Higuain Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Haha, Marca som siterer NOWT. Tidenes _minst_ troverdige kilde. Det eneste som kunne vært verre hadde vel vært om NOWTs kilder var tribalfootbal Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg må innrømme at dere er en bra klubb. Men jeg liker ikke helt hvordan dere oppfører dere utenfor banen. Alt dette med transfer greiene om Ronaldo er jo bare tull. Skjønner ikke at dere (Calderon) snakker om han engang. Men dere tror dere bare kan slenge pengene på bordet og vips så har dere en spiller til. Det virker som dere er helt rastløse på å kjøpe,kjøpe,kjøpe. Usaklig innlegg. Grunnen til at klubben prøvde å få tak i han i sommer var jo fordi han selv sa at han kunne tenke seg å spille for Madrid. Hadde Ronaldo sagt med en gang på starten av sommeren så hadde ikke alle epsiodene hendt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Det var rykter om at Real hadde lagt inn et bud på Pennant (!!!!!!!), men han takket nei på grunn av lav lønn. Hvis detter er sant... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Kilde? Hvis det er sant, begynner jeg å le! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Reds consider Pennant bid Seriøst, hvis dette skjer blir jeg sur. Pennant vil ikke engang til Real Madrid, hvis han er så negativ kommer han ikke til å gi mye innsats. Han er heller ikke ungutt lengre, og kan ikke spille CL for oss. Hvor blir det av overgangen til Arshavin? Grrr... God Jul. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Håper inderlig at han blir der han er. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, dersom Pennant hentes er det bare et tegn på hvilken klubb Real Madrid holder på å bli... En klubb full av middelmådigheter som ikke er gode nok til andre storklubber. Kom igjen, skjerpings. Calderón og Pedja må gå! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul til alle Madrid fans og supportere der ute! iHala Madrid! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Vedder sjela mi på at Pennant ikke kommer. Nå kommer det ny gessmatte på Bernabeu, får håpe at det kanskje hjelper litt på treffsikkerheten. God jul Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Mange kjipe rykter ute å går ja... Goood jul!!!!!!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Er det i dag juleaprisnarredag til de spanske mediene er? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 28. desember. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Nyheten virka litt vel latterlig. Det er vel som det sår i artikkelen, rekordtidlig aprilsnarr Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Nyheten virker å være reel, og nå er det kommet fra selv offisielt hold: Real Madrid.com The Club's Legal Services were aware of the fact that one of the two aforementioned players couldn't be inscribed to play in the Champions League Endret 26. desember 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Da må jeg bare le av Pedja. Håer han mister jobben snart. Virker ikke akurat profesjonell... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 ca 200 millioner for Diarra? Dette er galskap, selv for en klubb som Real Madrid. :O Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Ikke nok med at Real ikke trenger han. Han er overpriset i tillegg. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Er enig i at Diarra var alt for overpriset, men med De la Red og M. Diarra ute resten av sesongen så må jeg si at det er en forsterkning vi trenger for tiden, midtbanen blir fort litt tynn, spesielt med Sneijder inn og ut av skade. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) For det første er det bare snakk om denne sesongen. Hva skal dere gjøre neste sesong med fire spillere i eksakt samme posisjon, altså Fernando Gago, Javi García, Mahamadou Diarra og Lassana Diarra? Dere kommer til å spille med en defensiv og en offensiv midtbanespiller pluss vinger på hver side under Juande Ramos, og dermed får dere et enormt luksusproblem. I tillegg kan Gago tiltre der, i tillegg til Javi García som kan levere helt greie kamper i den defensive midtbanerollen. Sneijder spiller uansett ikke defensiv midtbane, så å trekke han inn i diskusjonen skjønner jeg ikke hvorfor du gjør. Endret 28. desember 2008 av Ralph Lauren Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Sneijder er vår mest allsidige midtbanespiller, derfor jeg valgte å nevne han. Uansett, vi kommer til å få ganske mye kvalitetsproblemer på midtbanen, den offensive rollen kommer jo Guti, Van der Vaart og Sneijder å sloss om. Er forøvrig enig i at kjøpet av L. Diarra var unødvendig, skulle heller sett at vi fikk en ny kantspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå