Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slapp av Giallo du har jo fortsatt din 3. klubb og trøste deg med.

My Love, My Life N' My Lady :)

Så ball possesion var 73-17 i favør Barcelona. Har de vært så overlegne som det høres ut som?

Arsenal har Ballen mye de å, men det er ikke alltid like dominerende ;)

Nei, Vi har absolutt vært med i kampen (Overaskende nok!), men Barca trakk (Fortjent) det lengste strået, men imponerte meg overhode ikke.

Hadde vi hatt et mindre skadepreget lag tror jeg det hadde sett veldig annerledes ut.

Lenke til kommentar

Klarer heller ikke å krisemaksimere. Barcelona er nok pr. dags dato verdens beste lag, vi har et drass med viktige spillere ute, en ny trener og ny filosofi. Det er selvsagt surt å holde stand i over 80 minutter, men innsatsen var upåklagelig, og det er noe positivt å trekke frem.

Iker leverer årsbeste, Cannavaro tar frem storspillet og Metzelder ser ut til å ha fått helt ny giv under Ramos. Samtidig syns jeg unggutten Palanca leverer bra når han blir kastet inn til løvene.

Serien er nok tapt, men det hadde den vært med uavgjort også. Vi får gå for Champions League, i februar kan ting se helt annerledes ut. Jeg har troen på Ramos' Madrid, og tar ikke dette så tungt.

Man manglet Pepe, Marcelo, Heinze, de la Red, Diarra, Robben, van Nistelrooy og en Sneijder som kun holdt 30 min. Å holde 0-0 i 82 minutter mot Barcelona på Nou Camp er ingen skam.

Lenke til kommentar
Tatt i betrakning at vi nettopp har fått ny trener, har veldig mange skadde (3 ute resten av sesongen), spiller med b-lags spillere og var på bortebane trodde jeg at Bærca skulle gjøre det bedre. Vi raknet "bare" på slutten uheldigvis

Ja. Tre spillere er jo helt sinnsykt!

Juventus hadde elleve spillere ute med skade på det meste på samme tid. Det har inkludert Chiellini, Legrottaglie, Buffon, Camoranesi, Zanetti, Trezeguet, Poulsen, Tiago, Nedved, Iaquinta, Mellberg, Grygera og (Knezevic - care)

Dere har lite å klage på når dere kan stille nærmest full tropp. Skade på stjernespillere er selvsagt kjedelig, men ikke grunnen til at dere tapte 2-0 mot Barca. Selv er jeg nøytral, men foretrekker Real Madrid framfor Barca anyday. Har faktisk vært å sett Real Madrid - Atletico Madrid Live på Bernabeu. :)

Jeg ønsker dere lykke til videre i både Cl og ligaen. Håper dere tar de ****** fra Barca til slutt. :D

Btw Lasse: Giallo = gul.. Giallorossi = rødgule

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Metzelder var helt vill i kveld. Vant jo nesten alt av dueller og taklinger. Casillas var ganske god og ja, og syns Drenthe var helt grei han og. Raul var til tider grusomt, men fikk en skikkelig ekkel jobb som han måtte følge hele kampen. Higuain derimot, uten grunn, var direkte dårlig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
*Snip*

I Know, Giallorossi er bare så langt.

Men Madrid var det betraktlig mer enn 3 menn som var ute, av det jeg kan tenke/telle så var 10 menn ute med skade/utilgjengelig i dag.

Miguel Torres.

Marcelo.

Ruben De La Red.

Van Nistelrooy

Saviola

Pepe

Diarra

Robben

Van der Vaart

Heinze

Sneji burde også være med på denne listen, da han gikk ut etter 30 min ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...