lilleru Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Selvfølgelig er jeg subjektiv. Det har jeg aldri lagt skjul på heller. Ja, dere hadde nok skammet dere over om noe som dette hadde skjedd. Absolutt alle spillere i hele verden gjør ulovlig ting, og prøver å slippe unna med det. Jeg forsvarer ikke Messi på noen måte, men ser heller ikke noe grunn til å legge han for hat pga dette. Giallo, du vrir deg unna det du tidligere har sagt gang på gang. Du sa at jeg åpenbart hadde glemt kampene mellom Real Madrid og Barca under Rijkaard, fordi jeg sa at det var lenge siden jeg hadde sett Real Madrid legge seg så defensivt fra start av. Selvfølgelig viser jeg da til tidligere kamper, under Rijkaard, der Real Madrid på ingen måte la seg bakpå fra start av. Hva er Barcelona supporter har her å gjøre? Hva har en Roma supporter her å gjøre? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hva har tåpelige spørsmål har å gjøre. At Messi er en liten ynkelig juksemaker er jo bare en god grunn for å hate han, når vi er Madrid supportere. Flere grunner også: Han spiller for Bærca, hans piller for Bærca, han kler ikke den ufine drakta, han legger seg litt fort ned (i El Clasico så det nesten ut som han prøvde å få fri med vilje noen ganger og sutret). Kan du ikke bare slutte å skrive, eller skrive noe fornuftig. Skal vi stikke Barcelona tråden og diskutere alt vi ikke liker med laget der for å irritere eller kverrulere med andre? Tror ikke du hadde likt det. Endret 18. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skal vi stikke Barcelona tråden og diskutere alt vi ikke liker med laget der for å irritere eller kverrulere med andre?Finnes det? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er bare å søke etter det så finner du i hvert fall 1 Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Selvfølgelig viser jeg da til tidligere kamper, under Rijkaard, der Real Madrid på ingen måte la seg bakpå fra start av. Jo, i fjor. 1-0-seieren, like defensiv den, hvor stopperparet og Casillas ble de store heltene. Forskjellen var noen sekunders magi fra Baptista vs. Drenthes udugelighet i avslutningsøyeblikket. Mindre enn et år siden det Endret 18. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Selvfølgelig er jeg subjektiv. Det har jeg aldri lagt skjul på heller.Ja, dere hadde nok skammet dere over om noe som dette hadde skjedd. Absolutt alle spillere i hele verden gjør ulovlig ting, og prøver å slippe unna med det. Jeg forsvarer ikke Messi på noen måte, men ser heller ikke noe grunn til å legge han for hat pga dette. Giallo, du vrir deg unna det du tidligere har sagt gang på gang. Du sa at jeg åpenbart hadde glemt kampene mellom Real Madrid og Barca under Rijkaard, fordi jeg sa at det var lenge siden jeg hadde sett Real Madrid legge seg så defensivt fra start av. Selvfølgelig viser jeg da til tidligere kamper, under Rijkaard, der Real Madrid på ingen måte la seg bakpå fra start av. Hva er Barcelona supporter har her å gjøre? Hva har en Roma supporter her å gjøre? Herregud, det er da for faen ikke jeg som vrir meg unna sannheten! For det første så var setningen min "Hva har en barcelona supporter i disse kanter av forumet å gjøre?" - ment som en motkommentar mot ditt utfall mot Sono-Juventino (Hva har en Juventus supporter bla bla bla),jeg skjønner helt åpenbart at du har problemer med å trekke eller se sammenhengen i det Jeg står på det jeg alltid har sagt, RM har sjeldent pleid å gått ut som det mest offensive laget på Nou Camp, dette viste seg tydlig under Frank R. sitts styre (Ihvertfall i hans tidligste år som Barca-manager), og nok en gang så må jeg nevne Fabio Capello, han er på ingen måte den mest offensive typen (IHvertfall blitt det). Informasjonen min må nesten trøkkes inn med teskje. Edit: Når en Madrid supporter sier dette så er ikke det akkurat med en stor stolthet han sier det, men vi vil på ingen måte undergrave sannheten Endret 18. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Informasjonen min må nesten trøkkes inn med teskje. Slegge mann! :!: Når er CL trekninga? I mårra, sikkert ved 12 tiden 12.00 - 12.30 Endret 18. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg står på det jeg alltid har sagt, RM har sjeldent pleid å gått ut som det mest offensive laget på Nou Camp, dette viste seg tydlig under Frank R. sitts styre (Ihvertfall i hans tidligste år som Barca-manager), og nok en gang så må jeg nevne Fabio Capello, han er på ingen måte den mest offensive typen (IHvertfall blitt det). Lær deg navnet på stadionet så er vi enige Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jeg står på det jeg alltid har sagt, RM har sjeldent pleid å gått ut som det mest offensive laget på Nou Camp, dette viste seg tydlig under Frank R. sitts styre (Ihvertfall i hans tidligste år som Barca-manager), og nok en gang så må jeg nevne Fabio Capello, han er på ingen måte den mest offensive typen (IHvertfall blitt det). Lær deg navnet på stadionet så er vi enige Ingen som egentlig vet hva det heter, fikk vi vite av en guide på stadion. (Ikke for å begynne en ny diskusjon rundt det temaet altså, men jeg bare kjeda meg så fikk lyst til å svare) Endret 18. desember 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ingen som egentlig vet hva det heter, fikk vi vite av en guide på stadion.(Ikke for å begynne en ny diskusjon rundt det temaet altså, men jeg bare kjeda meg så fikk lyst til å svare) Stadionet het opprinnelig Estadi del FC Barcelona, men ble ofte kalt Camp Nou ( den nye banen) av supportere. Men klubb medlemmene stemte i 2000 for å forandre dens offisielle navn til Camp Nou. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Gleder meg til CL kampene blir trukket i morgen. Bryr meg egentlig ikke hvilke lag vi må møte, uansett hvor langt laget kommer blir det meget vanskelig. Det virker i emningen at vi møter Manchester United, blir uansett en interessant kamp Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ingen som egentlig vet hva det heter, fikk vi vite av en guide på stadion.(Ikke for å begynne en ny diskusjon rundt det temaet altså, men jeg bare kjeda meg så fikk lyst til å svare) Stadionet het opprinnelig Estadi del FC Barcelona, men ble ofte kalt Camp Nou ( den nye banen) av supportere. Men klubb medlemmene stemte i 2000 for å forandre dens offisielle navn til Camp Nou. Ahh ok, da lærte jeg no nytt i dag også. Håper vi møter på et skikkelig godt lag egentlig, lenge siden vi har møtt noen andre enn Roma, juve, bayern... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kamp 1: Chelsea - Juventus Kamp 2: Villarreal - Panathinaikos Kamp 3: Sporting Lisboa - Bayern Munchen Kamp 4: Atlético Madrid - FC Porto Kamp 5: Lyon - Barcelona Kamp 6: Real Madrid - Liverpool Kamp 7: Arsenal - Roma Kamp 8: Inter - Manchester United Dette kan bli en fet kamp altså. Endelig får vi se en skikkelig storkamp. Pluss, at siden det er liverpool så går kampen sikkert på tv, woho. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Real Madrid - Liverpool. Damn, det var det siste laget jeg ønsket, men Ramos er flink i cuper. Samtidig har jo Real Madrid hatt for vane å stå frem mot de aller beste lagene de siste årene, i de kampene vi har røket i CL de siste årene har vi ikke møtt de virkelig storlagene. Endret 19. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Når dere ble trukket, stod valget mellom Liverpool og Manchester United. Håpet på United, men vi fikk i stedet Inter. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Håpet også på United. Tror vi får det verre mot Liverpool, forhåpentligvis gjør Rafa en omvendt Liverpool, og lar drittperioden komme på våren Endret 19. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Enig med Calderon! Fergu er en respektløs idiot Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Der traff han så og si spiker'n på hode. Uttalelsene til Fergueson kan sammelignens med når en fjortis skal diskutere noe med en mer voksen mann. Det blir bare patetisk og teit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er han tullingen deres som er en idiot. Hvorfor gå ut og si at Ronaldo kommer til Real om sommeren? Ronaldo har sagt at han ikke har tenkt seg noen steder, og Fergie har ikke lyst til å selge han. Man får ikke alltid de spillerne man ønsker seg, og nå synes jeg det er på tide å gi seg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvorfor reagere på en barnslig måte når det mest sannsynlig er media som har funnet på det hele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå