Higuain Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Diarra var unødvendig, helt klart. Men en defensiv midtbanespiller kan være så mangt. Gago og Diarra er to vidt forskjellige typer, og jeg liker best å se Gago og Diarra sammen. Gago er en meget god defensiv playmaker, men trives best med en ballvinner ved siden av seg. Defensivt er han god, men han er ikke et rivjern. En mulighet er jo å sette Sneijder på kanten og la han trekke innover i banen. Så har vi Robben på motsatt som en typisk kantspiller. Dette funker for Nederland hvert fall. Så kan vi ha Gago og Diarra sentralt i en doble pivote. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hadde Ramos bare turt å gjøre det så er jeg 89% sikker på at et hadde funket bra. Vi skulle heller bare prøvd å få lånt Diarra ut sesongen, ikke kjøpt han Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Et lån med opsjon på Diarra hadde vært det beste mener jeg. Nederland taktikken høres veldig logisk og bra ut, ettersom begge de nevnte spilte for et bra Euro 2008 Nederland lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Dere kan kun ta med dere en av de nye spillerne til videre spill i Champions League: Klaas-Jan Huntelaar eller Lassana Diarra. Selv hadde jeg valgt Huntelaar, men hvis dere trenger Diarra mer, er vel han dere burde velge. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Dere kan kun ta med dere en av de nye spillerne til videre spill i Champions League: Klaas-Jan Huntelaar eller Lassana Diarra. Vi vet da det.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Pøh, Pedja diskuterer til seg to spillere Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Håper Diarra registreres, Raúl er viktig i CL, og dekningen på topp er bedre enn på midten om vi tenker på spillertyper. Vi trenger et rivjern til vanskelige kamper mot gode lag i CL Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Enig. Fungerer ikke midtbanen fungerer ikke angrepet vanligvis heller. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jess, håper uansett Giallorossi har rett. Det er vel ikke heeelt utenkelig at man får tillatelse til å registrere begge med tanke på at man har tre spillere ute ut sesongen... Jeg er ikke overpositiv, men skal ikke se bortifra det. Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg mener det hva bra at Real Madrid kjøpte diarra, fordi jeg liker å se en spiller gå i tøffe dueller og jobbe mye å det trenger Real Madrid etter det vi har sett dem gjøre nå... men dette er bare min mening og jeg tror det er mange som er eninge med meg Endret 30. desember 2008 av becks23 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Bra skrivefeil i artikkelen om intervjuet med Torres på rm.no Hva fortalte Mijatovich laget på mandagsmøtet? Han kom for å oppmuntre oss, fortelle at klubben støter oss og ønske oss et godt nyttår. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Sindre i pirkehumør? Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 MÅ HA STREAM TIL KAMPEN, KAN NOEN SKAFFE DET FORT? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det var faktisk ganske så mange skrivefeil i den artikkelen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 MÅ HA STREAM TIL KAMPEN, KAN NOEN SKAFFE DET FORT? Det er ikke lov å linke til streams... Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 MÅ HA STREAM TIL KAMPEN, KAN NOEN SKAFFE DET FORT? Det er ikke lov å linke til streams... Herregud, gjort det før her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 MÅ HA STREAM TIL KAMPEN, KAN NOEN SKAFFE DET FORT? Det er ikke lov å linke til streams... Herregud, gjort det før her. Prøv gjerne en gang til, så skal vi se hva som skjer? Vil minne dere på at Linking til tvstreams ikke er tillatt. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Er det lov å sende på pm da? Hvis, så send. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Leter selv. Tror og håper vi vinner i dag. Alle streamsene jeg finner bare står og venter Endret 4. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Finner ingen selv Edit: Jeg fant jeg fant Endret 4. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå