Pañolada Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Da var endelig robben klar for real også Cicinho har blitt solgt til Roma. Heintze og Robben blir presentert i dag kl 17 Endret 23. august 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Hva skal vi med alle spillerne? Det er bortkasta penger. Skulle ikke Madrid satse litt på Balboa, Soldado,Torres osv? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Mange nye spillere inn denne sommeren: Javier Saviola Roberto Saldado* Wesley Sneijder Royston Drenthe Balboa* Pepe Metzelder Robben Heinze * Tilbake fra lån Tror det kan ta tid før laget blir skikkelig sammenspilt. Tror uansett at Real Madrid vinner serien i år og. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Noen som vet noe om når de nye drakt-settene skal pressenteres? Det står ikke noe på realmadrid.com som det gjorde i fjor hittil Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Noen som vet noe om når de nye drakt-settene skal pressenteres?Det står ikke noe på realmadrid.com som det gjorde i fjor hittil 9345702[/snapback] Hjemmedrakten ble vel presentert under gullfeiringen etter Mallorca kampen. Etter det har vel laget spilt kamper i den, så det skal vel ikke være noe presentasjon før seriestart. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Noen som vet noe om når de nye drakt-settene skal pressenteres?Det står ikke noe på realmadrid.com som det gjorde i fjor hittil 9345702[/snapback] Hjemmedrakten ble vel presentert under gullfeiringen etter Mallorca kampen. Etter det har vel laget spilt kamper i den, så det skal vel ikke være noe presentasjon før seriestart. 9345767[/snapback] Det er riktig, bilder er ett par sider bakover bilde av de to nyeste: Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Det er Real Madrird- Atletico Madrid idag kl: 20:00. Vi satser på at Luis Garcia spiller. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Mulig å se kampen et sted? Er det noen kanaler som viser spansk fotball egentlig? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Mulig å se kampen et sted? Er det noen kanaler som viser spansk fotball egentlig? 9357638[/snapback] TV 2 Sport den som pleier å vise norsk fotball sender også spansk fotball. Jeg regner med at den går på TV 2 Sport i kveld. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Det er 1-1 til nå. Raul scoret for Real Madrid. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) 2-1 slutt Digg med seier i første serierunde snjeider skorte mål nr 2 Endret 25. august 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Cannavaro fikk en liten ankelskade under kampen og Sneijder en liten strekk i det venstre låret. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Her er begge målene til Real Madrid Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Genialt med seier i første serierunde. Men må nok vente enda en del serierunder før vi kan ser store differanser Personlig tror jeg at Real Madrid kommer til å hevde seg i toppen. Tror på serietittelen i år også Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Heinze og Robben på samme lag. Jaja verden forandrer seg. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Heinze og Robben på samme lag. Jaja verden forandrer seg. 9372016[/snapback] Skjønner godt at de kjøpte Heinze. Trengte en god erstatter etter at Carlos dro. Men Robben skjønner jeg ikke. Han er en god spiller. Men en midtbane spiller tror jeg ikke Real trenger i! Men får se hvordan det blir. Kan hende at de nyinnkjøpte gjør det bra Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Heinze og Robben på samme lag. Jaja verden forandrer seg. 9372016[/snapback] Skjønner godt at de kjøpte Heinze. Trengte en god erstatter etter at Carlos dro. Men Robben skjønner jeg ikke. Han er en god spiller. Men en midtbane spiller tror jeg ikke Real trenger i! Men får se hvordan det blir. Kan hende at de nyinnkjøpte gjør det bra 9372555[/snapback] Grunnen til Robben ble kjøpt var siden det kun er Robinho, Balboa og Sneijder som er kanter fra før. Jeg mener Real Madrid har mer bruk som Robben enn Heinze. På backene har Real Madrid Ramos, Marcelo og Salgado. Det holder fra før, etter min menning. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Som dere kanskje vet så ser cl gruppa til Real sånn ut: Gruppe C: Real Madrid, Werder Bremen, SS Lazio, Olympiakos helt grei gruppe det, hva syntes dere? Gruppe c for champions Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Som dere kanskje vet så ser cl gruppa til Real sånn ut:Gruppe C: Real Madrid, Werder Bremen, SS Lazio, Olympiakos helt grei gruppe det, hva syntes dere? Gruppe c for champions 9394447[/snapback] Jeg vil si at gruppa ser relativt lett ut, med tanke på hvor godt lag Real Madrid er. Tror ikke at å gå videre fra gruppespillet skal bli noe problem! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Ser ut som en ganske god gruppe ja. Tror Real skal ta seg greit videre, med mindre de tabber seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå