Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må innrømme at dere er en bra klubb. Men jeg liker ikke helt hvordan dere oppfører dere utenfor banen. Alt dette med transfer greiene om Ronaldo er jo bare tull. Skjønner ikke at dere (Calderon) snakker om han engang. Men dere tror dere bare kan slenge pengene på bordet og vips så har dere en spiller til. Det virker som dere er helt rastløse på å kjøpe,kjøpe,kjøpe.

Usaklig innlegg. Grunnen til at klubben prøvde å få tak i han i sommer var jo fordi han selv sa at han kunne tenke seg å spille for Madrid. Hadde Ronaldo sagt med en gang på starten av sommeren så hadde ikke alle epsiodene hendt.

Lenke til kommentar

For det første er det bare snakk om denne sesongen. Hva skal dere gjøre neste sesong med fire spillere i eksakt samme posisjon, altså Fernando Gago, Javi García, Mahamadou Diarra og Lassana Diarra? Dere kommer til å spille med en defensiv og en offensiv midtbanespiller pluss vinger på hver side under Juande Ramos, og dermed får dere et enormt luksusproblem. I tillegg kan Gago tiltre der, i tillegg til Javi García som kan levere helt greie kamper i den defensive midtbanerollen.

Sneijder spiller uansett ikke defensiv midtbane, så å trekke han inn i diskusjonen skjønner jeg ikke hvorfor du gjør.

Endret av Ralph Lauren
Lenke til kommentar

Sneijder er vår mest allsidige midtbanespiller, derfor jeg valgte å nevne han. Uansett, vi kommer til å få ganske mye kvalitetsproblemer på midtbanen, den offensive rollen kommer jo Guti, Van der Vaart og Sneijder å sloss om. Er forøvrig enig i at kjøpet av L. Diarra var unødvendig, skulle heller sett at vi fikk en ny kantspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...