Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig ikke. Godt gjort å glemme han.

Når det gjelder den lønnen til Saviola er det ganske motstridende rapporter på den, noen aviser mener den er i klassen "best betalt", mens andre har skrevet at han har en prestasjonsbasert kontrakt og knapt tjener en fjerdedel av 30-40 millioner i året.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
Når det gjelder den lønnen til Saviola er det ganske motstridende rapporter på den, noen aviser mener den er i klassen "best betalt", mens andre har skrevet at han har en prestasjonsbasert kontrakt og knapt tjener en fjerdedel av 30-40 millioner i året.

Jeg har mine tvil, han tjener nok grise mye, mtp at endel Italienske lag prøvde å hente han den sommeren, men tørte ikke fordi gutten var et risiko kjøp og var ikke villig til å betale lønna han krevde.

Lenke til kommentar

Ja, det virker jo litt rart i at han trives med situasjonen, lønnen var vel et spørsmål i Barcelona også, men vi vet jo ikke hvor mye det er snakk om.

Kjøpet av Saviola tror jeg også hadde mye med at han spilte i Barcelona å gjøre. Viktig å vise finger til rivalen, og dersom han hadde blitt en større suksess kunne man jo gjort det...

Lenke til kommentar
Fixed. :dremel:

Hehe.

Angående vinterkjøp så var jeg egentlig ganske negativ til begge, kanskje mest på grunn av den veldig høye prislappen begge hadde, men er blitt mer positiv til Lassana etter å ha sett de to siste kampene. Huntelaar har fortsatt å vise at han kan score mange mål på toppnivået, men med tanke på at han har vært ute med skade en stund før han kom så syntes jeg ikke det er noen grunn til å ta de to siste kampene som noen indikator på hvordan han kommer til å spille.

Jeg har også ønsket Calderon ut av klubben en stund, men skulle virkelig ønske det kunne kommet på et noe bedre tidspunkt.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Zizou? Få har et større navn og kontaktnett enn han. Jeg hadde hoppet i taket :) Gentleman er han også!

Det samme gjelder Hierro, en av mine desiderte favoritter gjennom tidene. Allikevel må vi huske på at han har en høy og sikker stilling i LFP, og ble behandlet som dritt da han måtte forlate Real Madrid. Det var jo da av nevnte Perez, så at de to skal gå sammen ser jeg på som helt usannsynlig. Zizou og Perez derimot...

Di Stéfano som president er enda mer usannsynlig enn Hierro som sporstdirektør. Han er 82 år gammel og har hjerteproblemer...

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke Zizou? Få har et større navn og kontaktnett enn han. Jeg hadde hoppet i taket :) Gentleman er han også!

Det samme gjelder Hierro, en av mine desiderte favoritter gjennom tidene. Allikevel må vi huske på at han har en høy og sikker stilling i LFP, og ble behandlet som dritt da han måtte forlate Real Madrid. Det var jo da av nevnte Perez, så at de to skal gå sammen ser jeg på som helt usannsynlig. Zizou og Perez derimot...

Di Stéfano som president er enda mer usannsynlig enn Hierro som sporstdirektør. Han er 82 år gammel og har hjerteproblemer...

Jeg ønsker en som har rotfestet langt næri grasrota i klubben, og helst en som har blitt fostret opp av RM selv.

Uansett, nå snakker jeg om hvem jeg ønsker mest, og av de jeg kommer på (Husker), så synes jeg Hierro er det beste/feteste alterantivet (Mener ikke noe negativt med Zizou hvis du tolket det slikt altså).

Di Stefano ønsker jeg ihvertfall ikke, mest pga at han har trena både Boca og River. :blush:

Lenke til kommentar
(Mener ikke noe negativt med Zizou hvis du tolket det slikt altså).

Hehe, tolket det sånn, men godt å høre ;)

Er forsåvidt enig i grasrot-politikken din, men jeg tror som sagt Hierro er utilgjengelig. Andre alternativer, Manuel Sanchís kanskje? Flest kamper og flest trofeer i Real Madrid gjennom tidene er jo helt greit :)

Ellers tror jeg Zidane er ganske knyttet til Madrid. Sønnen(e?) hans spiller jo i ungdomssystemet, og jeg regner da med at han bor i Madrid. Virker også som han følger klubben ganske tett. Men oppfostret er han jo ikke.

Lenke til kommentar

Sergio Ramos for faen!!!!!!!!!!!

Edit: Da vant vi 3-1, men fy helvete for drittdomming har jeg aldri sett for, Osasuna blir snytt for to soleklare straffer, og Juanfran faar to helt ufortjente gule kort, syntes synd paa han. Higuain fikk gult kort for en veldig lik situasjon. Selv om vi ble gitt veldig mye hjelp fra dommeren vant vi likevel ganske fortjent, hadde mange flere klare sjanser.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...