Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cicinho fordi han svikta klubben ved å ikke være god nok :p , gikk til Roma og gjorde masse dritt og var usportslig når Roma slo oss uten i fjor.

Det er ikke alle spillerne jeg ikke liker, men det er veldig mange italienske spillere generelt sett som jeg ikke liker. For meg fremstår noen av de som klyser, skuespillere, syteunger og usportslige. da sikter jeg til mange italienske spillere generelt sett. Hater Materazzi mer enn Messi, og da er det ikke bra.

Lenke til kommentar
Cicinho fordi han svikta klubben ved å ikke være god nok :p , gikk til Roma og gjorde masse dritt og var usportslig når Roma slo oss uten i fjor.

Det er ikke alle spillerne jeg ikke liker, men det er veldig mange italienske spillere generelt sett som jeg ikke liker. For meg fremstår noen av de som klyser, skuespillere, syteunger og usportslige. da sikter jeg til mange italienske spillere generelt sett. Hater Materazzi mer enn Messi, og da er det ikke bra.

Da er det jo bare latterlig å være bitter på Cicinho, han ble Behandlet som en bikje i Madrid etterhvert ;)

Du har dessverre den helt vanlige "Ola-Nordmann"-synet på Italienerne og Italiensk fotball.

Hvis du hater Messi såpass som du gjør, må jeg nesten få lov til å spørre hvorfor? Han er en av verdens beste fotballspillere og blendende teknikk, ja, han leker litt primadonna og skuespiller iblant, men filming og lignende er en helt vanlig ting i Fotballens verden - Face It. Spanjolene bidrar like lite som Italinerne gjør ;)

Lenke til kommentar

Det med Cicinho brukte jeg sammen med :p Det er ikke bare hans feil, men jeg syntes at han var veldig usportslig når Roma og Madrid møttes sist. Det er vel materazzi sin skyld at jeg har det inntrykket om flere italienere. Cassano har også bidratt litt da han hadde en dårlig innstilling når han var i Madrid, det var jo også defor at han ble behandlet dårligere. Også har jeg inntrykket av at italienere filmer eller legger seg ned mer enn mange andre i tilleg til C. Ronaldo og noen argentinere.

Messi hater jeg så klart fordi han spiller for Barcelona. Det finne ikke noe verre enn det ;) Og fordi han har scort med handa, og det med vilje (2 ganger også?). Noe som er det mest usportslige som jeg vet om (utenom å skade noen med vilje).

Lenke til kommentar
Dropp de to også går vi for Hangeland... O.o

hmm:)

Haha, så mye tragisk i verden. Medier som smeller opp overskrifter om at Real Madrid vurderer han, men i selve artikkelen står det ikke noe om Madrid at all. Eneste jeg fant fra original kilden er " Spanish giants Real Madrid are interested in signing Fulham defender Brede Hangeland, according to sources.".

Kan ikke være vanskelig å være journalist.

Lenke til kommentar
Det med Cicinho brukte jeg sammen med :p Det er ikke bare hans feil, men jeg syntes at han var veldig usportslig når Roma og Madrid møttes sist. Det er vel materazzi sin skyld at jeg har det inntrykket om flere italienere. Cassano har også bidratt litt da han hadde en dårlig innstilling når han var i Madrid, det var jo også defor at han ble behandlet dårligere. Også har jeg inntrykket av at italienere filmer eller legger seg ned mer enn mange andre i tilleg til C. Ronaldo og noen argentinere.

Messi hater jeg så klart fordi han spiller for Barcelona. Det finne ikke noe verre enn det ;) Og fordi han har scort med handa, og det med vilje (2 ganger også?). Noe som er det mest usportslige som jeg vet om (utenom å skade noen med vilje).

Elsker Cassano, der har du spiller som spiller med sjel og brenner for fotballen. Bare synd denne sjela og disse følelsene ødela et av tidenes talenter, Fantantonio kunne blitt verdens beste, og jeg syns han var god i Madrid når han spilte. Synd han ikke fikk mange sjanser :)

Mancini vil jeg ikke ha, mannen er jo mer ustabil enn Guti.

Lenke til kommentar

Utrolig mye artig lesning her! Jøsses.

Regner med du hater Maradona også da Sindre:)?

Han scoret et mål med handa, og ja det er greit at det er usportslig. Den ser jeg også. Men i kampens hete, man er så nær ved å score, så er det nærmest en refleks å prøve å slenge ut hånda der.

At Barcelona virkelig fortjente seieren var det vel ingen tvil om, bare en av de beste kampene jeg har sett av en keeper satte en stopper for at det ikke ble et stygt tap for Real Madrid.

Det er selvfølgelig synd at ikke Real kunne stille med "toppet" lag. Men det var vel egentlig bare Nistelrooy, Pepe og Diarra som hadde vært bankers på laget om alle hadde vært skadefrie?

Arrester meg gjerne, men Torres og Marcelo kan vel ikke ennå anses som klare førstevalg på sine plasser?

Saviola og Van der Vaart, satt jo på benken begge to, og sistnevnte spilte jo også det siste kvarteret.

Heinze, hadde vel spilt om hadde vært skadefri. Robben har jo slitt med masse skader helt siden han kom til Real, og har aldri etablert seg ordentlig i første 11'eren han heller. Ruben de la Red har gjort sine saker bra han, men kan heller ikke påstås å være en som hadde snudd kampen om han hadde vært skadefri.

Endret av lilleru
Lenke til kommentar

Han scoret et mål med handa, og ja det er greit at det er usportslig. Den ser jeg også. Men i kampens hete, man er så nær ved å score, så er det nærmest en refleks å prøve å slenge ut hånda der.

At Barcelona virkelig fortjente seieren var det vel ingen tvil om, bare en av de beste kampene jeg har sett av en keeper satte en stopper for at det ikke ble et stygt tap for Real Madrid.

Det er selvfølgelig synd at ikke Real kunne stille med "toppet" lag. Men det var vel egentlig bare Nistelrooy, Pepe og Diarra som hadde vært bankers på laget om alle hadde vært skadefrie?

Arrester meg gjerne, men Torres og Marcelo kan vel ikke ennå anses som klare førstevalg på sine plasser?

Saviola og Van der Vaart, satt jo på benken begge to, og sistnevnte spilte jo også det siste kvarteret.

Heinze, hadde vel spilt om hadde vært skadefri. Robben har jo slitt med masse skader helt siden han kom til Real, og har aldri etablert seg ordentlig i første 11'eren han heller. Ruben de la Red har gjort sine saker bra han, men kan heller ikke påstås å være en som hadde snudd kampen om han hadde vært skadefri.

Innlegget er endret av lilleru: I dag, 04:11 ? Jævla freak, oppe klokken 4 inatt for å skrive her:P? smart

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange ganger jeg har hørt "det skjer i kampens hete"-thingen, It's Bullshit! Han (Maradonna) hadde et valg, han valgte det riktige (eller feil ifølge dere) ;)

Resten av innlegget er vell bortforklaringer, hadde Madrid hatt flere tilgjengelige så hadde kampen sett veldig annerledes ut.

Lenke til kommentar

Pepe, Robben, van Nistelrooy og Diarra hadde garantert spilt. Enten Heinze eller Marcelo hadde startet, jeg tipper Marcelo faktisk pga. Ramos' filosofi. Torres hadde ikke spilt, de la Red... Kanskje, han var vel vår beste midtbanespiller før kollapsen og er en herlig spillertype. Så har vi også Sneijder som måtte ut...

Så fem av spillerne ute hadde nok startet, og en sjette måtte ut. De to jeg savnet mest var nok Diarra og Robben. Tror verken Pepe eller Ruud hadde utgjort en stor forskjell på Nou Camp. Metzelder ble jo super-Metz så ;)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Best_92: Jeg sluttet på jobb halv 4, så tok meg en tur innom nettet når jeg kom hjem.

Giallorossi: Ja, det er nok bare bullshit. Men jeg må si jeg elsker spillere virkelig har vinnerinstinkt, og som gjør alt for å vinne.

Skjønner at det ikke tas så godt imot av de rivaliserende lags supportere.

Du synes at jeg kommer med bortforklaringer?

Vel, du kommer jo med den største og mest patetiske bortforklaringen av alle, "Vi manglet mange spillere, hadde vi hatt de så hadde vi vunnet".

Et lag som Real Madrid skal ha en tropp som er så sterk, at man ikke påvirkes nevneverdig av å ha 4 faste spillere ute.

Så om du mener dere har en for dårlig tropp, så er det greit.

Men vær så snill, alle lag sliter med skader til tider.

Get over it.

Lenke til kommentar
Best_92: Jeg sluttet på jobb halv 4, så tok meg en tur innom nettet når jeg kom hjem.

Giallorossi: Ja, det er nok bare bullshit. Men jeg må si jeg elsker spillere virkelig har vinnerinstinkt, og som gjør alt for å vinne.

Skjønner at det ikke tas så godt imot av de rivaliserende lags supportere.

Du synes at jeg kommer med bortforklaringer?

Vel, du kommer jo med den største og mest patetiske bortforklaringen av alle, "Vi manglet mange spillere, hadde vi hatt de så hadde vi vunnet".

Et lag som Real Madrid skal ha en tropp som er så sterk, at man ikke påvirkes nevneverdig av å ha 4 faste spillere ute.

Så om du mener dere har en for dårlig tropp, så er det greit.

Men vær så snill, alle lag sliter med skader til tider.

Get over it.

Så det du mener er at så lenge spillere har vinnerinstinkt så kan de jukse, og er det helt greit fordi de har vinnerinstinkt?

Han sa faktisk at det hadde kommet til å gjort en forskjell, noe som det mest sannsynlig hadde gjort. 10 spillere ute, selv om ikke alle er i 1 elveren så er mange av de innbyttere som kommer innpå omtrent hver kamp, så ja det hadde faktisk gjort en forskjell.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Nå har da vi ganske mye fler skadde enn de fleste klubber har da. 5 som hadde vært faste, 12 tilsammen vel. Når laget rokere om på hele tiden så det ikke blir en ordentlig ryggrad i laget så er det ikke alltid så lett å spille sammen.

Det er ingen refleks å slenge ut hånda når du spiller fotball, har spilt det i mange år og ikke er keeper.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Eivicious: Han gjør det som måtte til der og da, for å score. Dessverre mener du at alt må gjøres helt etter boka, hvis ikke er man en usportslig kødd som ikke fortjener å vinne.

Sindre:): Alle klubber har gått igjennom det at mange spillere er ute med skade. Men dere stiller allikevel med et lag bestående av Casillas, Ramos, Cannavaro, Metzelder, Salgado, Gago, Sneijder, Guti, Drenthe, Higuain og Raul. Når dere stiller med et så sterkt lag, så skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor dere klager så ufattelig.

Selvfølgelig er det enkelt og greit å legge all skyld på skader.

Faktum er at per dags dato, så er Barcelona bedre enn Real Madrid. Det er det ingen tvil om.

Havard_92: Ja, det var supert. Dere forsvarte dere i 90 minutter.

Lenge siden jeg har sett ett Real Madrid lag spille så defensivt i El-Clasico.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...