Giallorossi Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Calderon lar bare ting gå som det går og gidder ikke å bry seg. Fergie blir jo en jævla sippeunge som griner og hyler Er det helt uten grunn? Ronaldo er ikke akkurat hvilken som helst spiller. Mye av det Fergie "visstnok" har sagt er nok reint oppspin det også, på lik linje med enkelte uttalelser fra Calderon Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Snakk om å bare klare å se en sak fra èn side. Blir litt skuffa over enkelte brukere her. Giallorossi virker i hvert fall å ha reflektert litt over saken istedenfor å sluke alt rått... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Calderon lar bare ting gå som det går og gidder ikke å bry seg. Fergie blir jo en jævla sippeunge som griner og hyler Da må du har lest noe jeg ikke har lest. Griner og hyler? Hvor har du lest det? Det han har sagt (nå nylig) var bare at det ikke var noen avtaler mellom Ronaldo og Real slik flere aviser meldte. Endret 20. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 - Tror du jeg vil snakke kontrakter med den banden? Ingen mulighet - Jesus Kristus - Jeg ville ikke solgt dem et virus. Det er et nei. Det er på ingen måte enighet mellom klubbene, raser skotten. - Noen ganger er det en betent situasjon, og noen ganger blir jeg ordentlig irritert over dem. Men vi kjenner til spillet deres. Jeg synes vi skal spille vårt spill, og ignorere dem Noen jeg fant på 10 sek... Dette er ikke noe media finner på, dette her ting han har sagt. De ljuger ikke med sitater vel? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Bedre å ha sitatene på originalspråket: "Do you think I would get into a contract with that mob? Jesus Christ, no chance. I wouldn't sell them a virus," said the Scot after watching his side beat Japan's Gamba Osaka 5-3 on Thursday to reach the final of the Fifa Club World Cup. "That's a no," he added. "There is absolutely no agreement at all between the clubs." "I said to (chief executive) David Gill you can bet your life that in January the rumours will start up again," he said. "We've just got to ignore them. We have got a difficult programme of matches coming up and need to just play our game and ignore them." Han hyler og griner ikke så mye der vel? Det er forresten ikke funnet på nei. Tror kanskje Giallo siktet til det som skjedde i sommer. Edit: Her er det på video også. Jeg personlig bare lo av det. Fergie pleier å ha en litt humoristisk tone når det gjelder slike ting. Forventer selvfølgelig ikke at du som Real Madrid-supporter skal le av det du også, men akkurat den greia om virus og "mob" tror jeg ikke du skal ta så seriøst. Vi solgte jo Heinze og Ruud til dere Edit 2: Beckham også ja. Fatter ikke hvordan jeg kunne glemme ham Endret 20. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Beckham også. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Tror kanskje Giallo siktet til det som skjedde i sommer. Jeg mener generelt sett, den "kampen" som har pågått mellom RM og United det siden sommeren og utover Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det var egentlig det jeg mente også. Hele Ronaldo-sagaen Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Deilig med seier igjen, og vi vant fortjent. Utrolig mange sjanser ble sløst, men tre poeng er det viktigste, samt at vi holdt nullen. Håper Robben fortsetter i sin gode form. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 D'amigo det er vel ikke bare å le av det Fergies fornermelser, mange som tar det seriøst. "Vår klubbs moralkode inkludere ikke fornærmelser, hat og manglende respekt overfor våre konkurrenter. Kanskje derfor er Real Madrid respektert over alt i verden." Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Le var kanskje å overdrive, men jeg trakk i hvertfall på smilebåndet. Angående det respekt-greiene Calderon babler om, så vil jeg ikke si at det er så veldig respektfullt å gjentatte ganger prøve å signere en spiller som klubben flere ganger har sagt de ikke vil selge. Og ja, jeg vet at alt som står i media ikke er sant, men hvis det er noe sannhet i kun halvparten av det som har stått i media om Ronaldo og Real, vil jeg se på det som en fornærmelse, for å si det slik Calderon selv ville sagt det. Men nok om den saken. Vi får heller ta den opp igjen i januar når ryktene begynner for fullt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Lassana Diarra er offisielt klar. http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=12827 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, Calderon vil ha Fabregas til sommeren. Sjansene for at Barca-gutten Fabregas drar til dere, er minimale... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Har du en link? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2482852.ece Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, Calderon vil ha Fabregas til sommeren. Sjansene for at Barca-gutten Fabregas drar til dere, er minimale... Like lite som at han drar til barca Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer med Lassana Diarra. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2482852.ece Wow, virka utrolig troverdig. Spent på Diarra, har ikke sett mye av han. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg må innrømme at dere er en bra klubb. Men jeg liker ikke helt hvordan dere oppfører dere utenfor banen. Alt dette med transfer greiene om Ronaldo er jo bare tull. Skjønner ikke at dere (Calderon) snakker om han engang. Men dere tror dere bare kan slenge pengene på bordet og vips så har dere en spiller til. Det virker som dere er helt rastløse på å kjøpe,kjøpe,kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå