Giallorossi Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Så du mener kjøpet av Torres var penger ut av vinduet?? Er lov å glemme ( ), halvparten av lista er unggutter som har fått prøvd seg og fått for lite spilletid, og blitt videresolgt (Og mange ganger med fortjeneste). Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Selvfølgelig ikke. Godt gjort å glemme han. Når det gjelder den lønnen til Saviola er det ganske motstridende rapporter på den, noen aviser mener den er i klassen "best betalt", mens andre har skrevet at han har en prestasjonsbasert kontrakt og knapt tjener en fjerdedel av 30-40 millioner i året. Endret 16. januar 2009 av Higuain Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Hehe, regna egentlig med at det var en glipp, men måtte bare skjekke Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Når det gjelder den lønnen til Saviola er det ganske motstridende rapporter på den, noen aviser mener den er i klassen "best betalt", mens andre har skrevet at han har en prestasjonsbasert kontrakt og knapt tjener en fjerdedel av 30-40 millioner i året. Jeg har mine tvil, han tjener nok grise mye, mtp at endel Italienske lag prøvde å hente han den sommeren, men tørte ikke fordi gutten var et risiko kjøp og var ikke villig til å betale lønna han krevde. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, det virker jo litt rart i at han trives med situasjonen, lønnen var vel et spørsmål i Barcelona også, men vi vet jo ikke hvor mye det er snakk om. Kjøpet av Saviola tror jeg også hadde mye med at han spilte i Barcelona å gjøre. Viktig å vise finger til rivalen, og dersom han hadde blitt en større suksess kunne man jo gjort det... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Hehe, jeg skal ikke være for bastant, som du sier så vet vi ingenting. Uansett, så vill jeg takke dere for at dere solgte Baptista til oss, de fleste roma-supporterne var skeptiske (Except moah), men han har vist sin verdi de siste kampene Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Når han får spille spiss og får tillit er Baptista i sitt ess, så det overrasker meg ikke Jeg griner allikevel ikke over salget, for han passet rett og slett ikke inn Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Uansett, så vill jeg takke oss for at vi solgte Baptista til oss, de fleste roma-supporterne var skeptiske (Except moah), men han har vist sin verdi de siste kampene Fixed. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Fixed. Hehe. Angående vinterkjøp så var jeg egentlig ganske negativ til begge, kanskje mest på grunn av den veldig høye prislappen begge hadde, men er blitt mer positiv til Lassana etter å ha sett de to siste kampene. Huntelaar har fortsatt å vise at han kan score mange mål på toppnivået, men med tanke på at han har vært ute med skade en stund før han kom så syntes jeg ikke det er noen grunn til å ta de to siste kampene som noen indikator på hvordan han kommer til å spille. Jeg har også ønsket Calderon ut av klubben en stund, men skulle virkelig ønske det kunne kommet på et noe bedre tidspunkt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Selv om Lass var et unødvending kjøp tror jeg det kan være blant de beste de siste årene, hvis han fortsetter å gjøre det bra. Kan bli en ny Makelele. Ungdomssystemet har forbedret seg litt det siste året, og var ikke Saviola bosmannspiller? Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Fernando Hierro eller Zidane som ny sportsdirektør og Perez eller Di Stefano som ny president i Real Madrid? Ja, takk! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Fernando Hierro eller Zidane som ny sportsdirektør og Perez eller Di Stefano som ny president i Real Madrid? Ja, takk! Hierro kunne jeg godt tenkt meg, men ikke Zizou. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hvorfor ikke Zizou? Få har et større navn og kontaktnett enn han. Jeg hadde hoppet i taket Gentleman er han også! Det samme gjelder Hierro, en av mine desiderte favoritter gjennom tidene. Allikevel må vi huske på at han har en høy og sikker stilling i LFP, og ble behandlet som dritt da han måtte forlate Real Madrid. Det var jo da av nevnte Perez, så at de to skal gå sammen ser jeg på som helt usannsynlig. Zizou og Perez derimot... Di Stéfano som president er enda mer usannsynlig enn Hierro som sporstdirektør. Han er 82 år gammel og har hjerteproblemer... Endret 18. januar 2009 av Higuain Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hvorfor ikke Zizou? Få har et større navn og kontaktnett enn han. Jeg hadde hoppet i taket Gentleman er han også! Det samme gjelder Hierro, en av mine desiderte favoritter gjennom tidene. Allikevel må vi huske på at han har en høy og sikker stilling i LFP, og ble behandlet som dritt da han måtte forlate Real Madrid. Det var jo da av nevnte Perez, så at de to skal gå sammen ser jeg på som helt usannsynlig. Zizou og Perez derimot... Di Stéfano som president er enda mer usannsynlig enn Hierro som sporstdirektør. Han er 82 år gammel og har hjerteproblemer... Jeg ønsker en som har rotfestet langt næri grasrota i klubben, og helst en som har blitt fostret opp av RM selv. Uansett, nå snakker jeg om hvem jeg ønsker mest, og av de jeg kommer på (Husker), så synes jeg Hierro er det beste/feteste alterantivet (Mener ikke noe negativt med Zizou hvis du tolket det slikt altså). Di Stefano ønsker jeg ihvertfall ikke, mest pga at han har trena både Boca og River. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (Mener ikke noe negativt med Zizou hvis du tolket det slikt altså). Hehe, tolket det sånn, men godt å høre Er forsåvidt enig i grasrot-politikken din, men jeg tror som sagt Hierro er utilgjengelig. Andre alternativer, Manuel Sanchís kanskje? Flest kamper og flest trofeer i Real Madrid gjennom tidene er jo helt greit Ellers tror jeg Zidane er ganske knyttet til Madrid. Sønnen(e?) hans spiller jo i ungdomssystemet, og jeg regner da med at han bor i Madrid. Virker også som han følger klubben ganske tett. Men oppfostret er han jo ikke. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde tatt imot begge to med åpne armer, men er det andre alternativer også? Du nevnte Sanchis, men det kan vel være noen fler... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Woho! Julio - The Man Above! Brassesparket! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Sergio Ramos for faen!!!!!!!!!!! Edit: Da vant vi 3-1, men fy helvete for drittdomming har jeg aldri sett for, Osasuna blir snytt for to soleklare straffer, og Juanfran faar to helt ufortjente gule kort, syntes synd paa han. Higuain fikk gult kort for en veldig lik situasjon. Selv om vi ble gitt veldig mye hjelp fra dommeren vant vi likevel ganske fortjent, hadde mange flere klare sjanser. Endret 18. januar 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hahaha!!! Samme spiller skulle hatt 2 straffer, men får heller 2 kort for filming. Hadde nesten glemt hvordan det var å ha dommeren på vår side Endret 18. januar 2009 av Havard_92 Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Ganske flaut var det. Men han var ikke helt på vår side, Higuain fikk et gult kort for en 100% lik situasjon, hvor han ble felt og fikk kort for filming. Håpløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå