og Heinze burde absolutt bli solgt.

Lenke til kommentar
Vi har da ikke kjøpt Yattara og Faubert er bare på lån med oppsjon. Raul og Salgado burde få lov til å avslutte karrieren sin i Madrid etter alt det de har gjort for klubbe, to ekte madristaer. Raul er god når han er i form, men det er ikke like ofte som før. Cannavaro har da ikke vært dårlig i det siste, hele forsvaret var dårlig i første halvdel av sesongen. Jeg tror det beste for Marcelo, Drenthe og kanskje fler unge spillere er å bli lånt for å se om de kan utvikle seg mer.

Og Metzelder er absolutt en god spiller når han har fått noen matcher og er i form. M. Diarra var spilte også ganske godt før hanble skadet, men han er som sagt ikke i verdensklassen.

Saviola, Dudek og Heinze burde absolutt bli solgt.

Det feteste hadde vært Robben på venstre og MEssi på høyre, kan vel vedde huset mitt på at MEssi aldri kommer til å spille for RM:P C.ROnaldo hadde kanskje funket?

Lenke til kommentar

Jeg ser bort ifra den latterlig barnslige kommentaren over meg, men kan vel ikke forvente annet fra en som kaller seg Best_92.

Jeg kommenterte bare Sindre:)'s innlegg om at han håpte Messi ender opp som Saviola, og aldri blir virkelig stor.

Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å kalle Messi for noe annet enn virkelig stor nå jeg?

Lenke til kommentar
Fint med 3 nye poeng, og Sevilla tapte i dag, så de er nå hele 9 poeng bak oss. Tror vi skal klare å ta en ganske grei 2. plass. Målet til Higuain var klasse. Men vi skuffer fortsatt en del i angrep.

Vil du si at dere har en god sjanse på å slå ut Liverpool i CL, når man ser på Pool og Real kampene i dag, hvis dere skulle f.eks spille mot hverandre nå denne tirsdagen?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fikk ikke sett Liverpool kampen, men med tanke på den bisarre formasjonen de stilte med i dag er det vanskelig å si. I slike storkamper er Gerrard utrolig viktig, så tror det hadde hatt mye å si for Liverpool. Men som en venn av meg som er Liverpool fan bemerket, Liverpool er et helt annet lag i CL. Jeg tror egentlig det er helt åpent, men tror Liverpool kan klare å spille uavgjort på bortebane, og da er nok løpet kjørt for Real Madrid sin del. MEN, å vinne La Liga er nok ganske uoppnåelig for oss nå, så håper da at innsatsen kommer til å være 110%.

Skulle vi spille på tirsdag hadde jeg tippet 1-1.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Ja, Gerrard har mye å si, og det er jo ikke 100% sikkert at Gerrard er 100% for første kampen på Bernabeu da. Men virker jo som han blir klar ja, så må regne med at Gerrard og Torres begge stiller der.

Liverpool er veldig taktiske i CL ja, og det funker, men blir det åpent så bør Real egentlig vinne en slik kamp. Håper bare Robben er klar til den kampen; Robben mot Arbeloa høres bra ut for dere ;) Tenkte det samme ja, at dere har så og si omtrent ingen sjanse for å vinne La Liga så satser på at dere slår ut Liverpool i CL! Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar

Skrtel spiller vel aldri høyreback, så tar det for gitt at du tuller :) Men at noe kan hende med Arbeloa eller noe sånt er vel mulig, men da blir det vel Carragher å se der og da blir det enda litt bedre for Robben. Vil si at Robben er nøkkelspiller i den kampen, så han må aldeles ikke bli skadet før den. Jeg skal glemme alt som har skjedd mellom Calderon og Ferguson osv. (spesielt nå som Calderon stakk) og virkelig vil at Real skal slå ut Liverpool fra CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...