ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Det var feil vei da. Men i 2009 da skal vi se hvem som vinner. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Slapp av Giallo du har jo fortsatt din 3. klubb og trøste deg med. My Love, My Life N' My Lady Så ball possesion var 73-17 i favør Barcelona. Har de vært så overlegne som det høres ut som? Arsenal har Ballen mye de å, men det er ikke alltid like dominerende Nei, Vi har absolutt vært med i kampen (Overaskende nok!), men Barca trakk (Fortjent) det lengste strået, men imponerte meg overhode ikke. Hadde vi hatt et mindre skadepreget lag tror jeg det hadde sett veldig annerledes ut. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Tatt i betrakning at vi nettopp har fått ny trener, har veldig mange skadde (3 ute resten av sesongen), spiller med b-lags spillere og var på bortebane trodde jeg at Bærca skulle gjøre det bedre. Vi raknet "bare" på slutten uheldigvis Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Slapp av gutta Etter 2 elendige år er det på tide at Barca blir et godt lag, helt greit. Jeg lever lenge på minnene fra fjorårets og forifjors El Clasico'er Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Men i 2009 da skal vi se hvem som vinner. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Jævla jentelag Barca er. Alle har ligger å griner i grasset, bara man puster på de. Jenteball kaller vi det der. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Så ball possesion var 73-17 i favør Barcelona. Har de vært så overlegne som det høres ut som? Arsenal har Ballen mye de å, men det er ikke alltid like dominerende Nei med andre ord? Lurer på hvor lang tid det tar før VG avslutter kampen: http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000326 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Dette her var jo ikke værst vil jeg si, vi taper 2-0 mot Barcelona på camp nou med 10 mann ute. Dette var faktisk bra. Ikke så bra av barca egentlig, de burda ha gjort det bedre, men vi forsvarer oss bra. Jeg er fornøyd. Med et Madrid "a lag" så kunne det fint blitt et annet resultat. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Nei med andre ord? Les resten da vel! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Aha, trodde det bare var et lite kampreferat du skrev uten noen sammenheng med spørsmålet mitt. Men da så Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Klarer heller ikke å krisemaksimere. Barcelona er nok pr. dags dato verdens beste lag, vi har et drass med viktige spillere ute, en ny trener og ny filosofi. Det er selvsagt surt å holde stand i over 80 minutter, men innsatsen var upåklagelig, og det er noe positivt å trekke frem. Iker leverer årsbeste, Cannavaro tar frem storspillet og Metzelder ser ut til å ha fått helt ny giv under Ramos. Samtidig syns jeg unggutten Palanca leverer bra når han blir kastet inn til løvene. Serien er nok tapt, men det hadde den vært med uavgjort også. Vi får gå for Champions League, i februar kan ting se helt annerledes ut. Jeg har troen på Ramos' Madrid, og tar ikke dette så tungt. Man manglet Pepe, Marcelo, Heinze, de la Red, Diarra, Robben, van Nistelrooy og en Sneijder som kun holdt 30 min. Å holde 0-0 i 82 minutter mot Barcelona på Nou Camp er ingen skam. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Aha, trodde det bare var et lite kampreferat du skrev uten noen sammenheng med spørsmålet mitt. Men da så Giallo = Sammenheng. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Tatt i betrakning at vi nettopp har fått ny trener, har veldig mange skadde (3 ute resten av sesongen), spiller med b-lags spillere og var på bortebane trodde jeg at Bærca skulle gjøre det bedre. Vi raknet "bare" på slutten uheldigvis Ja. Tre spillere er jo helt sinnsykt! Juventus hadde elleve spillere ute med skade på det meste på samme tid. Det har inkludert Chiellini, Legrottaglie, Buffon, Camoranesi, Zanetti, Trezeguet, Poulsen, Tiago, Nedved, Iaquinta, Mellberg, Grygera og (Knezevic - care) Dere har lite å klage på når dere kan stille nærmest full tropp. Skade på stjernespillere er selvsagt kjedelig, men ikke grunnen til at dere tapte 2-0 mot Barca. Selv er jeg nøytral, men foretrekker Real Madrid framfor Barca anyday. Har faktisk vært å sett Real Madrid - Atletico Madrid Live på Bernabeu. Jeg ønsker dere lykke til videre i både Cl og ligaen. Håper dere tar de ****** fra Barca til slutt. Btw Lasse: Giallo = gul.. Giallorossi = rødgule Endret 14. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Fy faen, Barca er skam egentlig. Filmer og griner som Game sa, patetisk. Jeg feira litt når Eto'o bommet straffen faktisk, og det ene og alene pga. måten Messi overreagerte på alt i hele kampen. Jeg ble så jævla sur når Messi fikk det målet hans, fortjente ikke det. Ekkel fitte. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Tar det ikke så tungt, vi holdt i 80 minutter, men syntes det var ganske synd, Casillas kunne blitt den virkelig store helten i dag, men syntes han viste gammel klasse i dag, selv om han gjorde noen dårlige valg. Metzelder imponerte også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Metzelder var helt vill i kveld. Vant jo nesten alt av dueller og taklinger. Casillas var ganske god og ja, og syns Drenthe var helt grei han og. Raul var til tider grusomt, men fikk en skikkelig ekkel jobb som han måtte følge hele kampen. Higuain derimot, uten grunn, var direkte dårlig. Endret 14. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) *Snip* I Know, Giallorossi er bare så langt. Men Madrid var det betraktlig mer enn 3 menn som var ute, av det jeg kan tenke/telle så var 10 menn ute med skade/utilgjengelig i dag. Miguel Torres. Marcelo. Ruben De La Red. Van Nistelrooy Saviola Pepe Diarra Robben Van der Vaart Heinze Sneji burde også være med på denne listen, da han gikk ut etter 30 min Endret 14. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Ah. Jeg leste bare at han over mente dere hadde 3 stykker ute. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 3 spillere ute resten av sesongen, 10 ute mot Barca. Skulle likt å se denne kampen med fult Madrid lag. Tror det kunne blitt en del anderledes da. Menmen det er fortsatt 50 poeng eller noe i den duren å vinne igjen. 12 poeng er da ingenting. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Giallorossi, hvor mange lag holder du med egentlig? På vg.no står det at Sergio Ramos spilte Venstreback, det kan vel ikke være helt sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå