Kenny-boy Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jah Kenny-Boy, vi kan likeså greit selge hele laget Vet ikke om du leste gjennom hele innlegget mitt, men hvis du gjør det ser du at det bare er 6-7 stk som virker sannsynlige. Har også vurdert litt mer enn akkurat de jeg tror blir solgt; som van Nistelroy, Huntelaar, Cannavaro osv. Slik det har vært de siste sesongene er ikke et spillersalg på 6-7 mye, spesielt ikke nå som det er presidentvalg og vi har så mange spillere på samme posisjon (f.eks. Diarra, Lass, Parejo, Garcia, de la Red og Gago) Tar du med det faktum at jeg tror Salgado pensjonerer seg etter sesongen, så blir det allikevel ikke noen "stor" spillerflukt sammenliknet med tidligere sesonger. Husk at vi har 28 spillere i stallen til sommer, 3 eller flere MÅ vekk avhengig av antall spillere den nye presidenten kjøper! Endret 23. januar 2009 av Kenny-boy Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Egentlig ganske enig, men vil ha litt flere ut: * Dudek (Pga garantert Høy lønn og fordi han er et svin). * Miguel Torres (M.m han virkelig tåler benksliting). * Javier Balboa (Aner ikke hvordan han har gjort det i Benfica - Anyone?). * Mam Diarra. * Garcia. * Saviola (Igjen Pga Lønn). Balboa er solgt. Dudek er jeg også enig i, Casillas er aldri skadet, og Codina er et greit andrevalg. Diarra og Saviola var jeg inne på. Torres er jeg uenig i, han er lokal og ser ut til å trives i Madrid uansett om han spiller mye eller ei. Bra squadspiller å ha. Det samme kan til dels gjelde García. Han er grei å ha, men jeg tror Torres er mer tilfreds, samtidig som Torres har en større sjanse til å få spille slik jeg ser det. Det som gjør meg skeptisk med Ruud er skaden, uten den tror jeg han hadde holdt et par år til. Han er en spillertype som takler å komme litt oppi årene, men jeg er som sagt spent på hvordan han kommer tilbake... Kenny-Boy: Det er altfor mange, i en tropp på 25 må vi ha noen spillere på et litt lavere nivå også... Og Higuaín forsivnner nok ikke, han har etablert seg nå, stortrives og er fansen store yndling. Men i likhet med deg frykter jeg at Marcelo forsvinner... og storspiller i en ny klubb. Endret 23. januar 2009 av Higuain Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Torres er jeg uenig i, han er lokal og ser ut til å trives i Madrid uansett om han spiller mye eller ei. Bra squadspiller å ha. Det samme kan til dels gjelde García. Han er grei å ha, men jeg tror Torres er mer tilfreds, samtidig som Torres har en større sjanse til å få spille slik jeg ser det. Kenny-Boy: Det er altfor mange, i en tropp på 25 må vi ha noen spillere på et litt lavere nivå også... Og Higuaín forsivnner nok ikke, han har etablert seg nå, stortrives og er fansen store yndling. Men i likhet med deg frykter jeg at Marcelo forsvinner... og storspiller i en ny klubb. Helt enig angående Torres; bra backupspiller! Les siste innlegg angående om det er mange. Greit å ha backup, men ingen vits med 6 stk som skal dekke 1 plass (def. midtbane)! Det er vel forholdsvis de som spiller der som er de eneste spillerene på et "lavere" nivå jeg nevner også (+Drenthe basert på at han får lite spilletid, Palanca kommer jo som regel inn før han) Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Vet ikke om det med Calderon er nevnt her, men here goes: Calderon deltok i går(?) på en fest sammen med mange av de som hadde jukset under generalforsamlingen, samt de to direktørene som fikk sparken på grunn av denne begivenheten. Må da være noe skrullete med denne mannen, det å nekte så hardnakket på at han noensinne har kjennskap eller i det hele tatt møtt noen av disse personene under avskjedstalen, for så å feste med dem en uke senere kan da ikke være riktig klokt. Glad vi ble kvitt den mannen, bare synd at ikke Pedja ble med. Endret 23. januar 2009 av Kenny-boy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Robben rasket i Real Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 10.90 er sånn tålelig bra Sikkert noen fotballspillere som er raskere, men av de som virkelig tilhører verdenseliten (tenker da topp 5 i sin posisjon) er han raskest vil jeg tro. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Vet ikke om det med Calderon er nevnt her, men here goes: Calderon deltok i går(?) på en fest sammen med mange av de som hadde jukset under generalforsamlingen, samt de to direktørene som fikk sparken på grunn av denne begivenheten. Må da være noe skrullete med denne mannen, det å nekte så hardnakket på at han noensinne har kjennskap eller i det hele tatt møtt noen av disse personene under avskjedstalen, for så å feste med dem en uke senere kan da ikke være riktig klokt. Glad vi ble kvitt den mannen, bare synd at ikke Pedja ble med. Hahaha, litt driti ut ac Calderon. Jaja, dumt ikke Norge ser å lærer på hvordan de tester ut spillere på hurtighet. på 40 m er det viktig med fra aks men på 100 meter er det viktig med bra toppfart og holde den lenge. Det er viktig Ellers jævlig bra av Robben. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 40m er faktisk endel smartere da du sjeldent spurter 100m i en fotballkamp. For alt vi vet kan Robben v?re raskest de siste 30m. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Tror ikke det er noen som spurter fra egen sekstenmeter, og helt til motstanderens mål på en fotballbane. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Kuyt.. Haha, riktig. Leonardsen også Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Official IFFHS Rankings: 1. Barcelona (SPN) 757 2. Manchester United (ENG) 678 3. Juventus FC (ITA) 621 4. Milan AC (ITA) 611 5. Real Madrid (SPN) 605 6. Internazionale Milano (ITA) 567 7. Bayern Munich (GER) 563 8. Arsenal (ENG) 550 9. River Plate (ARG) 503 10. Chelsea (ENG) 442 http://www.goal.com/en/news/8/main/2009/01...-years-by-iffhs Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 1. Barcelona (SPN) 7572. Manchester United (ENG) 678 3. Juventus FC (ITA) 621 4. Milan AC (ITA) 611 5. Real Madrid (SPN) 605 6. Internazionale Milano (ITA) 567 7. Bayern Munich (GER) 563 8. Arsenal (ENG) 550 9. River Plate (ARG) 503 10. Chelsea (ENG) 442 Kjøpt å betalt liste, Mah Roma! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Utifra den ubetydelige og dårlige verdensrankingen er den sikkert helt grei, men hvem bryr seg om det? Jeg teller titler, og der er det flere lag som kommer foran Barcelona siden 1991. Milan er etter mitt syn det beste laget disse årene, etterfulgt av Man Utd, Real Madrid og Juventus. Setter også Bayern foran Barcelona. Endret 24. januar 2009 av Higuain Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Utifra den ubetydelige og dårlige verdensrankingen er den sikkert helt grei, men hvem bryr seg om det? Jeg teller titler, og der er det flere lag som kommer foran Barcelona siden 1991. Milan er etter mitt syn det beste laget disse årene, etterfulgt av Man Utd, Real Madrid og Juventus. Setter også Bayern foran Barcelona. Helt enig Min topp 3 ville ha inneholdt Milan, Real Madrid og Juventus. Vil ikke rangere dem, men Milan og Juventus har hovedsaklig vært de to lagene jeg som Real Madrid-fan har fryktet mest i Champions League. Barcelona og Manchester vil komme etter disse lagene, men føler at det allikevel har vært et lite klasseskille mellom disse de siste 10 årene sett under ett! Bare for å ha sagt det; så vil jeg si at de tre førstnevnte ikke holder samme standard i dag og kan nok fort falle ned fra "tronen" innen et par år. Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Saviola begynner å bli lei benketilværelsen Litt dumt siden jeg egentlig hadde sansen for denne argentineren da han spilte for Barcelona og Sevilla. Men slik som alt har endt opp, er det nok det beste både for klubben og spilleren selv. Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Spillersalg: De som er fete er mest sannsynligeDudek - Unødvendig med tre keepere på A-laget! Salgado - Rett og slett ikke god nok lenger. Har en følelse av at han kommer til å trekke seg tilbake etter denne sesongen, så kanskje ikke nødvendig med noe salg. Cannavaro - Begynner å bli gammel, ser at utfasingen har startet allerede med Garay på vei inn! Tror nok han kan holde ett år til, men ikke som en del av førsteelleveren. Heinze - Virker ganske urutinert til en spiller på 30 år. Tror dessverre at det heller er Marcelo som stikker i sommer. Metzelder - Blir knapt brukt... M. Diarra - Blir for mye med to Diarra'er på dette laget. Drenthe - Får omtrent ingen spilletid. Blir nok enten solgt til Juventus eller utleid til en middelhavsfarer. Parejo/Garcia - Parejo kommer til å storspille i Madrid, riktignok Getafe . Altså utlån til Getafe eller salg med tilbakekjøpsklausul. Kan hende Parejo blir beholdt og at det heller er Garcia som må forlate klubben. van der Vaart - Bør og blir nok solgt, ved mindre han gjør vann til vin den siste halvdelen av sesongen. Palanca - ??? Her er jeg virkelig usikker. Enten beholdt som en slags backup eller solgt. Kommer litt an på om man kjøper en ving nå til sommer. Saviola - Blir nok utleid. Huntelaar - Ganske sikker på at han blir! Higuain - Stygt redd for at han forsvinner til sommeren. Juventus har luftet interessen sin før, og vil nok komme på banen igjen hvis Benzema-Madrid ryktene begynner å svirre. van Nistelroy - EN SESONG IGJEN Sammenlign denne listen med de som er fetet ut over! Hadde jeg bare valgt å fete ut Cannavaro og valgt Garcia istedet for Parejo (var nære på) så hadde de vært identiske! Listen min virker ikke like dum nå eller hva Giallorossi? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Palanca blir vel neppe solgt, heller bare dytta ned til castilla igjen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er fortsatt ikke enig, Metzelder er en spiller vi trenger og som ikke minst tåler å sitte på benken, Drenthe (gi han en sesong til), Vdv (Selvfølgelig!), Salgado (Siden han er vice-captain). Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg er fortsatt ikke enig, Metzelder er en spiller vi trenger og som ikke minst tåler å sitte på benken, Drenthe (gi han en sesong til), Vdv (Selvfølgelig!), Salgado (Siden han er vice-captain). +1 Metzelder burde absolutt få spille mer. Endret 25. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå