Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Han spilte VB, men skiftet med Metzelder i andre omgang og spilte midtstopper den siste halvetimen. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Alle venstrebackene var skadet, så noe måtte man gjøre. Ikke dumt å sette Ramos på Messi egentlig. Endret 14. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Mye bedre enn ikkenohttp://www.justin.tv/ramon21 Tror hørselen min ble skadet der. Så ball possesion var 73-17 i favør Barcelona. Har de vært så overlegne som det høres ut som? Må bare tillate meg å rette på deg litt: 73-27. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Kjent fenomen det der, at mattekunnskapene viskes helt bort under en fotballkamp. I hvertfall hos meg. At jeg tenkte at jeg ikke måtte poste feil og kontrollregnet det en gang esktra, gjør ikke saken bedre. Edit: Kommaet på feil plass. Endret 14. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Giallorossi, hvor mange lag holder du med egentlig? Jeg holder med tre lag (i det store å hele), Roma, United, Madrid (I den rekkefølgen), men har også meninger rundt andre klubber Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Skjønner ikke helt hva den skadesituasjonen til Juventus lenger opp her har med dagens Real Madrid situasjon å gjøre... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Skjønner ikke helt hva den skadesituasjonen til Juventus lenger opp her har med dagens Real Madrid situasjon å gjøre... Sammenligning - Logisk nok Helt vanlig med skader, Roma hadde vell 14 stk ute i fjor, og har vell stadig 6-7 mann ute (Utilgjengelige) i vær kamp. Nå tror jeg ikke vi hadde vunnet selv med alle tilgjenglige, vi er rett og slett ikke samspilte nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Real Madrid - Man Utd hadde vært noe i Champions League! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 NEI - ikke med de skadene her... Vil komme videre fra 8-delsfinalen for en gang skyld... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Slapp av, det er i februar. Dere har vel et par spillere tilbake da. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Hæ, 8-delsfinalene i februar? Så lenge til!.. Ja da er nok en del spillere tilbake... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Faktisk er ikke den første 8.delsfinalen før 24. februar, så regner med dere får på plass ett par spillere før den tid. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Tenker det ser mye lysere ut i januar, skadene kan ikke holde på i en evighet, og det er jo ikke lenge til folk er tilbake. Man har tre spillere ute resten av sesongen, men med Huntelaar inn og flere tilbake kan dette bli bra. Men det er viktig at Ramos ikke tar sjanser, for det tror jeg man har gjort for ofte, spesielt med Sneijder og Pepe. Det verste er allikevel disse landslagene, Pepe ble fløyet til Brasil for å spille landskamp mens han enda ikke var klarert, og Nederland er jo veldig flinke med å bruke halvskadede spillere i en hel kamp, hvor mange ganger har ikke Robben skadet seg for Nederland? Og de brukte også Sneijder fra start før han var 100%... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Inetrvju med Palanca Det hvirker som om han har en ekte Madrid-ånd i seg, og det er bra. Allerede etter 2 kamper ser det ut som om Ramos har forbedret holdningen og innstillingen til spillerne. Hvis noen fortsatt lurer... Endret 15. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Håper vi får se mer av Palanca. Når jeg så at Snejder ble byttet ut mot en jeg ikke hadde hørt om før så må jeg si at jeg bli litt skeptisk, men han overasket meg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Forveksla han først med Palencia selv, men så kjente jeg igjen navnet hans fra noen artikler på rm.no. Tror han har sjanser for å komme langt, og håper et så inderlig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Oi, endelig et Gledlig Overgangsrykte, Mancini er definitivt svinet til å forlate Inter allerede nå, tror han kan bli en fantastisk spiller i Madrid. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Vil heller ha Angel Di Maria. Vet ikke hvorfor, men jeg har aldri likt Mancini, men det er el fordi han har spilt for Roma kanskje. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Vil heller ha Angel Di Maria. Vet ikke hvorfor, men jeg har aldri likt Mancini, men det er el fordi han har spilt for Roma kanskje. Hvorfor liker du ikke Roma? Fordi Madrid har tapt X-antall ganger mot dem? Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Dropp de to også går vi for Hangeland... O.o hmm:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå