Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er jeg subjektiv. Det har jeg aldri lagt skjul på heller.

Ja, dere hadde nok skammet dere over om noe som dette hadde skjedd. Absolutt alle spillere i hele verden gjør ulovlig ting, og prøver å slippe unna med det. Jeg forsvarer ikke Messi på noen måte, men ser heller ikke noe grunn til å legge han for hat pga dette.

Giallo, du vrir deg unna det du tidligere har sagt gang på gang.

Du sa at jeg åpenbart hadde glemt kampene mellom Real Madrid og Barca under Rijkaard, fordi jeg sa at det var lenge siden jeg hadde sett Real Madrid legge seg så defensivt fra start av.

Selvfølgelig viser jeg da til tidligere kamper, under Rijkaard, der Real Madrid på ingen måte la seg bakpå fra start av.

Hva er Barcelona supporter har her å gjøre?

Hva har en Roma supporter her å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har tåpelige spørsmål har å gjøre.

At Messi er en liten ynkelig juksemaker er jo bare en god grunn for å hate han, når vi er Madrid supportere.

Flere grunner også: Han spiller for Bærca, hans piller for Bærca, han kler ikke den ufine drakta, han legger seg litt fort ned (i El Clasico så det nesten ut som han prøvde å få fri med vilje noen ganger og sutret).

Kan du ikke bare slutte å skrive, eller skrive noe fornuftig. Skal vi stikke Barcelona tråden og diskutere alt vi ikke liker med laget der for å irritere eller kverrulere med andre? Tror ikke du hadde likt det.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Selvfølgelig viser jeg da til tidligere kamper, under Rijkaard, der Real Madrid på ingen måte la seg bakpå fra start av.

Jo, i fjor. 1-0-seieren, like defensiv den, hvor stopperparet og Casillas ble de store heltene. Forskjellen var noen sekunders magi fra Baptista vs. Drenthes udugelighet i avslutningsøyeblikket. Mindre enn et år siden det :)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er jeg subjektiv. Det har jeg aldri lagt skjul på heller.

Ja, dere hadde nok skammet dere over om noe som dette hadde skjedd. Absolutt alle spillere i hele verden gjør ulovlig ting, og prøver å slippe unna med det. Jeg forsvarer ikke Messi på noen måte, men ser heller ikke noe grunn til å legge han for hat pga dette.

Giallo, du vrir deg unna det du tidligere har sagt gang på gang.

Du sa at jeg åpenbart hadde glemt kampene mellom Real Madrid og Barca under Rijkaard, fordi jeg sa at det var lenge siden jeg hadde sett Real Madrid legge seg så defensivt fra start av.

Hva er Barcelona supporter har her å gjøre?

Hva har en Roma supporter her å gjøre?

Herregud, det er da for faen ikke jeg som vrir meg unna sannheten! For det første så var setningen min "Hva har en barcelona supporter i disse kanter av forumet å gjøre?" - ment som en motkommentar mot ditt utfall mot Sono-Juventino (Hva har en Juventus supporter bla bla bla),jeg skjønner helt åpenbart at du har problemer med å trekke eller se sammenhengen i det ;)

Jeg står på det jeg alltid har sagt, RM har sjeldent pleid å gått ut som det mest offensive laget på Nou Camp, dette viste seg tydlig under Frank R. sitts styre (Ihvertfall i hans tidligste år som Barca-manager), og nok en gang så må jeg nevne Fabio Capello, han er på ingen måte den mest offensive typen (IHvertfall blitt det).

Informasjonen min må nesten trøkkes inn med teskje.

Edit: Når en Madrid supporter sier dette så er ikke det akkurat med en stor stolthet han sier det, men vi vil på ingen måte undergrave sannheten ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Jeg står på det jeg alltid har sagt, RM har sjeldent pleid å gått ut som det mest offensive laget på Nou Camp, dette viste seg tydlig under Frank R. sitts styre (Ihvertfall i hans tidligste år som Barca-manager), og nok en gang så må jeg nevne Fabio Capello, han er på ingen måte den mest offensive typen (IHvertfall blitt det).

Lær deg navnet på stadionet så er vi enige :)

Lenke til kommentar

Lær deg navnet på stadionet så er vi enige :)

Ingen som egentlig vet hva det heter, fikk vi vite av en guide på stadion.

(Ikke for å begynne en ny diskusjon rundt det temaet altså, men jeg bare kjeda meg så fikk lyst til å svare)

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

(Ikke for å begynne en ny diskusjon rundt det temaet altså, men jeg bare kjeda meg så fikk lyst til å svare)

Stadionet het opprinnelig Estadi del FC Barcelona, men ble ofte kalt Camp Nou ( den nye banen) av supportere.

Men klubb medlemmene stemte i 2000 for å forandre dens offisielle navn til Camp Nou.

Lenke til kommentar

Stadionet het opprinnelig Estadi del FC Barcelona, men ble ofte kalt Camp Nou ( den nye banen) av supportere.

Men klubb medlemmene stemte i 2000 for å forandre dens offisielle navn til Camp Nou.

Ahh ok, da lærte jeg no nytt i dag også.

Håper vi møter på et skikkelig godt lag egentlig, lenge siden vi har møtt noen andre enn Roma, juve, bayern...

Lenke til kommentar

Kamp 1: Chelsea - Juventus

Kamp 2: Villarreal - Panathinaikos

Kamp 3: Sporting Lisboa - Bayern Munchen

Kamp 4: Atlético Madrid - FC Porto

Kamp 5: Lyon - Barcelona

Kamp 6: Real Madrid - Liverpool

Kamp 7: Arsenal - Roma

Kamp 8: Inter - Manchester United

Dette kan bli en fet kamp altså. Endelig får vi se en skikkelig storkamp. Pluss, at siden det er liverpool så går kampen sikkert på tv, woho.

Lenke til kommentar

Real Madrid - Liverpool.

Damn, det var det siste laget jeg ønsket, men Ramos er flink i cuper. Samtidig har jo Real Madrid hatt for vane å stå frem mot de aller beste lagene de siste årene, i de kampene vi har røket i CL de siste årene har vi ikke møtt de virkelig storlagene.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...