Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Calderon lar bare ting gå som det går og gidder ikke å bry seg. Fergie blir jo en jævla sippeunge som griner og hyler

Da må du har lest noe jeg ikke har lest. Griner og hyler? Hvor har du lest det? Det han har sagt (nå nylig) var bare at det ikke var noen avtaler mellom Ronaldo og Real slik flere aviser meldte.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

- Tror du jeg vil snakke kontrakter med den banden? Ingen mulighet - Jesus Kristus

- Jeg ville ikke solgt dem et virus. Det er et nei. Det er på ingen måte enighet mellom klubbene, raser skotten.

- Noen ganger er det en betent situasjon, og noen ganger blir jeg ordentlig irritert over dem. Men vi kjenner til spillet deres. Jeg synes vi skal spille vårt spill, og ignorere dem

Noen jeg fant på 10 sek... Dette er ikke noe media finner på, dette her ting han har sagt. De ljuger ikke med sitater vel?

Lenke til kommentar

Bedre å ha sitatene på originalspråket:

"Do you think I would get into a contract with that mob? Jesus Christ, no chance. I wouldn't sell them a virus," said the Scot after watching his side beat Japan's Gamba Osaka 5-3 on Thursday to reach the final of the Fifa Club World Cup.

"That's a no," he added.

"There is absolutely no agreement at all between the clubs."

"I said to (chief executive) David Gill you can bet your life that in January the rumours will start up again," he said.

"We've just got to ignore them. We have got a difficult programme of matches coming up and need to just play our game and ignore them."

Han hyler og griner ikke så mye der vel?

Det er forresten ikke funnet på nei. Tror kanskje Giallo siktet til det som skjedde i sommer.

Edit: Her er det på video også. Jeg personlig bare lo av det. Fergie pleier å ha en litt humoristisk tone når det gjelder slike ting. Forventer selvfølgelig ikke at du som Real Madrid-supporter skal le av det du også, men akkurat den greia om virus og "mob" tror jeg ikke du skal ta så seriøst. Vi solgte jo Heinze og Ruud til dere :)

Edit 2: Beckham også ja. Fatter ikke hvordan jeg kunne glemme ham :p

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Le var kanskje å overdrive, men jeg trakk i hvertfall på smilebåndet.

Angående det respekt-greiene Calderon babler om, så vil jeg ikke si at det er så veldig respektfullt å gjentatte ganger prøve å signere en spiller som klubben flere ganger har sagt de ikke vil selge. Og ja, jeg vet at alt som står i media ikke er sant, men hvis det er noe sannhet i kun halvparten av det som har stått i media om Ronaldo og Real, vil jeg se på det som en fornærmelse, for å si det slik Calderon selv ville sagt det.

Men nok om den saken. Vi får heller ta den opp igjen i januar når ryktene begynner for fullt :)

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at dere er en bra klubb. Men jeg liker ikke helt hvordan dere oppfører dere utenfor banen. Alt dette med transfer greiene om Ronaldo er jo bare tull. Skjønner ikke at dere (Calderon) snakker om han engang. Men dere tror dere bare kan slenge pengene på bordet og vips så har dere en spiller til. Det virker som dere er helt rastløse på å kjøpe,kjøpe,kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...