Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Hvem håper folk flest her på som president forresten?

Aner ikke, vet ikke nok om kandidatene enda. Perez har gjort fantastisk mye for Madrid, og fremsto som en person som ønsket klubben alt vel. Nettverket hans og kunnskapen er enorm, men jeg likte ikke personbehandlingen hans. Palacios var min favoritt sist, og han virker som en skikkelig gentleman som fort kan rette opp Madrids rykte igjen (Det tror jeg også Perez kan).

Martinez' profil og lovnader er vel den som appelerer mest til meg, men jeg syns det er mye bråk med han. Tidvis har han vært mer interessert i å kritisere Calderon enn å snakke sin egen sak. Nettopp dette holdt Calderon på med i sin kamp for å bli president også, så jeg er litt skeptisk.

Tror nok Palacios er den jeg ønsker mest, men det er jevnt blant de tre, og jeg vil sikkert gynge frem og tilbake mellom kandidatene ganske ofte. Valgkampen avgjør, kommer det irriterende lovnader om trenerbytte og tusen signeringer kaster jeg lett kandidaten. Det samme gjelder en sktiten valgkamp.

Syns verken vi trenger en balltriller eller en ballvinner. Tror Lassana har potensiale til å bli en av verdens beste ballvinnere, han er enda litt bak Mahmadou på duellstyrke, men Lassana er faktisk meget god teknisk også. Lassana er på ingen måter en dårligere duellspiller enn f.eks Makelele, men i likhet med mannen mange sammenligner han med har han mange andre store kvaliteter andre ballvinnere mangler.

Balltriller? Spørs hvordan vi spiller, men Gago har vært i god form i år, og vil nok bli en defensiv playmaker i verdensklasse. De la Red har en herlig spillestil, og kan bli en av de beste han også. Sneijder er ingen balltriller, van der Vaart har ikke vist seg frem der, og Guti er for ustabil. Men de to andre ser jeg mye i, måtte de la Red bli frisk.

Det jeg etterlyser er en ballkunstner. Vi trenger en x-faktor, for det er så utrolig tydelig at vi savner kvalitetene til Robinho. En kantspiller med fart, uforutsigbarhet og evnen til å gjøre ting på egen hånd. Vi har Robben, men det holder ikke om vi skal være helt oppi der.

Jeg er for øvrig meget lysten på å se Marcelo starte noen kamper på vingen. Han gjorde et knallbra innhopp der, og har kvalitetene som trengs. Sneijder har vært en katastrofe i år, og selv om jeg har troen på Drenthe er han et stykke unna. Han gjør så ekstremt mye tull. Palanca har hatt noen fine innhopp, men tja.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit det er litt idiotisk å komme med dette, men Robinho virker ikke som å ha slått seg til ro skikkelig i City enda, hvor sansynligv/usansynlig tror dere det er at han blir hentet?

Det var vel Calderon og hans lovnader om å signe C. Ronaldo (Og bytte mot Robinho) som gjorde Robby Pissd (?).

Ny President - nye muligheter - Aiiight. :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Vurderer å ta meg en tur til Madrid nå i vår, er det noen som har forslag til hvor jeg kan få kjøpt billetter? Har sjekket ut diverse sider selv, men er litt i tvil om hvilken jeg skal velge.

Ticketservice regner jeg med er å stole på og har de billigste prisene blant de norske sidene jeg har funnet. SAS ordner hotell i tillegg noe som er lettvint, men det virker å være overpriset sammenlignet med å bestille hotell selv og billetter gjennom ticketservice. Blant internasjonale selgere fant jeg blant annet Euroteam som virker ganske fristende med sine priser på 2/3 av Ticketservice, men er de å stole på?

Kom gjerne med forslag til nettsider som selger billetter og erfaringer både med sidene som er nevnt og andre! :new_woot:

PS:

Velger selvfølgelig å kjøpe billettene i luka eller på svartebørs, hvis jeg velger en mindre attraktiv motstander.

Lenke til kommentar
Du kan jo dra med realmadrid.no og gjengen der. DU må bare være medlem og det koster vel 200 kr? Det er jo en offisiell fanklubb så de får garantert billetter også arrangerer de fellesturer to ganger i sesongen eller noe sånt. Er ikke medlem selv men skal nok bli det ;)

Har tenkt på den muligheten, men der er du ikke garantert å få billetter. Det er vel ikke alle oppgjør de får billetter til, og de lukrative kampene som de får billetter til er det nok mange gamle medlemmer som stiller seg i køen. Slik systemet der er, så er det de lengstværende medlemmene som får først, noe som vil eliminere meg med en gang :( . Vil også helst sitte på category 1 når jeg først velger å dra nedover.

Lenke til kommentar
Du kan jo dra med realmadrid.no og gjengen der. DU må bare være medlem og det koster vel 200 kr? Det er jo en offisiell fanklubb så de får garantert billetter også arrangerer de fellesturer to ganger i sesongen eller noe sånt. Er ikke medlem selv men skal nok bli det ;)

Har tenkt på den muligheten, men der er du ikke garantert å få billetter. Det er vel ikke alle oppgjør de får billetter til, og de lukrative kampene som de får billetter til er det nok mange gamle medlemmer som stiller seg i køen. Slik systemet der er, så er det de lengstværende medlemmene som får først, noe som vil eliminere meg med en gang :( . Vil også helst sitte på category 1 når jeg først velger å dra nedover.

På Bernabeu ser du kjempegodt uansett hvor du sitter. Ville kjøpt fly og heller funnet meg et eget hotell sentralt i Madrid. Billetter i luka er sjelden et problem hvis du kommer litt tidlig, med mindre Real Madrid kjemper om ligagull inn mot slutten eller motstanderen heter Barcelona eller Atletico.

Lenke til kommentar
På Bernabeu ser du kjempegodt uansett hvor du sitter. Ville kjøpt fly og heller funnet meg et eget hotell sentralt i Madrid. Billetter i luka er sjelden et problem hvis du kommer litt tidlig, med mindre Real Madrid kjemper om ligagull inn mot slutten eller motstanderen heter Barcelona eller Atletico.

Takker! Tror jeg gjør som du sier, hvis jeg velger å dra ned dit! :D

Vet du tilfeldigvis om det er vanskelig å komme inn på Osasuna sin stadion, når de møter Real Madrid siste serierunde? Ser nå at jeg har sommerferie fra den uka av, så hadde passet ypperlig å bare bli igjen i Spania et par uker etter kampen også. Vil isåfall aller helst sitte på Real Madrid sin fan-side, men ville ikke ha vært så ille å sitte stille som en casual heller.

Lenke til kommentar
Real MAdrid kjøp av Yattara ser bra ut. HAn spiller i klubben Alanzinho ble solgt til.

HUSK: Real kamp kl 22.00 ikveld. Jeg har stream.

Wow! Føler selv at det ikke er så lenge igjen til noen ringer meg og spør om jeg har lyst til å spille for Real Madrid! Drømmen har aldri vært så nære som den er nå, men allikevel er drømmen på en måte blitt til et mareritt. Zidane har blitt til Yattara, Figo har blitt til Faubert, Ronaldo har blitt til Huntelaar, Roberto Carlos har blitt til Heinze. Trenger bare meg og Kienast fra Ham-Kam så er bunnen nådd :w00t:

Lenke til kommentar
Real MAdrid kjøp av Yattara ser bra ut. HAn spiller i klubben Alanzinho ble solgt til.

HUSK: Real kamp kl 22.00 ikveld. Jeg har stream.

Wow! Føler selv at det ikke er så lenge igjen til noen ringer meg og spør om jeg har lyst til å spille for Real Madrid! Drømmen har aldri vært så nære som den er nå, men allikevel er drømmen på en måte blitt til et mareritt. Zidane har blitt til Yattara, Figo har blitt til Faubert, Ronaldo har blitt til Huntelaar, Roberto Carlos har blitt til Heinze. Trenger bare meg og Kienast fra Ham-Kam så er bunnen nådd :w00t:

Duden fra West ham spiller tydeligvis på høyre midtbane, noe Real trenger. Og Yattarra så jeg faktisk kampen til idag, siden han og Alanzinho spiller på samme lag. Virket som han spilte spiss/høyrekant, han imponerte ikke. Eneste som imponerte var sveisen hans, en neger med blondt kort hår:)

Btw, alanzinho kom inn å spille sånn passe. Hadde noe lekre hælpasninger og beinetbak det andre pasninger:P HAn prøvde seg på noen ego drive, men det funket ikke. Er et stykke unna toppformen, virket som de andre på laget ble sure hver gang han mistet ballen etter drivene.

Lenke til kommentar
Ahh, ok. Takker for info. Dette visste jeg faktisk ikke om. Så dette var grunnen til at Rafa sluttet i Valencia ja...

Uansett, jeg som tenkte at Lassana Diarra var grensen, også kommer denne Yatarra og Faubert? Så sistnevnte noen kamper i West-Ham, og han var ikke noe "WOW".

Faubert er benk i West ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...