Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Det er han tullingen deres som er en idiot. Hvorfor gå ut og si at Ronaldo kommer til Real om sommeren? Ronaldo har sagt at han ikke har tenkt seg noen steder, og Fergie har ikke lyst til å selge han. Man får ikke alltid de spillerne man ønsker seg, og nå synes jeg det er på tide å gi seg.

Fergu er en sutrende liten drittunge som bare prater piss om Madrid. Rudolf burde virkelig skjerpe seg om han skal fortsette å ha den respekten han hadde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Calderon er faen meg skeiv. Han viser bare gang på gang at han er en taper som ikke greier å svare på problemer han selv kommer opp i.

Sist gang SAF hadde en uttalelse påstod han at Real hadde et utmerket forhold til United mens denne gangen sier han at SAF er respektløs. Er sånt du sier i barnehagen. Fergie er flere hakk bedre.

Lenke til kommentar
Enig med deg Eivicious. Begge har teite kommentarer, men jeg syntes også at fergueson er værst.

Hehe, har sagt det samme som Eivicious'n før, men nå er vel ikke engelskmenn akkurat kjent for å være spesielt vennlige i sine kommentarer ;)

Hvem snakker du om?

Han vet ikke hvor treneren på det ene laget han heier på kommer fra! :!:

Lenke til kommentar
Enig med deg Eivicious. Begge har teite kommentarer, men jeg syntes også at fergueson er værst.

Hehe, har sagt det samme som Eivicious'n før, men nå er vel ikke engelskmenn akkurat kjent for å være spesielt vennlige i sine kommentarer ;)

Hvem snakker du om?

Han vet ikke hvor treneren på det ene laget han heier på kommer fra! :!:

Haha, viste du at jeg var 1 museklikk ifra fra å skrive akkurat det der? :p

Lenke til kommentar

Jeg er ingen tankeleser, så jeg visste det ikke... :p

Men ang. Ronaldo-sagaen. Real må lære seg å gi opp på spillere. Jeg vet ikke om Calderon har sagt at Ronaldo blir Real-spiller, eller om det bare er media som finner på tull, men jeg synes Calderon burde si i et intervju at Ronaldo fortsatt er United-spiller. I stedet for å bli anklaget hver gang Ronaldo blir linket til Real, så kan han bare si at de gir opp Ronaldo.

Lenke til kommentar

Klubben har gått ut for lenge siden og sagt at de ikke er interesert i Ronaldo, så det er bare latterlig å reagere sånn når media og pressen fortsetter å finne på ting. Avisen som skrev artikkelen som Fergueson reagerte på er også katalansk, så de gjorde det sikkert bare på dritt. Folk fra Katalonia og Barcelona er ikke til å stole på, rett og slett.

Lenke til kommentar
Det er han tullingen deres som er en idiot. Hvorfor gå ut og si at Ronaldo kommer til Real om sommeren? Ronaldo har sagt at han ikke har tenkt seg noen steder, og Fergie har ikke lyst til å selge han. Man får ikke alltid de spillerne man ønsker seg, og nå synes jeg det er på tide å gi seg.

Fergu er en sutrende liten drittunge som bare prater piss om Madrid. Rudolf burde virkelig skjerpe seg om han skal fortsette å ha den respekten han hadde.

Oii, hørt han eklingen Calderon?

Lenke til kommentar
Hvorfor reagere på en barnslig måte når det mest sannsynlig er media som har funnet på det hele?

Mest sannsynlig ja. Du har ikke tenkt på at Ferguson vet mye mer om dette en deg? Kanskje Real til og med har kommet med ett bud, og det er derfor reagerer som han gjør. Ville sagt akkurat det samme selv. Litt morsomt at folk faktisk går på forsøket til Calderon om å gjøre SAF til den store, stygge ulven, mens han selv ikke skal ha gjort noe som helst galt.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Mest sannsynlig ja. Du har ikke tenkt på at Ferguson vet mye mer om dette en deg? Kanskje Real til og med har kommet med ett bud, og det er derfor reagerer som han gjør. Ville sagt akkurat det samme selv. Litt morsomt at folk faktisk går på forsøket til Calderon om å gjøre SAF til den store, stygge ulven, mens han selv ikke skal ha gjort noe som helst galt.

For min del så er de ikke ulver, de er bikjer, like gamle og like kyniske som alltid.

Men skal det være noen som så absolutt må "fremheves" som "the good", så må det vel bli Fergie, Calderon har ikke gjort nevneverdig for å stoppe utsagn fra media ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...