ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Nydelig Robben! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hahaha! Robben leker seg nå! Kommentatoren ser jo ut som en Gorilla, ble skremt jeg () Endret 4. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ohhh. Give me a banana or I kiiiillllll yOU. ohoh oh Endret 4. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Rasist. Pent mål av Robben ja. Håper det blir flere iløpet av 2 omgang. Slett ingen sikker ledelse dette. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hahaha! "Godkjent" første omgang, men jeg synes midtbanetrion vår selger seg for lett enkelte ganger. Drenthe inn, hvem ut? Endret 4. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hunterlaar Gago, sånt gjør man ikke Jepp, da vant vi. Helt grei kamp. Hva syntes dere om debuttantene? Endret 4. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Nye Diarra spilte helt greit, men noen grove feil og noen gode taklinger. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Godkjent på Diarra, Huntelaar var noe under par i dag, virket som om han ikke kom seg helt inn i kampen, men med et par kamper i beina (Med det nye laget sitt) så ordner det seg Lenke til kommentar
Beecher Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Diarra får mer enn godkjent hos meg, syns han var glimrende. Herlig innsats og en etterlengtet type på midten. Huntelaar var helt ok, men burde ha scoret. Robben tilhører eliten for tiden. Fantastisk mann. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Fantastisk kamp av Robben, Lass, hadde også en god kamp. Noen feilpassninger, men kjemte også bra i mange dueller, og jeg må si jeg ble positivt overasket. Huntelaar for også godkjent av meg. Hadde han skort hadde alle hyllet han men det var nære og jeg er spent på å se han fremover. Casillas hadde også noen supre redninger, får håpe han har har funnet formen igjen, det kan hvertfall virke sånn. Stort sett fornøyd med denne kampen, skulle gjerne hatt et mål til, men det var viktig med 3 poeng. Og btw så tror jeg det er trygt å sende stream linker her. Kommer en moderator innom en gang i året Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Robben er helt syk for tiden. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Spilte litt Fifa etter kampen. Det som var litt sykt var at jeg scoret på akkurat samme måte, med Robben. Har alltid brukt han på venstre side, men når han brukes på høyre får vi jo skudd som det der. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Sykt hvordan Fifa fungerer! :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som har hørt eller lest om noen nye overgangsryketer? Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Er vel ikke stort og rapportere om nei Sindre : ) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (...) Ihvertfall ikke noe vi kan tolke seriøst. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Et bevis på at Robben er ganske undervudert Håper han fortsetter med sin gode form. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 viste ikke at robben var undervurdert. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 YAY! Villareal utligna mot Valencia. Om det blir uavgjort kan vi ta andre plassen i morra! I Deportivo - Sevilla kampen ble det først 1-0 til Deportivo og rødt kort til Sevilla, men Sevilla vant 1-2 til slutt... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 viste ikke at robben var undervurdert. Alle vet hvor god Robben er når han er form, klassespiller på topp. Desverre er ryktet hans som klassespiller noe ødelagt siden han har såpass mye skader, dessuten tar det ofte litt tid for han å komme i form igjen etter skade (ikke nå nylig da, var jo på topp allerede første kamp etter at han kom tilbake). Valencia - Villarreal endte 3-3, bra for oss. Får kanskje ikke sett kampen i morgen, desverre, men håper på det beste. Satser på at Higuain er i form etter skaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå